Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Vielä sellainen kysymys.. Haluaisin liittyä facen ryhmään, jos se on salainen ryhmä?! Mutta en tiedä miten sinne liitytään. Muistelin lukeneeni, että täällä pitäisi laittaa viestiä Jaanelille, mutta en ole ikinä laittanut niin en vaan osaa.. Neuvoisko joku...
  2. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Terve pitkästä aikaa! Jotenkin ei ole saanut aikaiseksi kirjoitella, vaikka lukenut olen ahkerasti teidän juttuja :) Pikkuhiljaa alkaa itsellä olla uskoa, että tämän vauvan me saamme. Olen niin iloinen, että ostin dopplerin!! Päivittäin olen sydänäänet etsinyt ja enään niiden paikantamiseen...
  3. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Minulla on tuo angelsoundsin näytöllinen versio ilman kuulokkeita. En tiedä yhtään kuinka hyväksi tuo luokitellaan. En ennen ole näitä kokeillut, mutta nyt päätin että jos syke näkyy varhaisultrassa niin ostan itselleni äitienpäivä lahjaksi tuon :) mutta vaikka sain ne äänet tunnin jälkeen...
  4. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Puhelimesta tässä nopeasti näpyttelin, joten anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet sun muut :)
  5. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Terve Olen seurannut teitä ihan ensimmäisestä ketjusta lähtien, mutten ole uskaltanut itse vielä mukaan tulla. Takana on monta keskenmenoa ja yksi raskauden keskeytys rv23 koska sikiö ei ollut elinkelpoinen.. Onneksi myös olemme yhden lapsen keskosena, mutta kuitenkin elävänä maailmaan...
  6. K

    Rv 6+0, digitesti näyttää vielä 2-3, kokemuksia?

    Kiitos vastaukseta! Olen niin varma, että tämäkin tästä kesken menee, mutta vastauksesi takia uskallan ihan pikkuriikkisen jaksaa uskoa, että ehkä sittenkin... mutta vain ihan vähän. Toivottavasti raskautesi päättyy hyvin :)
  7. K

    Rv 6+0, digitesti näyttää vielä 2-3, mitään toivoa?

    Kyselin tuolta odotuksenkin puolelta, mutta eipä oo kukaan vastaillut. Eli kysympä täältä vielä, vaikka täältä niitä onnellisia kokemuksia ei varmaan löydy.. Mutta siis tein ekan testin rv3 ja jotain päälle ja silloin sain 1-2, joka siis on ihan ok. Sitten tein 5+4 ton testin uudestaan ja...
  8. K

    Rv 6+0, digitesti näyttää vielä 2-3, kokemuksia?

    Elikkä siinäpä se tuli jo. Olen menkkojen mukaan rv 6+0, tein ensimmäisen testin kun viikkoja oli vain reilut 3 ja silloin näytti 1-2, eli ihan oikein. Tein rv 5+4 testin ja näytti 2-3 ja lueskelin netistä, että tämä on noilla testeillä vielä ihan normaalia saada noilla viikoilla tuo, mutta nyt...

Yhteistyössä