Hakutulokset

  1. N

    Tuleeko liikaa pilkkuja...

    Jos ompelen vielä tähän settiin paidan samasta kankaasta kuin legginsit? Vai ompelenko vaaleanpunaisen yksivärisen paidan? http://3.bp.blogspot.com/_D_retCJA_NY/TGPw9RAwIJI/AAAAAAAADPk/WMzWA5dUWao/s1600/elokuun+alku+161.jpg Pohtii suuria juttuja näin aamukahvia siemaillessa :laugh:
  2. N

    Katselen tässä syksyn liikuntamahdollisuuksia...

    ja mahdoton miten vaikea päättää mitä aloittaa :laugh: Zumba olisi mukavaa, mutta se kyllästyttää jo pikkuisen... Haluaisko joku suositella omaa jumppaa tms... Ja ai niin, mulla ei oo ketään kaveria kenen kanssa mennä, ihan yksin aloitan, iiiks!!!
  3. N

    Kenenkään lapsella ollut enterorokkoa?

    Varmastihan taudin kulku on yksilöllistä, mutta haluaisin kuulla kauanko tauti on teillä kestänyt? Ja missä vaiheessa rakkulat tuli? Meidän tytölle nousi pe iltana korkea kuume. Koko lauantai meni kuumeessa ja sunnuntaina nousi suuhun muutama rakkula. Yön aikana rakkuloita on tullut pari...
  4. N

    Onkos täällä Oriflamen myyjiä??

    Onko totta, että Oriflame Beauty Waterproof Top Coatin myynti lopetetaan?? Nouu, oon riippuvainen siitä tuotteesta ja nykyinen on aivan loppu:(
  5. N

    Kauhea mitä lihaskramppeja...

    Heräsin yöllä siihen, että jokaista lihasta kolotti ja sitten alkoi kauheat suonenvedot kyljissä, selässä, jalkoissa ym... Pikkuisen kauhea olo!! Nyt kun vielä tietäis millä tän sais pois :kieh:
  6. N

    Hihii, ihanan helppoa:D * turhis *

    Meillä vietetään ensi viikonloppuna lasten synttäreitä:) Mietiskelin tarjoiluja ja päätin, että tänä vuonna teenkin kaiken helpoksi... Tilasin tarjottavat :laugh: Nyt vaan pikkuisen siivousta ja tadaa: Valmista :) Kerrottakoon, että aiempina vuosina olen hikoillut keittiössä...
  7. N

    Ollaanko jostakin samaa mieltä?

    Mie aloitan:) Legot ja duplot on hyviä leluja. Kestäviä, ajattomia ja lapsille mieluisia:)
  8. N

    Tajusin juuri, että ensi kuu on elokuu

    Jipppiiii:) Elokuu on yksi suosikki kuukausista. Syksy alkaa tekemään tuloaan, lomat loppuu, maailma virkostuu:) Ihanaa :) Niin ei mulla muuta, tuli vaan mieleen:D
  9. N

    Onkos täällä ompelijoita? Saumurin kanssa tappelen...

    Mikähän voisi olla kun ennen täydellistä tikkiä tehnyt saumuri on alkanut katkomaan langat. Langat on oikein, aivan kuten ennenkin, mutta naps vaan kun koittaa ommella.... :kieh: :kieh: :kieh: Ihan vaan, että oisin halunnut tuon tunikan tänä päivänä valmiiksi.....
  10. N

    Lapsilla yhteinen huone, kerrossänky vai tavalliset sängyt?

    Pähkäilen tässä, että miten sisustan tyttöjen huoneen. Laitanko molemmille omat sängyt, silloin tarvisin toisen Ikean Minnen sängyn vai laitankö jo olemassa olevan Minnenin varastoon ja ostan kivan valkoisen kerrossängyn. Jotenkin arvelen kerrossängyn olevan epäkäytännöllinen, mutta taas...
  11. N

    Onkos täällä ketään blogin kirjoittajaa?

    Kertokaa aloittelijalle mitä tarkoittaa salainen ystävä?? Linkkejä blogeihin olisi muuten kans kiva saada:)
  12. N

    Synttäritarjoilusta, onko tyhmää jos tarjolla on vain makeaa?

    Kaverit ja sukulaiset asuvat aivan lähellä ja käytännössä vain käväsevät kahvilla. Joka vuosi aiemmin suolainen piirakka, pasteijat ym. on jääneet tosi vähälle syömiselle. Jos tekisinkin täytekakun, jotain marjapiirakkaa, keksejä ym. mutta ei mitään suolaista?? Lasten synttärit, niin sitten...
  13. N

    Jippiijippppiiiiiii, mie mahduin minun "laiheliinifarkkuihin" * TURHIS *

    Mie oon ajatellut viimeisen vuoden, että olisin tyytyväinen itseeni jos mahtuisin eräisiin ihaniin farkkuihin joista "kasvoin yli" raskausaikana. Tänään löysin ne farkut ja muistan kuinka 8kk sitten ne eivät menneet edes reisiin ja hups, tänään ne vaan hujahti jalkaan:) Olen niiiiiiin onnellinen...
  14. N

    Voi helkkari!!!

    Mikä näitä meidän vaunuja vaivaa, taas on yhdistelmistä kumi puhjennut :kieh: :kieh: :kieh: KOLMAS KERTA JO |O |O |O |O |O |O |O Ja joka kerralla eri rengas
  15. N

    MMMmmmm, marabou... Ihana tämä uutuus, mansikka suklaa!!

    :p :p :p :p
  16. N

    Menisköhän nyt kesällä kirpparilla tai huutiksessa toppavaatteet kaupaksi?

    Menee hermot kun haalarit ja takit vie kauheana säilytystilaa josta on muutenkin jo puutetta :kieh: Mietin myös, että mitä ihmettä teen nuille kaikille leluille jotka meillä on turhia, huutiksessa ei varmaan ainakaan kannata myydä kun jossain lelukaaressakin on kauheat postikulut...
  17. N

    Voi harmistus

    Mieheni osti minulle vapputorilta ihanan kaulakorun. Sellainen halpa rihkamakoruhan se oli, mutta siihen liittyisi ihana muisto. Nyt huomasin, että koru on pudonnut minulta sinne torille:(
  18. N

    Mitäs kivaa lapsiperhe voisi viikonloppuna tehdä Oulussa? *vinkkejä kaivataan *

    Hoplopit ja Ainolanpuisto alkaa kyllästyttään, olisi kiva keksiä jotain uutta:) Lapset 3,5v ja vauva
  19. N

    Kerrankin H&M:llä oli hyviä alennuksia:) TURHIS!!!

    Tyttöjen paitoja 2? kpl, Nalle Puh collegepuku 5?, yöpukuja ja bodeja 2? kpl. Lisäksi sinne oli tullut uusia ihanuuksia, mm. uusretroja bodeja ja t-paitoja 3,90? kpl Ei nuilla hinnoilla paljon kirpparit enään kiinnosta!!! Ja ai niin, siellähän oli vielä se 10? alekuponki, eli kauhea...
  20. N

    Voi että on vaikeaa * hermostun itseeni *

    Meille tulee tänään asunnonvälittäjä katsomaan tätä nykyistä kotia. Olemme miehen kanssa puhuneet, että myymme tämän ja ostamme isomman kodin. Pankkiin on aika varattu jne. mutta nyt minusta taas tuntuu, että ei tätä ihanaa kotia voikkaan laittaa myyntiin :headwall: :headwall: Kävimme...

Yhteistyössä