Hakutulokset

  1. A

    angelinaaa

    mites sulla menee ?? mulla pp 14 ja yllätys yllätys testasin negan! seuraava hoito olisi vasta ehkä marraskuussa :ashamed: sen hedelmöytyslain takia ! ja hinnatkinhan nousee tuplasti n 100oe tai yli ! :'( seuraava on sitten mulla jo 5 inseminaatio
  2. A

    angelinaaaa

    ei ole sua näkynyt!!! mitä sulle kuuluu ?
  3. A

    luovutetuilla siittiöillä hoidot nousee tuplasti..

    in-tiimissä on ollut inseminaatio 370, mutta se vissiin nousee n. 1000e se on viälä auki, mutta niin meinaa käydä !!
  4. A

    huomenta tasapuolisesti kaikille !

    =)
  5. A

    hyvää yötä kaikille !!!

    :wave:
  6. A

    aika hijaista on !!

    :whistle: niin joo, mut kellokin on jo noij palion =! :o
  7. A

    kenellä kesäloma

    :saint:
  8. A

    ketä paikalla ??

    anniina :wave:
  9. A

    kenen kotona kummittelee??

    ja jos kummittelee millasia juttuja ??
  10. A

    kesken meno jälkeen raskausoireista ??

    onko teillä ollut ?? kuinka vahvoja ? koska ovat lähteneent ? onko tullut enemmän ? mulla on nyt siit keskenmenosta ja mulla on nyt rinnat aika todella kipeet päivä päivemmältä tullut vähän kipeemmäksi ! ihmettelen vaan !
  11. A

    millä viikoilla teille ei oo ulrassa näkyny vielä..

    yhtään mitään ??
  12. A

    onko kellekkään käyny näin ??

    että lääkäri sanoo n. 6 viikolla ultrassa, että ei oo sikiötö ei sikoöpussia ( se on keskenmeno ) vaikka myöhemmin ultrassa näkisi sikiön sittenkin ?
  13. A

    kertokaa taas niit kummitus juttuja

    =) :o
  14. A

    minkä ikäsii te muut ootte ja minkä ikäsii lapsii teillä on ??

    kertokaa itsestänne !
  15. A

    elämäni toinen raskaus ja toinen keskenmeno

    :'( olin tänään ultrassa ja ei ollutkaan mitään ! mä oon niin itkeny ! koskas mun menkat tulee seuraavan kerran tai ovulaatio ?
  16. A

    putosin odottajista tänne takaisin !!

    olem itkeny koko päivän pää kipeänä silmät punasen a.olen siis sani vaihtanut nimimerkin anniinanksi , koska halusin rekistöröityä ! no mutta kumminkin .mulla on nyt elämäni toinen raskaus ja toinen keskenmeno takana ! :'( sitten vaan uusiin hoitoihin , jos keretään kun tulee se laki juttu !!
  17. A

    no niin kävin ultrassa :(

    ei ollut ketään!! keskenmeno siis oli tullut !! viimeviikolla . koskas sit seuraavat menkat pitäs tulla tai ovis ?? mä oon taas itkeny koko päivän !! tää on mun toinen raskaus ja toinen keskenmeno ! :'(
  18. A

    mä lähen tos 14.3o

    ultraan katsomaan tuliko mulle viime viikolla keskenmeno vai ei !! luulempa vähä eittä ei siellä enään mitään oo !!:(

Yhteistyössä