Hakutulokset

1. N

Huhtikuun hurmurit 2015

ttaisku, katoin jo aiemmin, että meillä osui neuvolat samalle päivälle. :) Mulle ainakin puhelimessa sanoi, että ultrataan, joten siihen luottaen odottelen tuota päivää. Sä taisit vaan päästä näkemään pikkusen jo pari päivää mua ennen. :)
  2. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Ikävä tilanne Salve. Voimia! Jaksamista ja tarrasukkia Silvia! Toivottavasti kaikki on hyvin. Ruoka. Aika samoilla linjoilla menen muiden kanssa. Oon ehkä hitusen tarkempi kuin osa. En tiedä, johtuuko siitä, että kyseessä on ensimmäinen raskaus, mutta en nyt yleensäkään tietoisesti halua...
  3. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Kertomisesta vielä. Töissä pyrin pitämään asian mahdollisimman pitkään salassa. Mulla on tähän syyni, mutta koska ei myöskään ole velvollisuutta kertoa, en aio sitä tehdä. Toisaalta tuo on ikävää, koska vauvamahaa on niin kauan jo toivonut ja sitten sitä ei saisi esitellä. No vapaa-aikana...
  4. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Jokohan minäkin uskaltaisin mukaan... Lukaisin (tai ainakin selasin) koko ketjun läpi ja nyt ajattelin, että kirjoittelen. :) Täällä olisi ensimmäinen lapsi tuloillaan ja huhtikuulle näyttäisi la osuvan. Neuvolasta tarjosivat 15.4. mutta oviksen perusteella oikeampi on 24.4. joten siihen ainakin...
  5. N

Esikoinen vuodelle 2015

Menkat eivät tulleet oletettuna alkamispäivänä ja viiva vaikuttaisi vahvistuneen, joten minut voi siirtää odottajiin. :) On erittäin outoa sanoa ääneen olevansa raskaana ja kovasti toivon, että pieni elämän alku pysyy matkassa mukana loppuun saakka. Toivottavasti te muutkin saatte pian plussat...
  6. N

Esikoinen vuodelle 2015

Raskaustestiin tuli tänään aamulla plussa! Oon ihan hämilläni tästä... mutta samalla onnellinen. :) Ja sitten taas jännittää, kun menkkojen olettu alkamispäivä on huominen. Ja sitten jännittää kaikki muukin tähän liittyvä. Voi kun pysyisi matkassa mukana... Sen verran jännää ja uutta ja...
  7. N

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Maltoin sitten tuhlata tänään sen cb:n plus testin ja se näytti tältä IIK! Uskaltaako tätä edes todeksi uskoa?! Hyvin on jännää... :)
  8. N

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

NelHM kaippa tuo mun testini sitten vanhaa mallia on, vaikka ei ole kauaa siitä, kun ostin ne. Ainakin kontrolliviiva on ihan erilainen kuin sun testissä. Oottepa te positiivisia! :D itse en kyllä tiedä, mitä tuosta pitäisi ajatella. Malttaisikohan huomenna tuhlata vähän kalliimman cb:n plus...

Yhteistyössä