Hakutulokset

  1. M

    pojalle nimi? :)

    Apua kaivataan! Hätä siis ei ole vielä kovin kummoinen, mutta meille on siis poika tulossa ja ahdistus tuli samantien kun saimme tietää tästä, tytölle kun olisi nimi ollut lyöty jo lukkoon :D Kävin kirjastostakin kaksi nimikirjaa hakemassa ja tuloksena nolla nimeä. Tämän tapaiset on kivoja...
  2. M

    voi jee...

    Iso probleema.. Ollaan seurusteltu 1,5 vuotta ja yhdessä asuttu melkein koko tämä aika. Noin vuosi sitten ostettiin omakotitalo, molemmilla on työt ym. kaikki on kasassa. Mies on kuitenkin ennen minua aina elänyt sinkkuna, saanut mennä ja tulla miten lystää, ei ole tarvinnut ottaa muita...
  3. M

    ISÄT! auttakaa!

    Näitä keskusteluja on varmasti ollut paljon, mut mut.. Me ollaan oltu yhdessä 07/13 alkaen, ei siis kovin pitkään, mutta meillä kuitenkin yhteinen oma talo ja lasta ollaan mietitty ja vihdoin päästiin lapsettomuushoitoihin, ensimmäinen aika olisi ollut nyt 11.11.14 mutta kuinkas ollakkaan...
  4. M

    Ihanaaaaa!!!!

    Nyt on pakko hehkuttaa että nyt se onnistui, yrityskerta 16 ja vihdoin tänä aamuna aiiiiivan selvä positiivinen raskaustesti!!!!!!
  5. M

    36/28, missä menkat?

    Tiedän että tämän kaltaisia keskusteluja ollut vaikka kuinka paljon, mutta mua alkaa tilanne oikeesti ahdistamaan. Mulla on tällä hetkellä menossa jo 36/28, menkat jo siis tovin myöhässä. Mitään kummoisempia oireita ei ole, väsymys ja oksentelu aamupäivisin, mutta oksentelua ollut muutenkin...

Yhteistyössä