Hakutulokset

1. N

Clomien taukokierrolla tärpännyt

Tämmöistä täällä pohdin ennen ensimmäistä ultraa (ultraan tosin vielä aikaa, mutta kummiskin), kun söin pari kiertoa clomeja ja sitten pidin taukokierron niin tuosta taukokierrosta tärppäsi. Clomeilla kun on lisääntynyt monikkoraskauden riski niin, onko kenelläkään tietoa/kokemuksia, millainen...
  2. N

Lokakuun lapsoset

Heippa kaikki! Ilmoittaudun mukaan! :) Meille olisi näillä näkymin tulossa lokakuun lapsonen pikkusisarukseksi 04/2015 syntyneelle reippaalle rämäpäätytölle. :D Viikkoja on nyt vasta 5+2 eli loppukuulle ajoittunee laskettuaika. Nyt tosin neuvolan mielestä la olisi 14.10., mutta ovis oli niin...
  3. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Päivitetään mulle kp 2/? Huomenna sitten taas clomeja naamaan ja primolut norin sain reseptillä luteaalivaiheeseen, kun terot ei toimi. Onko kellään kokemusta tuosta primolut norista? Mietin tässä, uskallanko syödä sitä ollenkaan, kun jos tekee saman kuin terot niin menee kierto ihan hukkaan...
  4. N

Toiveena vauva 2017-2018

No niinhän siinä (taas) kävi, että terolutit tekee mulle just tän, että menkat alkaa liian aikaisin. Eilen dpo 9 aloin vuotamaan, mutta päivittelen tuota kp asiaa kunhan saan varmuuden, että minä päivänä alkaa kunnon vuoto. Ärsyttää joo, mutta lähinnä toi, että menin niitä hemmetin teroja...
  5. N

Onnea plussista ja vahvistumisista! :) @Songbird mulla sama noiden rfsu:n testien kanssa! Näyttivät esikoisesta tosi hailakkaa, kun muissa oli jo selkeä tumma viiva. Jatkossa luotan muihin. (Kirjotin tän saman jo aiemmin, mutta en muista oliko sua silloin mainittuna :D) @tänttähäärää omasta...
  6. N

Hätähousu ilmoittautuu! :DEn malttanu enää olla ja ensimmäinen testi uitettu päiväpissassa. :ROFLMAO: Ei ylläri ylläri näy mitään :ROFLMAO:
  7. N

@Alicia00 mulla myös eilen dpo 3 eli tänään dpo4! Täysin samoissa siis mennään! :) Hirmu pitkältä tuntuu aika ensi viikon viikonloppuun, jolloin aikaisintaan annan itselleni luvan testata. Yhtäkään raskaustestiä en edes osta kotiin ennen ensi viikon perjantaita, ettei tule kiusauksia. :LOL...
  8. N

@Minni-83 ja @Rosmariini86 ja miksei muutkin. :) Mulla esikoisesta nuo rfsu:n testit näytti tosi hailakkaa ja samaan aikaan muut testit paljon tummempaa kunnollista plussaa. Uskoisin, että on yksilöllistä kuinka eri testit kullakin näyttää ja itse ainakin jätän tulevaisuudessa rfsu:t ostamatta...
  9. N

Toiveena vauva 2017-2018

nööse (28) | kp 20/? | 2.lapsi Jos pistettäisiin tuohon malliin, kun kierron pituus on mulla mitä on ja vaihtelee paljon. :) Nyt oviksen perusteella mennään noin 32 päivän pituiseen kiertoon.
  10. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Juliet86 en ihan vielä uskaltaisi sanoa ovisplussaksi. Jatkaisin vielä testailua ja tekisin tänään ainakin yhden testin vielä :) Mulla menossa mitä todennäköisimmin dpo1. :) Tänään oli aamulämpö 37,6 ja aloitin terolutit. :)
  11. N

Esikoisesta tuli mulle kiinnittymisvuotoa. Sen tarkemmin en päviä muista, mutta oli aikalailla tasan viikko oviksesta. Yhden kerran vähän rusehtavaa vuotoa ja mulla jäi siihen. :) @Wilpuri80 pc:n ovistestien ohjeissa oli, että voi tehdä milloin vaan. Ihmettelin tätä, kun muistin, että muun...
  12. N

Toiveena vauva 2017-2018

@Mijau en oo digitestejä koskaan kokeillut eikä mun tarvinnut nytkään. ;) Mun ovistestit näytti eilen kp 15 plussaa! :D Oon niin onnellinen! Clomit toimi sittenkin ja vaikkei nyt tärppäis niin ainakin on niin ihanaa, että mä jälleen ovuloin. (y) Terolutit päätin alottaa nyt vasta parin päivän...
  13. N

Toista en niin tiiraillutkaan, mutta ylemmässä testissä kyllä nään! :) Mun tilanteeni on kehittynyt! Sain eilen kp 15 plussan siihen ovistestiin! Jee! Eilen olis pitäny alottaa terolutit, mutta siirsin omatoimisesti aloitusta, kun kp 14 alko jonkinlaista viivaa pukkaamaan ja kp 15 sit tummeni...
  14. N

Toiveena vauva 2017-2018

Moi! Mahtuisko tänne mukaan kirjoittelemaan? :) Kirjoitin juuri esittelytekstin toiseenkin ketjuun, joten kopioin sen suoraan siitä tähän. :p Meillä on esikoinen 04/2015 ja nyt hänelle pikkusisarusta ollaan yritetty. Selvisi tuossa tämän kuun alussa, että ovuloin tosi huonosti. Käytännössä...
  15. N

Toiveissa toinen lapsi <3

Moi! Mahtuisko tänne mukaan kirjoittelemaan? :) Meillä on esikoinen 04/2015 ja nyt hänelle pikkusisarusta ollaan yritetty. Selvisi tuossa tämän kuun alussa, että ovuloin tosi huonosti. Käytännössä mahdoton tietää, milloin viimeksi olen ovuloinut, mutta viimeiset puoli vuotta on melko...
  16. N

Kiitos kaikille tsempeistä! Tänään aamupäivän testi vaikuttais tosi hailakalta ja oon kyllä toivoni menettänyt nyt täysin tämän kierron suhteen. :( Clomifeniä kuitenkin syönyt niin kai sen oviksen pitäisi tulla "oikeaan" aikaan eikä vasta tosi myöhään... :(
  17. N

Olen siis testannut kaksi kertaa päivässä kp10 aamupäivä oli samanlainen kuin tuo kp10 iltapäivä ja kp11 aamupäivä oli tuota kp11 iltapäivääkin haaleampi. Minäkään en laske tuota kp10 plussaksi. Toivoin sitä tälle päivälle eilisen perusteella, mutta toisin kävi... :( En mitenkään...
  18. N

Saanko tulla kyselemään? :) Meinaan olla huono ovuloimaan itsekseen (ainakin nykyään) ja nyt tämä kierto menty clomifenin voimalla. Nyt ovistestit näyttävät tältä. Mitä sanotte? Onko toivo menetetty oviksen suhteen tässäkin kierrossa?
  19. N

Clomifen annostus

Sitä tässä nyt tänään olenkin miettinyt, että uskallanko ottaa kaksi vai pitäisikö vastoin lääkärin ohjeistusta ottaa vain yksi. Lääkärin (joka siis oli "vain" perhesuunnitteluneuvolan lääkäri) mukaan kyseessä on niin "laimea" lääke, että seurantaa ei siitä syystä tarvita.
  20. N

Clomifen annostus

Huomenna olisi tarkoitus aloittaa clomifen-kuuri, kun ei tuo kroppa oikein meinaa ovuloida itsekseen. Lääkäri määräsi annostukseksi 2tbl/pv. En käynnillä osannut kysyä, kun ei ollut mitään käsitystä asiasta. Nyt nettiä selanneena olen saanut käsityksen, että yleisesti aloitettaisiin 1tbl/pv...

Yhteistyössä