Hakutulokset

  1. M

    Paljonkos pph saa keskimäärin yhdestä lapsesta?

    Niin siinähän se kysymys olikin, ihan siis vaan noin summaa olisin kiinnostunu tietään? Kiitti etukäteen! :flower: =)
  2. M

    Mihin katos Serranon perhe?

    Tietääkö kukaan onko Serranon perhe jatkumassa lähiaikoina? Tänään aamulla avasin telkun ja sieltä ei tullukaan sitä iki-ihanaa sarjaa... Viikonloppusin näköjään rupeevat uusintoja näyttämään, mutta kun tahtois niitä uusia jaksoja...
  3. M

    serranon perhe

    multa jääny näkemättä yhteensä jotain viis jaksoo viime ja sitä edelliseltä viikolta kun toi masiina jotenki sekoili nauhotukset... Eli siis miks se Fiti ja Candela on riidoissa, vieläkö ne vihottelee sen aatelis-jutun takia? Eva ja Raul on ollu sängyssä, mites se niin kävi? Mites Marcos...
  4. M

    hyvä häälahja?

    Ehdotuksia häälahjasta otetaan vastaan? =) Ja minkä hintaista ootte yleensä noin keskimäärin ostellu? Häälahja tulee meidän miespuoliselle vanhalle ystävälle jotai ei olla nähty nyt noin neljään vuoteen ja morsianta ei kummatkaan tunneta. :flower: =) Kiitos etukäteen!
  5. M

    lastensairaanhoitaja/lääkäri tai joku muu joka tietäis...

    eli siis mun veljenpojalta nyt 4pvää vanhalta löyty joku epäselvä löydös vasemmasta aivolohkosta, oli ruvettu tutkimaan sen takia kun oikeassa kädessä oli pientä nykinää. Aivosähkökäyrässä oli jotain myös näkyny siellä vasemmalla puolella ja oli ne aivot ultrattu ja vasemmalla jotain oli...
  6. M

    mitä eilisessä Teho-osastossa tapahtu?

    Joo, meni ohi eilinen jakso kun toi himputin masiina sekoili ja jätti nauhottamatta.. Kiitti etukäteen vastanneille! :flower:
  7. M

    passista ja nimestä kysymys

    Eli mulla vaihtunu sukunimi vajaa kuukausi sitten ja ens kuun puolessa välissä ollaan lähössä eteleen koko perhe. Matkan oon varannu mun vanhalla nimellä ja passikin on vielä uusimatta, eli siis vanhalla nimellä. Mietin sitä sitten onnistuukohan toi kun en vielä sitä passia raaskis vaihtaa kun...
  8. M

    rattaat lentokoneessa?

    Siis sellasta mietin, että ootteko jotenki rattaita pakanneet/suojanneet kun ne on laitettu lentokoneen ruumaan menemään? Jos ootte niin ootteko saaneet "suoja-systeemin" lentokentältä vai onko ite pitäny hankkia? Kiitti etukäteen!
  9. M

    Kolmas lapsi?

    Olen aina ajatellut, että haluan enemmän kuin kaksi lasta, ehkäpä kolme tai neljä, lyhyillä ikäeroilla. Neljä ei enää tunnu hyvältä suunnitelmalta, mutta kolmannen haluaisin. Vai haluaisinko? Hoidan kotona 3 ja 1 -vuotiaita (tyttö ja poika), eivät ole erityisen hankalia tai mitään. Vaikka...
  10. M

    Huom. Oulu/ Oulun ymp.

    Täällä pian 1-vuotiaan tytön kolmikymppinen äiti huhuilee ystäviä B) Päivissä riittää puuhaa, mutta uudet juttukaverit on aina tervetulleita! Olisi kiva juttu, jos olisit Kempeleestä, mutta vastaan kyllä muillekin. Jos kiinnostuit, meilaapa osotteeseen mikaela_04@netti.fi

Yhteistyössä