Hakutulokset

1. N

Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

Huomenia! Täällä kaikki hyvin. Tyyppi potkii päivittäin, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta päivittäin. Viimeiset pari viikkoa on potkun olleet niin vahvoja, että näkyvät ulospäin ja se on kyllä ihana tunne ja näky. :heart: Maha on jättiläinen! Sf-mitta oli 19+ viikolla 19 cm eli meni...
  2. N

Esikoinen vuodelle 2015

Bumpy! Ihanaa, että matkalainen on siellä missä kuuluukin! Jännäsin niin kovasti sun ultraa eilen ja uutiset ei vois parempia olla. :)
  3. N

Esikoinen vuodelle 2015

bumpy, täällä vointi on nyt aika hyvä alun huonon olon ja valtavan väsymyksen jälkeen. Väsy vielä välillä vaivaa, mutta muuten vain kasvattelen mahaa ja kuulostelen, kun tyyppi jumppaa. :) Sen verran voimakkaasti mun kohtu on kasvanut heti eteenpäin, että olen päässyt nauttimaan mahan kasvusta...
  4. N

Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

Hurjasti on ehtinyt vierähtää aikaa edellisestä kirjoituksesta. Olen jäänyt jotenkin koukkuun tuonne FB:n puolelle, kun kirjoittaminen on sinne nopeampaa. Kuulumisia täältä. Vihdoin olen pari viikkoa sitten kertonut raskaudesta töissä esimiehelle ja lähimmille työkavereille. Ihanaa, kun saa...
  5. N

Esikoinen vuodelle 2015

Pakko tulla kommentoimaan, kun minäkin edelleen päivittäin seuraan tämän ketjun tilannetta ja nyt viime päivinä olen jännittänyt näitä teidän viivojen vahvistumisia. Selkeästi ovat vahvistuneet! Aivan ihanaa, että plussia satelee! :heart: Valtavat onnittelut kaikille bumpy, taikakai ja Tiha ja...
  6. N

Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

Hei taas kaikille! Ajattelin käväistä kertomassa keskiviikon lääkärineuvolan kuulumiset. Ensinnäkin mulla oli hemppa laskenut lisää eli alun 118 oli nyt 111 ja sain käskyn aloittaa rautalisän syömisen. On muuten kamalan makuisia nuo maltoferin purutabletit, jotka muka maistuvat suklaalta...
  7. N

Onnea taas tasaisesti kaikille hyviä ultrakuulumisia kertoneille ja tsemppiä niille, joilla vielä ultra edessä! :) Kävin viikonloppuna hakemassa ensimmäiset mammafarkut. Niissä on kyllä ihana kulkea, kun ei kiristä! Vatsa on jotenkin tosi pinkeä. En tiedä, onko turvotusta, vaikka vatsa...
  8. N

Kovin on ikävää, että kaikkien nt-ultrat eivät saaneet onnellista loppua... Kovasti voimia tamariini. :hug: Meilläkin oli tänään nt-ultra. Minäkin olin aamulla hyvin hermostunut ja jännittynyt. Taisin miehellekin jotain tiuskia. Olin jo todella hermostunut siitäkin, kun ei ehditty paikalle...
  9. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Heh.. Minä taas, kun tuli taas jotain mieleen. :) Joku pohti hiusten värjäämistä. Itse värjäsin ensimmäisen kerran jo elokuussa noin viikko plussan jälkeen ja ajattelin kyllä värjätä jatkossakin. Tähän linkkiin perustan oman kantani. Se tietysti jää pohdittavaksi, millainen käyttö on...
  10. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Yksi asia unohtui edellisestä. Olon paranemisesta kertoo mielestäni myös se, että terveellinen ruoka on alkanut maistumaan. Hedelmät ja vihannekset maistuvat ja niitä tekee jopa mieli. Liha on edelleen ällöttävien listalla, mutta sentään jotain muutakin tekee mieli kuin nuudeleita ja leipää.
  11. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Hei taas pitkästä aikaa! Ihana lukea muiden hyviä ultrakuulumisia! Ensi viikon torstain omaa ultraa odotellessa. :) Näppyjä ei ole minulle ainakaan tähän mennessä ilmestynyt. Seksin suhteen meillä on hyvin erilainen tilanne kuin monilla. Pahoittelen jo etukäteen, koska tälle ei ole mitään...
  12. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Magorian pääset varmasti mukaan ja saat pölistä siinä missä muutkin täällä. :) Etusivun listaa voi päivittää vain aloittaja eli kyseisen viestin kirjoittaja. Riippuu hänen ehtimisestään, milloin nimesi ilmestyy listalle. Lokakuulle aloitetaan todennäköisesti uusi ketju. Vinkkinä sen verran, että...
  13. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Pikku-Katti meillä ainakin ohjeissa oli, että kyseiseen ultraan mennään aikaisintaan 11+0. Kevis ja Joppu. Itse olen tosiaan siinä onnekkaassa asemassa, että täällä ultrataan jo ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Äitiysneuvolan sivuillakin sanotaan, että raskaus varmistetaan ensimmäisellä...
  14. N

Huhtikuun hurmurit 2015

).( Neuvolassa käyty ja kyllähän jännitti se ultra. Oli yks erittäin hiljainen nainen siinä huoneessa. Siellähän se tyyppi köllötteli ja sykekin ruudulla näkyi. <3 Nyt ainakin tietää, että siellä todella on joku. Mittauksen mukaan vastasi viikkoa 8+0 eli juuri sen verran kuin olin laskenutkin...
  15. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Baby3 miksi et vielä saa syödä rautaa? Jäin tuota miettimään, kun olen itse syönyt jo rautaa, mutta oonko nyt mennyt tekemään jotain väärin? ).( tutkin myöhemmin vielä tuota anemiaa ja ilmeisesti raskausajan anemiasta puhutaan, jos hemoglobiini on alle 110, mutta ns. normaalin naisen anemia...
  16. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Nyt on jo syyskuu niin pitkällä, että pitäiskö alottaa uusi ketju joka kuulle lokakuusta alkaen? Btw, tänään selvisi, että mun hemoglobiini on 115... Eli siis kaiken kivan lisäks anemiankin oon saanu aikaseks.
  17. N

Huhtikuun hurmurit 2015

ttaisku kamala pomo sulla. Toivottavasti asiat selviää parhaiten päin. Onnea hyvistä uutisista ja ihanaa, että kaikki oli pikkuisen osalta kunnossa. :) Giu voin samaistua tuohon ultrajännitykseen. Meillä on huomenna aamulla ultra edessä ja uutisten laatu jännittää, vaikka kovasti olenkin...
  18. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Sitä piti vielä kirjoittamani, että Nauriksen ehdottama uusi ketju joka kuukaudelle on mielestäni hyvä ajatus. :)
  19. N

Huhtikuun hurmurit 2015

Pitkästä aikaa taas jaksan ja ehdin kirjoitella. Väsymys alkoi olla niin valtavaa, että aloitin raudan syömisen, kun monesti kohdallani tuo hemoglobiini on ollut alhainen. Väsynyt olen edelleenkin, mutta pahimman terän uskon saaneeni pois raudan avulla, joten saattoi todella olla taas ongelmana...
  20. N

Huhtikuun hurmurit 2015

ttaisku, samaa itsekin toivon enkä minäkään millään malttaisi odottaa! Mutta eihän siihen enää ole kuin "parisen" viikkoa... :) Tervetuloa mukaan uudet! Pahoitteluni snowwhite... Unohdin vielä edellisestä oireiden kuvailustani itkuherkkyyden. Tuntuu, että mikä vaan hyvä tai huono tai...

Yhteistyössä