passista ja nimestä kysymys

Eli mulla vaihtunu sukunimi vajaa kuukausi sitten ja ens kuun puolessa välissä ollaan lähössä eteleen koko perhe. Matkan oon varannu mun vanhalla nimellä ja passikin on vielä uusimatta, eli siis vanhalla nimellä. Mietin sitä sitten onnistuukohan toi kun en vielä sitä passia raaskis vaihtaa kun vuosiakin olis jäljellä siinä tosi monta. Onko joku muu tehny näin? Ollu ongelmia?

Kiitos etukäteen! :flower: =)
 
minä ainakin oon käyny vanhalla nimellä reissussa... Sillon sanottiin, että kunhan lipuissa ja passissa on sama nimi.
En sit tiiä mikä on nykyisin käytäntö, soita vaikka johonkin matkatoimistoon ja kysy =)
 
vieras
Toi kyllä kannattaa selvittää vaikka nimismiehen kansliasta ettet sit matkalla joudu vaikeuksiin ton takia. Luulis että ei oo mahdollista vanhalla nimellä matkustaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Unikuu:
minä ainakin oon käyny vanhalla nimellä reissussa... Sillon sanottiin, että kunhan lipuissa ja passissa on sama nimi.
En sit tiiä mikä on nykyisin käytäntö, soita vaikka johonkin matkatoimistoon ja kysy =)
Joo, se on ollukkin aikeissa, mut en oo vielä saanu aikaseks. =)
 
Vitsit, en nyt kyllä tiedä mitä tekis, vähän kyllä jänskättää lähtee "väärällä" nimellä ja kuitenki oon kuullu monen menneen vanhalla nimellä. Sillon kun lähettäs niin ollaan oltu sit naimisissa jo melkein 2kk ja ei menis kyllä sen piikkiin ettei oo ehtiny vaihtaa nimee... Voi kökköläinen! Kiitti kaikille vaivautuneille! :)
 

Yhteistyössä