Hakutulokset

  1. Sekamelska

    Olen miettinyt eroa.....

    Olen naimisissa, ja meillä 3 vuotias tyttö. Ollaan oltu vuodesta 2003 yhdessä. Naimisiin mentiin v 2007. En oo ollu onnellinen moniin kuukausiin, siksi koska mieheni ei tee kotona mitään. Ei ole oikeastaan koskaan tehnyt. Ei osallistu kotitöihin, lapsen kans puuhaa paljon mikä on aivan ihanaa...
  2. Sekamelska

    Miten yh:t pärjää rahallisesti? sossu, kela, elatusapu yms tuet...

    Hei. Ajattelin vain kysellä että millälailla yksinhuoltajat pärjää rahallisesti.. mikä mahtaa olla maksimi elatustuki jonka isä maksaa... entä kelan ja mahdollisesti sosiaalihuollon toimeentulotuet?? Voipi olla että jossainvaiheessa olen yh, koska parisuhde ei tunnu toimivan... Niin...
  3. Sekamelska

    Sain Testosteronia haluttomuuteen....? - Nainen 26.v

    Olin gyniksellä tänään, kun syy on se ettei seksi kiinnosta.. sairastuin vakavaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen v 2005, ja lääkkeet ovat parantaneet yläpäätä, mutta poistanut halut kokonaan. syy ei siis miehessä vaan lääkkeissä. Nyt Gynis määräs mulle mieshormoonia 1kapseli 3x viikossa...
  4. Sekamelska

    Kokemuksia Laihdutuslääkkeestä Acomplia 20mg.. tms?

    juu eli mulle määrättiin tuo acomplia 20mg.... kuulemma aika uusi ja tuntematon lääke. hillitsee ruokahalua.. jaa noh en menis vannomaan. Vaikeeta tää painonhallinta, sen mää vaan sanon! Kertokaa kokemuksia. =)
  5. Sekamelska

    PAINONVARTIJAT KIRJEKURSSI KOTONA! Kokemuksia?

    eli siis tilasin itelleni pv sivuilta tuon kirjekurssin kotiin, koska en ehdi nyt ryhmiin, muuttokin piakkoin eessä.... onko kellään kokemuksia tästä hommasta.?Siis painonvartijat on minulle tuttujuttu, mutta miten laihdutus etenee kotona... kiitos :D
  6. Sekamelska

    KALOREIDEN LASKENNASTA KYSYMYKSIÄ?!

    Heipsun kaikille laihduttajille. Kävin tossa laskurisivulla www.kutri.net ja sen mukaan saan laihduttaessani syödä 1750kcal/päivässä. Onkohan se ookoo? Siis että sillä varmaan laihtuu.... Olen pitkä 167cm ja painan nyt 84kg pyrin 4kertaa viikossa kävelylle ja juoksemaan... kotona on myös...
  7. Sekamelska

    Konstit joilla laihdutatte/olette laihduttanut?

    Itse olen laskenut pisteitä, ja onnistuinkin joskus vuonna 2002... aina tullut takaisin. Keventäjät on tuttujuttu.... mammadietti, mutta kauheen monimutkainen. Tahtoisin oppia syömään, terveellisesti ja niin että olen kylläinen, enkä popsisi mitään herkkuja illalla. Olen aloittanut...
  8. Sekamelska

    Kukaan ollu Hormoonimittaukses. (mm hikoilua, masennusta yms) HELP!

    Niin, eli mulla 1v 3kk ikänen tyttönen, ja sairastuin odotusaikana vakavaan masennukseen ja paniikkihäiriöön 2006. Mulla on lääkkeet käytössä ollut siitä asti, ja tuntuu ettei masennus hellitä niinkuin pitäisi. lääkkeet sopivat minulle, neljäs lääke jota siis kokeilen. Lisäksi hikoilen kuin...
  9. Sekamelska

    Pelottaa hirveesti uudet muutokset! auttakaa!!!!!

    Pelottaa hirveesti uudet muutokset! auttakaa. Ollaan siis muuttamassa turusta loimaallepäin.. ostettiin omakotitalo, jota nyt rempataan jne.. ajattelin että tyttö menee päivähoitoon ens syksynä, on sit reilu 2vee... ja nyt vast oon tajunnu, et munki pitäis löytää jostain töitä, ja ajaa...
  10. Sekamelska

    Pelottaa hirveesti uudet muutokset! auttakaa!!!!!

    Pelottaa hirveesti uudet muutokset! auttakaa. Ollaan siis muuttamassa turusta loimaallepäin.. ostettiin omakotitalo, jota nyt rempataan jne.. ajattelin että tyttö menee päivähoitoon ens syksynä, on sit reilu 2vee... ja nyt vast oon tajunnu, et munki pitäis löytää jostain töitä, ja ajaa...
  11. Sekamelska

    Nyt mä sit romahdin!! (masennus)

    Mulla taas pitkään ollu levoton ja pahaolo... johtuu kaikesta stressistä.. mun masennus alkoi odotusaikana 2006 ja jatkui synnytyksenjälkeisenä. oli paniikkikohtaukset, pakkoajatukset, itkua parkua... yms. kaikki ollu aika ok tähän asti kun lääkkeillä mennään päiviä eteenpäin...Nyt jotenki...
  12. Sekamelska

    Miks helvetissä en parane täst masennuksesta?

    Mä en tajua.. tai siis toisaalta tajuan.. reilun vuoden olen sairastanu odotusajan masennusta ja synnytyksenjälkeistä masennusta. Sairastuin hirveisiin pakkoajatuksiin helmikussa 2006, odotin silloin esikoistamme, hain apua sain lääkityksen ja terapiaa... tuntuu ettei silti apua. Mulle...
  13. Sekamelska

    HUUTISPINO!! KANNATTAA KÄYDÄ KATSOMASSA

    Kohde Sulkeu- tuu Ilmoi- tettu Korkein tarjous Huutajat Naisten housut [KUVA] 29.07 21:55 15.07 21:55 4.00 0 2Kpl Mustia lasivitriini-Kirjahyllyjä [KUVA] 29.07 22:00 15.07 22:00 15.00 0 Vaalea Kirjahylly lasivitriineillä ******* [KUVA] 29.07 22:04 15.07 22:04...
  14. Sekamelska

    Te jotka olette muuttanu kaupungista maalle....?

    [b] Miten olette viihtyny, saanu aikanne kulumaan?Me ollaan Turkulaisia, ja aina asuttu turussa ja kerrostalossa.Ostettiin talo Mellilästä ja muutetaan sinne varmaan heinäkuunvaihteessa, kun remppaa pittää tehä... jännittää hirveesti lähtee sinne, kun en oo koskaan asunu omakotitalossa, tai...
  15. Sekamelska

    Asuuko kukaan loimaalla/mellilässä?

    Ajattelin vaan kysäistä tällasta, kun me ollaan muuttamassa omakotitaloon sinne, jossainvaiheessa..ja oon varmaan aika yksinäinen siellä.Onkohan siellä mitään touhuja mulle ja tytölle 1v.? Jännittää lähtee uuteen paikkaan, ja omakotitaloon, kun olen aina asunu Turussa ja kerrostalossa, mutta...
  16. Sekamelska

    te jotka asutte loimaalla/mellilässä?

    Haluaisin tietää mitä palveluja on mellilän keskustassa.Minua vaivaa kun en tiedä onko mellilän terveysasemalla, siinä samassa neuvola? Mites kirjasto, kaupat, päiväkodit yms? Ollaan muuttamassa jossainvaiheessa varmaan sinne omakotitaloon? Kiitos ! :flower:
  17. Sekamelska

    miten psykiatrille pääsee?

    Moikkis. Sitä vaan kun nyt on kokeilussa jo kolmas masislääke, efexor, ja lekuri sano et jollei nääkää tehoa niin sitten menen psykiatrin arviointiin omasta tilastani..niin ja ennen kävin psykologilla, eikä siitä kauheesti apua..haluaisin tosiaan mennä psykiatrille, mutta lääkäri ei vielä...

Yhteistyössä