Hakutulokset

  1. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Heippa kaikki elokuiset:love: Olen seurannut ketjua jo pidempään, mutta rajun pahoinvoinnin ja oksentelun takia en ole jaksanut itse osallistua keskusteluun. Itsellä laskettuaika 27.8 ja tällä hetkellä menossa on 11+3.Tänään käyty NT-ultrassa, jossa kaikki hyvin:love: Toivon että oma olokin...
  2. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa kaikille! Näyttää siltä, että minun aikani tässä keskustelussa jäi aika lyhyeen. Rintojen arkuus ja tuntemukset enteilivät sitä itseään... eilen raskaustestiin piirtyi haalea punainen viiva ja tänä aamuna viiva oli jo selvästi vahvempi:love: Jos kaikki menee hyvin, tulee meille elokuun...
  3. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Toivottavasti @Uutikainen testi antaisi kaksi viivaa:love: @viipulainen mä ihailen sun testi-intoa! :) (y) Itteä tuo testaaminen stressaa niin paljon. Niin monta kertaa joutunut pettymään:unsure: Mulla nuo rinnat tosi kipeet. Varovaisesti toivon,että olis positiivinen merkki... mutta pelkään...
  4. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Fritang harmi tuo ovishomma, toivottavasti gynellä käynti selkeyttäis hommaa hieman. Uskon että turhauttaa. Kokeneemmat testailijat. Millon olette yleensä alkaneet testailla ( raskaustestejä siis)... Mulla kierto on tosi säännöllinen ja kuukautiset tulee tikitilleen yleensä samana päivänä ja...
  5. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    tsemppiä hoitoihin @tänttähäärää. Oletteko yrittämässä esikoista? Meilläkin tutkimukset olleet aika perustasoa ( mieheltä simpat, minua on ultrailtu ja kiertoa tarkkailtu). Tällä erää ei tutkita enempää, vaan keskitytään inseminaatioihin. Itsellä onneksi ihan rauhallinen ja positiivinen...
  6. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa kaikille! Olen taustalla seuraillut ketjua jonkun aikaa ja nyt viimein rohkaistuin itsekkin mukaan keskusteluun :) Meillä toinen lapsi haaveissa ja yrittettykin on aika pitkään jo. Ehkäisy jätettiin pois heti vuosi sektiosta, eli syyskuussa -16. Lapsettomuushoidot aloitettiin viime...
  7. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Toukokuu*

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! :wave: Ensinnäkin onnea viipulainen ja marmosetti poikalupauksista :heart: Itsellä rakenneultra olis perjantaina, toivottavasi itsellekin silloin sukupuoli selviäis. Itsellä on ollu vahva tyttö-fiilis mutta mies on ollu koko ajan varma pojasta, saapa...
  8. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Heippa vaan kaikille, Liikunnasta...Täällä on yks himoliikkuja :) ennen raskautta treenailin paljonkin, jonka takia miehen raskautuminen kestikin niin kauan, sillä kroppa ei yksinkertasesti pystynyt enempään. Mulla siis maraton- ja sittemmin painonnosto-tausta. Alkuraskauden lamauttavan...
  9. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Moikka kaikki lokakuiset :) Omasta kirjottelusta on taas vierähtänyt tovi, mutta hengessä olen ollut mukana! On ollut mukava lukea kuin monella on alkanut jo vatsa kasvaa ja erilaiset tuntemukset omasta tulevasta aarteesta lisääntyy :) Itellä pahoinvointi on alkanut hyvin pysymään...
  10. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Perjantai-iltaa kaikille!:wave: Tänään myökii päästiin nt-ultraan viimein. Kaikki oli niinkun pitääkin ja masussa veivas kyllä semmonen pikkunen:heart: esitteli itteään kaikissa asennoissa, eikä meinannu millään pysyä paikoillaan. Voi tätä onnen määrää! Nyt on aika mukavissa tunnelmissa saanut...
  11. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Huomenia kaikille :wave: Täällä myös yks aamuvirkku, tänään silmät aukes 6.45. Mutta kyllähän se uni jossain vaiheessa loppuu, jos ennen kymmentä menee nukkumaan :D En muista millon olisin valvonu yli 10! Tulevan viikon nt-ultra on alkanut jännittämään jostain syystä ihan hurjasti ja ajatukset...
  12. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Aurinkoista lauantaita kaikille! Monen viikon hiljaiselon jälkeen pääsen taas kirjottelemaan tänne. Oon kyllä seurailla aina välillä teidän juttuja. Mä oon voinu viimeset 4 viikkoa niin huonosti, ettei oo ollut puhettakaan että olisin pystynyt tekemään mitään muuta kun pysyttelemään...
  13. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Moi kaikille ja onnea! Mä oon seuraillu sivusta tätä ketjua jo useamman viikon ja nyt varhaisultran jälkeen uskaltauduin itekkin mukaan :) Ollaan miehen kanssa toivottu ja enemmän ja vähemmän yritetty lasta pitemmän aikaa. Marraskuussa käytiin lapsettomuustutkimuksissa, jossa ei kummaltakaan...
  14. K

    Esikoinen vuodelle 2015

    Heippa naiset ja onnea plussanneille :) Itsellä alkoi menkat lauantaina eli nyt kp 3/28 yk2. Menkat oli 2 pv myöhässä ja ehdin jo innostua, vaan sieltähän ne sitten tulivatkin :/ Noh ihan odottavin mielin uuteen kiertoon, ei varmaan mitenkään harvinaista ettei ekalla tosi yrityksellä tärppää...
  15. K

    Esikoinen vuodelle 2015

    Ei oo ollut hormooniehkaisyä käytössä 2 vuoteen. Kiertokin on mulla yleensä aika saman pituinen, puhutaan päivien heitoista. En oo aiemmin siis koskaan laskenut edes arviolta ovulaation ajankohtaa saatikka testaillu. Mutta yllätyin jotenkin kun se nuin äkkiä tulikin. Olen näköjään hieman...
  16. K

    Esikoinen vuodelle 2015

    Kiitti infosta. Mulla on kierto n. 26 päivää. Eli ihan mahdollista siis,että ovis on ovella! Nyt vaan tosi toimia jatkamaan:D
  17. K

    Esikoinen vuodelle 2015

    Heei, kaipaisin vähän kokemuksia...=) Meillä on tosiaan ensimmäinen todellinen yk menossa ja ekaa kertaa olen ovista testaillu clearbluen digitaalisella testillä. Mulla on tänään kp 8 ja jo eilen testi alkoi näyttämään hymynaamaa. Mhmm,onko jollain tietämystä/kokemusta onko mahdollista että...
  18. K

    Esikoinen vuodelle 2015

    Heippa kaikki vauvakuumeilijat! Haluaisin liittyä mukaan keskusteluun, jotta sais vinkkejä ja kannustusta muilta kuumeilijoilta. Olen 24 vuotias esikoisesta kovasti haaveileva :) ollaan ehkäisy jätetty miehen kanssa pois jo 2 vuotta sitten ajatuksella "tulee jos on tullakseen",noh ei ole...

Yhteistyössä