Voisin päivittää, että pää ei kestänyt vaan oli pakko torstaina testata: nega. Muutaman kerran oon jo ehtinyt kirota, että pitää stressata näin ja "varmaan kuitenkin taas turhasta". Mutta sitten oon miettinyt, että ei tuo nyt vielä mikään varma tulos ollut...
Oireista sen verran, että oireettomampaa. Kahvia en ole kyennyt juomaan sitten tuon viime viikonlopun pahoinvoinnin... Ja tissit eivät ole enää yhtä kipeät kuin alkuviikosta, silloin pelkkä silittelykin alta/sivuilta sattui. Nyt lähinnä nännit ovat kipeenä, mutta eivät yhtä pahasti. Sen voin kyllä käsi sydämellä ja mitään kuvittelematta sanoa, että ei mun tissit koskaan ole olleet niin kipeät kuin tämän kierron aikana, oli siihen mitään järkevää syytä tai ei.
Lämmöt oli ainakin vielä nyt illalla koholla (37,4, mulle ihan normaalia kierron lopussa), tippuu aina selvästi alle 37 juuri ennen menkkoja. Muutaman kerran kun oon muuten vaan odotellut menkkoja oon illalla mitannut lämmön ja voinut siitä todeta, että huomenna alkaa. Joka kerta tähän mennessä ne onkin sitten seuraavana aamuna alkaneet.
La-aamuna ajattelin testata uudestaan, silloin kp 28/28 (okei, heitellyt vuoden sisällä vissiin 25-32).
Mun ei varmaan ikinä kannata alkaa oikeasti yrittää lasta tällä päällä, kun ihan ilman yritystäkin stressaan pääni puhki ja tarkkailen kaikkea