Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Na-dene tervetuloa :heart: Kerkesit vielä meijän remmiin :) Mä en jaksa useinkaan päivitellä, kun tuntuu että päivässä on liian vähän tunteja, ja jos haluaa olla perillä muitten asioista niin pitäisi keretä kahlaamaan sivut läpi. Alamahaa särkee ja ajoittai tuntuu kun ois vatsalihakset...
  2. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Sydämellisiä uutisia varhaisultrasta!Pieni toukka 11millimetriä,vastasi viikkoa 7+0 eli päivällä meni eteenpäin.La 5.6 pysyy kuitenkin samana,olen varmaan itse laskenut väärin.Siellä sen toukan sydän jumputti hurjaa tahtia.Olen helpottunut ja nyt leijun omanapaisesti hetken :) Lääkäri sanoi,että...
  3. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Saako jo poksua? ;) Huikeat 6+0 täynnä :D Turhaan olin huolissani siitä etovan olon katoamisesta koska se on tullut takaisin.Hurja tunne kun on nälkä ja tekee mieli syödä, mutta toisaalta ei ole mitään ruokaa jota oikeasti haluaisi syödä.Olenkin löytänyt pelastuksen:proteiinijugurtit.Ne...
  4. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Moi naiset! Vertailin nopsaan kolmen lääkärikeskuksen uä-hintoja pk-seudulla,ja itse varasin ajan Femedaan (Helsinki) jossa halvin hinta oli 115e kaikkineen. Tämä lääkärille nimeltä Olavi Ylikorkala.Osalla lääkäreistä kalliimmat taksat, ja heidän tekemänä hinta nousi jopa kahteensataan...
  5. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Siirränpä tämän uuteen ketjuun: Heip, enpä oo paljoa kirjoitellut, kun olen yrittänyt pysyä housuissani tämän raskauden kanssa =) Kun en oikeen voi uskoa todeksi ja ottaa rennosti... Ne ketkä meinaa mennä, niin millä r-viikoilla menette varhaisultraan?Mulla näkyi esikoisen syke jo 6+0...
  6. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Heip, enpä oo paljoa kirjoitellut, kun olen yrittänyt pysyä housuissani tämän raskauden kanssa =) Kun en oikeen voi uskoa todeksi ja ottaa rennosti... Ne ketkä meinaa mennä, niin millä r-viikoilla menette varhaisultraan?Mulla näkyi esikoisen syke jo 6+0 mutta se on kai aika aikaisin...itse...
  7. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hei huutelen vielä vähän tänne tuolta plussanneista :) (Raskaus niin alussa,että en osaa vielä oikein kuulua odottajiinkaan kun pelottaa niin kovasti...) Lauwra!!!Ihanaa,onnea hurjasti,tervetuloa kesäkuisiin :heart: (Ootpa aikasin saanut jo vahvan plussan =) ) Mariana87,eiköhän se...
  8. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Heip, mahtuisiko mukaan?Ujosti voisin tänne haikailla...heinäkuinen alkuraskauden km on niin tiukasti takaraivossa,että hui kun pelottaa! Mutta nyt sain plussan tikkuun ja alustava la olisi 5.6 :heart: Mitäs tähän rimpsuun laitetaan? Alvinna 28v. 2.lapsi. la:5.6 Ihan huikeeta olla...
  9. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Minut voisi siirtää plussanneisiin,päiväpissasta vahva plussa :heart: Toivotaan,ettei tarvitse tänne enää palata....yritän nyt elää päivän kerrallaan. Jokaiselle teistä toivon sitä plussaa tikkuun!Vielä olisi monta päivää aikaa plussata, niin voisitte tulla perässä tuonne kesäkuisiin.Onnea...
  10. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hennaliina,mun mielestä voit oikein hyvällä omalla tunnolla nauttia alkoholia vielä kun dpo:t on noin pieniä!Itse olin tässä kierrossa (ikinä en esikoisen takia käy missään) "ulkoilemassa" kavereitten kanssa just dpo3 tai 4, ja join niinkuin mieli teki.Elämästä tulisi kauheaa kyttäämistä jos...
  11. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hennaliina ootko koittanut jotain kipugeeliä?Jos se auttaisi...kun vaikuttaa paikallisesti niin ei olisi niin haitallinen kuin burana.Entä auttasko Panadol?Toisaalta se ei ole tulehduskipulääke niin tuskin itse tulehdusta vie pois.Kysy apteekista jotain sopivaa kipugeeliä?Olen kuullut,että...
  12. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Meillä on haamu,meillä on haamu :heart: Todella haalea kylläkin, mutta nyt myös mies näki sen ilman tihrustamista. Ihan kamala pelko tietysti,että valuu ke tai to menkkojen mukana pönttöön,mutta otetaan tunti kerrallaan :) Tänään on kai dpo11 joten huomiseen pitäis kärvistellä ja toivoa,että...
  13. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Oma napa:täällä dpo 10 tai 11 ja tein r-testin.Aloin jo miettimään, et pystyyköhän sitä ihminen kuvittelemaan siihen tikkuun jonkun haaleaakin haaleamman viivan, kun oikein sitä tikkua tapittaa ja tietää mihin paikkaan viivan kuuluisi tulla (?)Kuvittelin siihen jonkun viivanpaikan kaltaisen (ei...
  14. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Päärynärouva,oman kokemukseni voin kertoa josko siitä olisi hyötyä.Mullahan oli se alkuraskauden spontaani keskenmeno heinäkuussa,ihan alkuviikoilla 7-8.Sitten,(en muista tarkkaan millon) multa mitattiin verestä hcg ja se oli sillon torstaina 9,3.Seuraavan viikon perjantaina eli kahdeksan päivän...
  15. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Helou naiset pitkästä aikaa! Oon yrittäny pysytellä kaukana sivuilta, etten taas pimahda testaamaan ennen aikojaan.Nyt ois siis dpo 7 tai 8.Sain 2 O-plussaa niin en oo ihan varma.Tietysti kun sitä vauvaa toivoo,niin oireitahan löytyy,kuten vilunväreitä ja etovaa oloa, mutta ne mä taidan...
  16. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Heip,pikainen välipäivitys täältä iltapuuro-tohinan keskeltä. HKS84,jee,kyllä tuo o-plussalta näyttää :D Ja ihan hyvinkin voisi simpat kestää 4-5 päivää...eli jännät päivät tiedossa. Ja hei,mäkin sain tänään o-testiin plussan,eli meil on sama dpo.Viimekierrossa sain kahtena päivänä...
  17. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Perkele,sieltä ne menkat alko tänään perjantain kunniaksi :( Dpo 13 tai 14 muuttui siis kp ykköseksi.(Kai pitäisi olla iloinen,että kierto palautui normaaliksi km:n jälkeen,mutta oisin mä silti ottanut positiivisen r-testin siteitten sijaan). Tai no itseasiassa,ei oo ees hauskaa,(mutta tein...
  18. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Oma napa.Dpo 10 ja niin pahaenteistä alaselän juilintaa, että näinköhän se tätiä enteilee.Ihan paskaa!
  19. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Ylläripylläri, dpo 9 ja nega :-D minkä sitä ihminen uteliaisuudelleen voi... Mitä ootte mieltä, voiko raskausoireita tuntea ennenku testi näyttää positiivista? Kun luulis et jos jotain tuntee niin silloin olis hormonikin noussut? Koska nytkin on huono olo, sitä en kuvittele, mut voi johtua...
  20. A

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Täällähän on monella piinapäivät!Itsellä on nyt varmaan dpo 7 tai 8.Tekis niin mieli testata huomenna,vaikka viimekierron km:n jälkeen vakuutin itselleni,että aikaisin testaaminen on epätarkkaa,hyödytöntä ja kallista.Että "seuraavan kerran testaan kyllä vasta jos menkat on myöhässä...".Mutta...

Yhteistyössä