Hakutulokset

  1. cothis

    Cothis kaipaa tuttuja

    Onko niitä täällä enää?
  2. cothis

    Puhuttaisko musta?

    Mä en olekaan taas toviin käynyt :attn:
  3. cothis

    Jos tekisin comebackin.

    .. Tarvitsisin jonkun aina muistuttamaan mua, että tulen tänne :snotty: Mutta yritän! Kuinkas palstalla käyttäydytään tätä nykyä? :D
  4. cothis

    Great, oon sit Kelan rahoilla.

    Ja kela kusettaa! Asioin sivistyneesti netissä, kun menin muuttamaan lapsilisää niin siinä luki että voit muuttaa jadijadijada tiedot omista tiedoista. Tänään tuli postista lappu, jossa luki ettei se käy vaan yh-lisään täytyy tehdä erillinen hakemus. Mä en kestä näitä byrokratian rattaita...
  5. cothis

    Viimeisin viesti 18.05.11

    Enkä mä voi edes tehdä comebackiä, kun en ole traagisesti lähtenytkään Voi helvetti. Tasan ei mee nallekarkit, nekin söin jo :'( Hyvä kiitos hei :attn:
  6. cothis

    Paheellista perjantai-iltaa, arvon palstalaiset.

    Mun oli nyt pakko tulla käymään uudestaan taas, kun kerran tänne ihan vähästä aikaa vahingossa eksyin :xmas: Että moikkelis koikkelis vaan kaikille!
  7. cothis

    Pitkästä, pitkästä aikaa.. Helou palsta!

    Hyvät illat itse kullekin säädylle :flower:
  8. cothis

    Päivän aloitus: Oksentaminen kaaressa.

    Huoh, enpä muista milloin sitä taas noin nopeasti ois sängystä hypännyt ylös. Kersa kuulosti oksentavan :x Se oli sitten heti aamusta maton pesua ja moppausta.. ja myöhemmin kangastuolin hinkkausta, kun se meni toisella kerralla oksentamaan ekan satsin siihen, nam. Plaah, nätti ilma ja...
  9. cothis

    Montako sekuntia säästää, kun ajaa päin punaisia?

    Eilen oli kyllä törkein ajo punaisia päin pitkään aikaan.. motarin rampit ja risteys, auto seisoi punaisissa valoissa. Minä siihen pysähtelin sen perään, kun tämä maasturin kuski painoi kaasua päin punaisia juuri kun motarilta oli tulossa auto vihreisiin. Mitäpä tämä motarilta tullut, painoi...
  10. cothis

    Hyvää huomenta palsta.

    Tulin taas, lakkaamaan kynnet ja juomaan kahvia. Mitään hurjaa, mistä olen jäänyt paitsi?
  11. cothis

    Meille kotiutui sitten masennuslääkitys.

    Ja nyt kyselenkin, millaisia "alkuoireita" arvon mammat tai tuttavansa ovat moisista kokeneet? Älkääkä yrittäkö, mä tiedän että täällä on monia moisia lääkkeitä koittaneita :attn:
  12. cothis

    Vaipatta öiden aloitus?

    Miten te lähdette siinä liikkeelle? Nielaisin eilen hieman tyhjää, kun kersa olisi halunnut mennä ilman vaippaa nukkumaan.. tulva kai tuosta olisi tullut, sillä kun on aina aamuisin ihan märkä vaippa. Mutta koska se itse haluaisi koittaa nukkua yönsä ilman vaippaa, niin kuinkahan mä nyt sen...
  13. cothis

    Pakko kehaista..

    Ostin ohimennen Smartballsit, on muuten parhaat pallot mitä oon tähän mennessä koittanut. Ei yhtään epämukavat tai häiritsevät. Mahtavaa :cool:
  14. cothis

    Voi prkl minkä teit, pk..

    Pakotat mut tuhlaamaan tiliä ja repimään aikaa, että löydän ensi viikoksi 3veelleni luistimet ja sitä seuraavaksi viikoksi sukset |O
  15. cothis

    Täällä on taas nakeltu paskaa niskaan, vai?

    Saanks mäkin vähän, pliiiiiiis? :xmas:
  16. cothis

    Kyllä se niin taitaa olla, että..

    Maanantaina vois tehdä aika höpöä numeroa isommat työvaatteet :saint: Toivottavasti kaikki palstalaisetkin on syöneet yhtä hyvin ku mä, ja syö koko vkl samaa tahtia :D Hyvää joulua :flower:
  17. cothis

    Joulu on taas, joulu on taas..

    Ja joulupuu rakennettu. Nyt voi hyvillä mielin alkaa seuraamaan, kuin nopeaa tuo kersa aikoo nukahtaa kun korkkasin joulun ekan konvehtirasian heti kun sen silmä vältti :p Tiptaptiptaptipetipetiptap.. tip,tip, tap!
  18. cothis

    Jos mä olisin äljäke, mä olisin jo lataamossa.

    Oikeesti. Mä oon jo kuukauden päivät pyörinyt tässä vajaakuntoisena, joten se on hoitanut himassa suunnilleen kaikki kun mä rönötän sohvalla/sängyssä tai nukun. Joskin, varmaan pitäis olla tyytis, ettei se oo sairastellut nyt niin pahasti kuin mä. Eikä kersa. Mullekin riittäis jo, kiitos...
  19. cothis

    Pimperoo, sattuu!

    Mitä mä sit koittaisin? Mullon kuumeeton keuhkokuume päällä, vasen kylki on niin kipee ettei mikään onnistu koko kädellä |O
  20. cothis

    Päiväkoti ja joulu.

    Pari kymysystä, kyllä on tietämätön olo :D Päiväkodin joulujuhlat? Päiväkodin tädit joulun alla, pitääkö niitä muistaa jotenkin? :O

Yhteistyössä