Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Haapis kiittää ja kuittaa, tietoni voi poistaa listalta. Raskaus keskeytyi tällä viikolla. En tosin tiedä milloin kehitys on loppunut, mutta reilu 2 viikkoa sitten vielä syke oli näkyvissä. Peli oli aika selvä samantien, sen verran oli kovat kivut ja vuodot. Päivystyksessä kävin toteamassa...
  2. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Huomenia! Täällä tänään 9+2 (omien laskujen mukaan) ja oireita ei ole täälläkään enää juuri lainkaan. Pissattaa ja janottaa ehkä normaalia enemmän, mutta menkkajomotuksia ei ole ollut ainakaan viikkoon. Rinnat tosin kasvaneet, mutta vain hieman arat. Ei tunnu 'raskaalta' lainkaan. Pahin...
  3. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Täällä käy keskustelu niin vilkkaana, oon tainnu tippua jo kelkasta aikaa sitten. :D Varhaisultra oli eilen ja aamulla mietin juuri, että voin sanoa lekurille, ettei ole ollut minkäänlaista vuotoa eikä kipujakaan juuri lainkaan. No eiköhän sitten päivällä tullut rusehtavaa valkkaria, ja olin...
  4. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Huomenta! Täällä taas aikainen aamu, meitä uniongelmaisia onkin aika paljon. En yleensä malta jäädä sänkyyn pyörimään kun kerran olen herännyt, mutta eilen olinkin sängyssä jo ysiltä ja päikkärit alla. Kehtaiskohan sitä jo aamukahvia keittää? :D Mulla ei oo nyt moneen päivään ollut lainkaan...
  5. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Onko kellään ollut aamuyön unettomuutta plussauksen jälkeen? Nyt reilun viikon aikana miltei joka yö olen herännyt kolmen molemmin puolin ja uni palaa tunnin jopa parin päästä. Täällä taas kukun. Mikään ei mielestäni huolestuta tai paina mieltä niin paljoa, että herättäisi (työstressiä on...
  6. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Kiva, kun täällä on vilkasta keskustelua, pääsee johonkin purkamaan oloa kun kaikki on niin uutta. Vaikka kyllä se mieskin kuulemma vielä jaksaa kuunnella mun hössötystä. :D Varailin tänään aikaa neuvolaan siinä luulossa, että olen liikkeellä turhan ajoissa, mutta ei ollutkaan aikoja paljoa...
  7. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Kiitos infosta Boni ja Alvinna. Rykäisin sitten ja varasin ajan juurikin tuonne Femedaan, n. 120€ lupailivat hinnaksi. Aika on nyt varattu rv 7+5, ei luurin toisessa päässä aikaisempia aikoja mielellään antanut. Olisko nyt sitten ajanvaraajasta kiinni. :) Mutta onpahan vapaat siihen perään...
  8. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hei, mahtuuko mukaan, kiva olisi saada vertaistukea näin ensikertalaisena. :) Eka plussa saatu ja varmisteltu viime viikolla digillä laskurin mukaan 4+1. Pitkään se kyllä mietti ja tuli 1-2, ja jälkikäteen harmittelin, että ei tullut 2-3 vkoa, mutta toisaalta tein parin tunnin pidättelyllä...

Yhteistyössä