Hakutulokset

  1. B

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Ite pelkään seulan tulosta. Olen siinä käsityksessä että vertaavst sitä nt-ultraan ja vasta niiden yhdistelmästä tulee se riskiluku että jos nt- ultrassa ei ole käynyt vielä niin voivatko ottaa yhteyttäkään? Voi olla että oon väärässä. Sokerirasitus : Sanottiin ettei tarvi mennä kun painoindeksi...
  2. B

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Läiti..mulle siis sano lääkäri että ei millään sikiö kaikua löydä vaikka kuinka ettis, ruskuaispussi näky hyvin. Sitten sano vaan että eihän nyt tuomioo vielä antas että kontrolloidaan viikon päästä. Tämän jälkeen selitti lyhyesti tuulimunan keskeytyksen etenemisen ja sanoi lopuksi että joskus...
  3. B

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Läiti! Samassa veneessä..minä viime pe rv6+3 kävin ultrassa näkyi ruskuaispussi ja sikiöpussi muttei sikiöö..nyt pe uusinta ultra.. Kauhistuttaa kyllä :( nyt siis rv 6+6..
  4. B

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Voimia rödluvan ja hookoo :(.. Kyllä tämä niin arpapeliä on :( silläpä tämä niin epäuskottavalta tuntuukin vielä kun tietää kuinka monesti plussa tikussa johtaa myös suruun. Mun vauvasta ei tiä viä kukaan kaveri tms. Ihan ku se menis pois jos ääneen mainitsee asiasta..itse toki olen jo kiintynyt...
  5. B

    Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

    Juu Brigitte, juur vasta rekisteröidyin:)

Yhteistyössä