Hakutulokset

  1. E

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Meidän poika tuli vihdoin maailmaan myöhään 30.3. ennen kuin tiistaiseen neuvolaan ehdittiinkään! Kaikki voidaan hyvin, tuore isä varmaan kaikista järkyttynein tapahtumista, mä olen vaan onnesta soikeana :D Tsemppiä loppuodotukseen muille vielä!
  2. E

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Hei naiset ja onnea kaikki vauvan jo syliin saaneet! Niin sitä vaan toisilla tuntuu plopsahtavan jälkikasvu ihan ajallaan maailmaan. Täällä ollaan kuitenkin edelleen aivan yhtenä kappaleena, laskettu aika oli ja meni eikä ole mitään merkkejä ilmassa että synnytys alkaisi, no, IKINÄ. Alkaa jo...
  3. E

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Aurinkoista päivää vaan! Reippaahko viiden kilsan sauvakävelylenkki tuli heitettyä. En oo koskaan oikein noista sauvoista perustanut mutta nyt ollu ihan kiva, voi ottaa mahan kanssa vähän lepoakin välillä niihin nojaillen. Sairaalakassin sisällöstä ; omia alkkareita pakkasin kyllä mukaan...
  4. E

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Heipat vaan ja ihan ekana ONNEA te vauvan jo saaneet! Alkaa tässä hiljalleen upota omaankin tajuntaan että ei ole enää kuin muutama viikko odottelua jäljellä, niin se vaan 9kk elämästä äkkiä on kulunut. Perjantaina kävin lääkärissä ja kaikki on hyvin, olin taas tosin laihtunut vähän mistä...
  5. E

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Heippa pitkästä aikaa! Ollu aivan hullun kiire töissä niin ei oo ehtinyt oikein vapaammalla ajalla tekemään muuta kuin lepuuttelemaan ja säntäilemään vauvatarvikkeiden perässä. Tää viikko vielä duunia ja sitte musta tuleekin ihan virallisesti mammalomalainen! En noita edellisiä pinoja nyt...
  6. E

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Hellou naiset! On niin hirvee kiirus ollu tässä että tuntuu ettei oikein mitään ehdi, mekin muutetaan tässä hyvin pian joten varastoja on siivottu ja kaikenlaista pakkausta jo suoritettu. Vointi on jatkunut muuten hyvänä mutta unet on käyneet suorastaan sekopäisiksi ja väkivaltaisiksi...
  7. E

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Lokakuu* :)

    Heipat vaan, kone kävi huollossa enkä oo viitsinyt kännykällä näpytellä niin on vähän aikaa vierähtänyt viime postista! Vitamiinit oon pyrkinyt kaikki saamaan ruoasta, et en vedä purkista mitään ylimääräistä paitsi rautaa. Ekana aamulla banaani / muu hedelmä, myöhemmin pari voileipää...
  8. E

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    marrastuuli kyseli painosta, mähän olen paukutellut jo vastoin kaikkia ohjeita näiden ekan kolmen kuukauden aikana yli viis kiloa lisää. Se ei kumma kyllä vaan oikein näy hirveesti vielä missään - vaatekoko on edelleen 34/36, housut 28" . Rinnat on kyllä huomattavasti kasvaneet, et niiden...
  9. E

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Hienoa kuulla Daria että toimenpide sujui noin hyvin. Olen lukenut siitä niin paljon kaikkea kamalaa ja jos kohdalle vielä sattuu (olipa toimenpide mikä tahansa) jotenkin ei-ystävällinen henkilökunta niin siinä on kyllä melkoisen trauman ainekset valmiina. Mutta lupaavaltahan tuo vaikuttaa jo...
  10. E

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Vappuvaaville kaikki onni matkaan :hug: Meille tuo doppler tuli (Angelsoundsin Jumper) ja parina päivänä koitettu kuunnella pientä, itse en ole onnistunut sykettä kuulemaan mutta mies kyllä eilen väitti vuorenvarmana kuulleensa tasaisen nopean jumputuksen, tiedä sitten sanooko vaan mun...
  11. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Peukkua pystyyn RK : lle ultraan! Toivotaan että siellä on kaikki hyvin :) Utelin mieheltä vähän että mitä tuo tuleva doppler oikein kustansi, 25 euroa uutena siis. Merkkiä ei muistanut mutta se selviää sitten ensi viikolla. Tutustuin vähän tohon vaunuviidakkoon ja huh kun on paljon...
  12. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Dopplerin hankkimisesta uutena vielä : se on sille se ja sama tuleeko mukana geeliä vai ei, ihan tavallinen vesipohjainen liukkari tai perusvoide käy. Turhaahan se on maksaa nätistä purkista jossa lukee jotain söpöä, useimmilla sitä kuitenkin kuulemma sitte jää yli eikä tiedä mihin vois käyttää...
  13. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Mä olen kyllä niin malttamaton että haluun tietää sukupuolen heti kun mahdollista! Sillä ei sinänsä ole mitään väliä, että kumpi tulee, kunhan vaan olis terve pieni ihminen mut silti jotenkin polttelee tietää. Ei se hankintoihinkaan sen enempiä vaikuta, ei olla ajateltu pukea mahdollista tyttöä...
  14. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Onnea Alppis kihloista <3 Ja piip- ... huh! Että koira vielä :) Mahtaa riittää vauhtia sitte pentukoiran ja vauvan kanssa mut toki jos tuntuu että jaksaa niin mikäs siinä. Itse olen jo pitkään haaveillut koirasta mutta elämäntilanne ei ole tuntunut sopivalta kun se kuitenki sit vaatii niin...
  15. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Heipat vaan, odotus jatkuu ja hyvin tuntuu sujuvan. Eka neuvola oli eilen, ihan kiva kokemus, vanhempi leppoisa hoitaja oli oikein rennon ja lämpimän oloinen ihminen ja nyt on taas rauhallisempi mieli. Ultralla kurkattiin kans että mikä meininki, siellä se pieni köllötti, kuulemma oikein...
  16. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Voi ei, surulliseksi vetää norpun, Kuusaman ja haaveilijan kuulumiset :( Elää niin vahvasti myötä kun samaa odotusta, toivoa ja pelkoa käy läpi päivittäin ja vaikka ei tietenkään voi täsmälleen tietää miltä se menetys itse kustakin tuntuu ja millasia ajatuksia päässä risteilee niin silti...
  17. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Terveisiä ultrasta! Siellä se pipana kyydissä oli ja sydän löi. Viikkoja 7+0 pää-perämitan mukaan eli suht hyvin omia laskuja vastaa. Nyt sitte odotellaan ekaa neuvolaa mikä on vasta kolmisen viikon päästä, mut kylläpä helpotti nyt nähdä tuo pikkunen tuolla, itku tuli ilosta. Saa ainakin ne...
  18. E

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Stressitestaaja täällä huomenta! Taisin aikaisemminkin jo kertoa miten "mielenrauhan" takia tähän taloon tuli lisää raskaustestiliuskoja. No, saa niistä näköjään muutakin kuin mielenrauhaa, tänään pitkästä aikaa testi aamupissasta ja tuloksena erittäin nopea ja erittäin selvä plussa, mut...
  19. E

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Meillä on kerrottu ihan vaan lähimmälle perheelle molemmin puolin, heidän kanssaain voi sitten sen surunkin jakaa jos huonosti käy... muita ihmisiä en edes niin hirveesti ole miettinyt, kaikki sitten aikanaan kun on luottavaisempi mieli. Työnantajalle tosin pitää tietty jossain vaiheessa kertoo...
  20. E

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Ultrahinnoista : olen käynyt lähes vuosittain (kerta/v) yksityisellä ultratutkimuksessa vaikka en raskaana ole ollutkaan koska haluun olla kartalla millä mallilla tuubit tuolla oikein on, miltä limakalvot näyttää, ei kasvaimia jne. Hinta on ollut Diacorissa helposti lähempänä tuota kahtasataa...

Yhteistyössä