Hakutulokset

  1. D

    Yksityinen elinkeinoharjoittaja vastaan osakeyhtiö työnantajana?

    Miten eroaa? Mulla olisi haastattelu mutta yritys on yksityinen elinkeinoharjoittaja. Ja sillä oli yhteen firmaan pari laskua rästissä ( näin nykyisessä työssäni nää tiedot ) Mietin vähän että kanattaako mennä
  2. D

    Brand manager edustaja.Mitä tekee?

    osaako joku sanoa kuvauksen. Kuinka paljon eroa myyntiedustajan hommasta?
  3. D

    myyntiedustan työtä tehneet/ tai muuta matkustusta vaativaa työtä.

    Miten teillä toimi toi jos asiakaskunta koostuu ympäri suomea niin jodutte olemaan aina yötä jossain päin. Onko teillä ollut silloin myös pidempiä viikonloppuja vai asutteko aina viikot jossain hotelleissa ja ihan normaaliviikonloppu kuin muillakin 8-16 tekevillä?
  4. D

    Gallup: Tuleeko teille välillä jaksoja jolloin mies ottaa päähän?

    Kaverini ei voinut käsittää ettei minulle tule vaika 11 vuotta olemme yhdessä oleet niin ikinä ei ole päivää kauempaa toinen ärsyttänyt. Hän siis oli aivan varma että jokaisessa suhteessa on kausia joilloin noin 2-3 kk ihmittelee minkä ihmeen takia mä olen ton tyypin kanssa.. No hän onkin...
  5. D

    ketkä menossa katsomaan Pinkkiä keskiviikkona?

    Helsinkiin. Me matkustetaan sinne päin naisporukalla.
  6. D

    päiväraha ja kilometrikorvaus

    eräs työpaikka jota mietein ilmoitti että heillä kilometri korvaus on 30senttiä kun verohallituksen sivuilla lukee 45. saako ton väliosan verotuksessa vai miten toimii entä maksaako yritys päivärahat vai saako ne verotuksessa jotenkin. kiitos kun neuvotte tyhmää :D
  7. D

    leikkejä 8v synttärijuhliin

    jotain leikkejä joihin ei tarvii mitään ihmeellistä rekvisiittaa
  8. D

    Järki vai tunteet? Työssä

    Vielä pohdin otanko vastaan työn joka kiinnosta. On aivan uusi juttu joten toimivuudesta ei varmuutta. Entinen työ ei motivoi mua enään mitenkään, mutta siinä hyvä palkka on varma paikka ja etenemismahdollisuudet tulevaisuudessa. Mun tekee jotenkin niin mieli kokiella tota uutta juttua...
  9. D

    Helsingissä Siljan terminaali

    MIhin kannattaa viedä auto? Onko Siljalla joku oma?mitä maksaa? Onko siinä jossain suht lähellä jotain halpaa/ ilmaista parkkia?
  10. D

    Myyntiedustajan työ. Kokemuksia

    Vähän haaveilen kaupparatsun työstä. Nyt teen puhelinmyyntiä ja kaipaan vapaampaa työtä. Onko kokemuksia?
  11. D

    Myyntiedustajan työ. Kuinka paljon palkkatoivomus?

    MInkä verran tuollaisessa hommassa kiinteä kk palkkatoivomus olisi hyvä? Ainakin 3000,mutta se on kyllä vähän. Mikä olisi sopiva? Koko länsi-suomen myyntiedustus. eli paljon liikkellä joutuis olemaan.
  12. D

    Gröna lund, Skansen, mitä muuta?

    Siinä lähistöllä jossa voisi käydä?
  13. D

    minkä ikäiselle oma passi?

    Eikö lapset mene jotenkin vanhempien passiin vai vaaditaanko lapsille myös omat passit?
  14. D

    Juhannus Ruotsissa, kellään tietoa?

    Mennään juhannuksena laivalle ja launatai päivä eli juhannuspäivä ollaan tukholmassa. Onko silloin kaupat auki vai kiinni? Gröna Lund näytti olevan auki. Suomessahan kaikki kaupat kiinni tuolloin.
  15. D

    Onko Riikassa tinkimiskulttuuri?

    Torilla? Kaupassa? yms..
  16. D

    onko lähiaikoina Riikassa käyneitä?

    Olisin vähän udellut.
  17. D

    helsinkiläiset neuvoa, kiitos

    Jos menee kaisaniemen puistoon niin kumpi hotelli on parempi. Lönnrotinkadulla vai Eerikinkadulla?
  18. D

    auttaakaa ojassa olevaa.MIten muotoilla lause.

    Työhakemukseen. Nykyisestä työstäni puuttuu ns. paperihommat. MUn pitäis saada muotoiltua että mä haluan tehdä raportteja yms. eli niitä paperihommia koneella. mutta miten muotoilen sen lauseeseen?
  19. D

    karkkia tekis mieli kun lapset syö vieressä

    :p :/ |O :D Karppaan ja herkuttelu päivä vasta keskiviikkona kun firman juhlat. Muuten kyllä pysynyt makeanhimo pois mutta, kun toiset syö niin tekis kyllä mieli.
  20. D

    taloyhtiö ja osakkeen remontointi?

    Miten tarviiko kysyä taloyhtiöltä lupa jos suurentaa vessaa. eli siirtää seinää omassa osakkeessaan. On puutalo-osake.

Yhteistyössä