Hakutulokset

1. UmmIman

** Toukotenavat 2017 **

Hei! Sain viime viikolla plussan <3 ihanaa löytää samassa veneessä olevia! :D Tokaa odotan. Tyttö 1-v löytyy :).
  2. UmmIman

Listeriariski ja vahingossa syöminen

Miks kalapihvit olisivat kiellettyjen listalla? Siis paistetut? Vai tarkoititko raakoja? Mulla täällä Sveitsissä lääkäri sanoi että feta OK, että siinä ei yleensä pääse kehittymään listeriaa kuten tuore- tai homejuustoissa. Tiedä sitten onko riskin arvoista, jos se on Suomessa kielletty?
  3. UmmIman

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Tällä viikolla oli ultra ja siellä se pikkuinen köllötteli ja syke löytyi ja kaikkea. <3 Viime viikot on menneet kotona pahoinvoiden, ei oksentelua mutta kaamea olo kellon ympäri. Nyt olen voinut jo vajaan viikon verran syödä taas ja olo sen myötä parantunut. Selvisi että täällä Sveitsissä...
  4. UmmIman

Heinäkuun Hellemasut 2015

Moi kaikki Pahoinvointi on pysynyt joka päivä. Välillä se alkaa heti kun sängystä nousee, välillä parin tunnin päästä. Etova olo on lähes kokopäiväistä, mutta ei vielä ole tarvinnut yrjötä. Lämmin ruoka auttaa parhaiten ja pitää olon kohtuullisena 2-4 h. Ja vai ne ruoat tietysti jotka menevät...
  5. UmmIman

Soitin lääkäriasemalle ja sain ajan joulukuulle. Silloin olis mun laskujen mukaan kasassa viikkoja 7+6, onko se jotenkin myöhäinen ekalle tutkimukselle? Me oltais seuraavana päivänä lähdössä matkustamaan lentokoneella niin onhan tuo vähän huono ajankohta! Jos siellä ei ookaan elämää ja sit...
  6. UmmIman

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Bobble, en osaisi tehdä tuosta mitään päätelmää. Vaikuttaa ehkä vaan virheelliseltä testiltä. Kai sen viivan pitäisi tulla siihen tiettyyn paikkaan? Tee vaan uusi testi.
  7. UmmIman

Samoin minusta tämä on just kiva ketju, mitä enemmän tikkukuvia sitä parempi! Ne on aina vaan niin jännittäviä ja jos siellä näkyy jotain niin tulee niin iloiseksi toisten puolesta. On myös tosi kiva nähdä viivojen kehittymistä ja lukea analyysejä viivoista. Ymmärrän että "normaali" ihminen...
  8. UmmIman

EX4, hui, voi ei, onneksi ei käynyt niin pahasti että joutuisi jäämään sairaalaan makaamaan. Toivottavasti aivotärähdys ja murtuma paranee joutuisasti. Itse olen vähän yllättynyt kuinka rankkaa on saada positiivinen raskaustesti! Luulin että tämä olisi maailman ihaninta aikaa mutta jokainen...
  9. UmmIman

Haleja kaikille joilla on negaa tai haalistumista :'( Onnea Tiha, positiiviselta näyttää <3 Itsellä on viivat vähän vahvistuneet neljässä päivässä. Sanoisin vaan että älkää tilatko Amazonista Midstream-testejä! Niitä on tosi vaikea tulkita! Tausta jää punertavaksi vielä 10 min jälkeen ja...
  10. UmmIman

Hei kaikki Vähän pelottaa ajatella että tämä olisi totta mutta eilen tuli todella todella haalea viiva testiin ja digitesti sanoi 1-2 vk raskaana. Tänään samanlaiseen testiin samanlainen haalea viiva ja erimerkkiseen testiin ihan selvästi erottuva haalea viiva, jota ei tarvi tihrustaa kuten...
  11. UmmIman

kaisa27, voitko vedota olevasi autokuski tms? Migreenilääkkeet ettei saa ottaa alkoholia? Heh. Itse en ottaisi jos olis mahdollista että on raskaana mutta mulla tähän ei ole mitään tieteellisiä perusteita, vaan fiilis. Voithan vedota siihen että alkoholi voi tappaa aivosoluja tjsp. Toivotaan...
  12. UmmIman

Kiitos kaisa27 ja MiNalo <3 Rohkaistuin tekemään Clear bluen digitestin kun muutkin näkee tuolla jotain ja huh Tulipa pitkästä aikaa kunnon paniikkikohtaus
  13. UmmIman

Huijui, en oo ikinä tänne postannut mitään kun ei ole tullut mitään edes hämäriä viivoja tikkuihin. Tänään taas hätähousuna teki mieli tehdä testi, dpo 10, ja 5 min jälkeen katoinkin että nega tuli. Sit join muutaman sipauksen kahvia, luin Facea ja ajattelin et heitetäänpä se testi roskiin...

Yhteistyössä