Hakutulokset

  1. spiderling

    Britaxin kaukaloon adapteri maxi-cosi mura-vaunuihin?

    Tietääkö joku onko tämmöistä adapteria edes olemassa, että saisi Britax Baby Safe plus II-kaukalon Maxi-Cosi mura plus-vaunuihin? Yrittänyt Googlella löytää jo kaksi päivää, mutta kaikkiin muihin saa adapterit mutta ei juuri meidän kaukaloon?
  2. spiderling

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Minäkin sitten rupean nähtävästi laittamaan tänne näitä. :D Tänä aamuna oli vaan sellainen ilmestys, että melkein pelottaa. Viikkoja tasan 14 täynnä *poks* Edit. En saa kuvaa näkyviin?
  3. spiderling

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Heips En olekaan täällä käynyt nyt vähään aikaan kun ei ole ollut mitään uutta. Tällä on ollut muillakin hyviä ultrakuulumisia joita on aina kiva lukea. :) Facebookryhmään voisin itsekkin nyt sitten liittyä kun asia on oikeasti varma. Sitä niin asennoitu että ei siellä kuitenkaan ketään...
  4. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Vauvatoiveinen, :hug: ihan kauheasti voimia! Aivan kamalan epäreilua tollainen. :( Mutta ei pidä vielä luovuttaa! Kyllä se pienokainen sieltä vielä varmasti tulee. Parilla oli jo nt-ultrasta hyviä kuulumisia! Ihanaa. :) Ei niin malttais odottaa omaa. Näin unta, että siellä selviäisi olevan...
  5. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Tervetuloa joukkoon Melisi! :) Roks! Mulla on juuri tuota samaa. Varsinkin jos yöllä herää, mutta on niin väsynyt ettei jaksakkaan käydä vessassa niin aamulla sitten pistelee silleen inhottavasti. Nyt on ollut vielä sellaista, että jos mä yöllä käyn vessassa niin ei meinaa saada enään...
  6. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Roks, kiva kuulla hyviä uutisia! :) Tervetuloa taas uusille! Meitä on todellakin jo hyvä joukko. Tombatar, näinkin sen joo! :D Ihana masu jo! Itsekkin meinasin laittaa viimeistään ku ultrassa on käyny. En usko ennenku itse näen, että siellä on oikeasti joku. Handis, toivottavasti et...
  7. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Belll ja muille tippuneille onne uuteen yritykseen! :hug: Roks:ille voimia! Toivotaan parasta! Ilmeisesti tuo 13+2 on aika normi np-ultralle kun tuntuu monella se silloin olevan kuten itsellänikin. Silloin on myös eka loma päivä joten toivotaan, ettei mene loma pilalle. Täällä on masu...
  8. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voimia niille joilla tullut menetys vastaan! :( Toivottavasti pääsette pian taas yrittämään ja onnistumaan. Tervetuloa uusille! :) Mimmimiina, mulla on eka ultra vasta 13+2 ja sekin sillä väännöllä, että ollaan silloin maanantaina lähtössä kauemmaksi kahdeksi viikoksi ja se annettiin...
  9. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Tsemppiä Roksille! :hug: Meillä sitten oli oma neuvolatäti kipeänä tänään eli siirryttiin naapurineuvolaan toiselle tädille nyt ekaksi kerraksi. Oli oikein mukava ja kaikkea. Eipä sitten niitä sydänääniä kuunnellut. Johtuneeko siitä, etten saanut rakkoa tyhjennettyä ollenkaan. :ashamed: Tää...
  10. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Ei sitä turhaan sanota, että pahoinvointi on pahimmillaan 9.-11. viikolla. Eilen ja tänään ollut nyt aamulla todella lähellä ettei pönttöä ole tarvinnut halailla. Yök. Onneksi vielä maanantai vapaa ja ensiviikko sopivasti välivuoroa töissä ni ehtii ehkä tää olo mennä edes vähän ohi. :L On sitä...
  11. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Täällä on kans turvotusta aivan järkysti! Kaikki housut suunnilleen kiristää paitsi verkkarit! :D Mä kyllä odotan ihan innolla (sitä oikeaa) vauvamahaa! :) Onko muilla muuten samaa, että kun jännittää oikein kovasti vatsalihaksia (vetää napaa selkään päin), niihin sattuu kuin olisi tehnyt...
  12. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Belll, älä vielä luovuta! Toivotaan vielä parasta. :hug: Mäkin syön noita Multivitan raskaus ja imetys-tabui. Helmikuussa ku aloitettiin yritys niin söin lady vitan vastaavaa, mutta siinä on 3 isoa tablettia joka päivä niin päätin, että mielummin toi yksi vaan ja riittää muutenkin pidemmäksi...
  13. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi kun kivoja uutisia monilla jo varhaisultrasta :) Onnitteluja näille varmistuneille! Itse joutuu vielä yli kuukauden odottelemaan ennen varmistumista. :L Ruvennut olee itellä todella ällöttävä ja huimaava ja väsynyt olo töissä viimeistään iltapäivästä. Ei ole yhtään kivaa. Eikä asiaa auta...
  14. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Tervetuloa uusille taas! :) Paranemisia Handis85. Asunnosta oli puhetta. Me muutettiin syksyllä isohkoon kolmioon ja vuokrakin sen mukainen. Vähän jännittää miten jää rahaa menoihin sitten kun tulot pienenee :L Tänne kyllä mahtuu lapsi tai parikin noin näennäisesti ja kun oltiin...
  15. spiderling

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Voi ei Belll ja vauvatoiveinen! :( Toivotaan parasta! En voi ite kuvitellakkaan kuinka kauheeta ois ite kokea vuotoja tässä vaiheessa. Mulle noi laskurit antaa 16.-18.1. riippuen lasketaanko todellisen kierron, ovulaation vai keskimääräisen kierron mukaan. Tänään pitää muistaa varata...
  16. spiderling

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Handis85 ja hiia, älkää nyt vielä periksi antako. Kaikille ei vain tule mitään oireita tai tuntemuksia. :) Mulla nyt vakiintunut tälläviikolla pahimmiksi rinnat ja häpyliitoksen kivut. Ilmeisesti sitä nyt sitten jo saa myös ravata joka yökin vessassa joka sitten aiheuttaa lisäksi vielä extra...
  17. spiderling

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Mä oon niitä onnellisia joilla on vain hyvin lievästi pahaolo. Tulee ja menee. Pahiten tuntuu kun vatsa tyhjä, mutta ei oo vielä edes pahemmin tarvinnu yökkäillä. Huimausta tuntuu olevan senkin edestä. :L Kiva kun on seisomatyö. Olen siis myyjä. Mies meillä haluaa kyllä ultriin mukaan, mutta...
  18. spiderling

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Taas pari uutta! :) Tervetuloa! Oli keskustelua vauvakirjasta tai vastaavasta. Ajattelin itsekkin kyllä sellaisen hankkia kun minullakin sellainen on, vaikkakin hyvin vähäisesti täytettynä. Olenhan kolmas ja nuorin lapsi itse eli loppunut selkeästi into kesken kun esim. vertaa vanhimman...
  19. spiderling

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Tervetuloa uusille plussanneille! :) Täällä ei oikein ole mitään uutta raportoitavaa. Tekisi niin mieli kertoa kaikille jo varsinkin kun vanha työkaverikin laittoi juuri naamakirjassa np-ultrasta kuvan. :x Aina kun mietin asiasta kertomista sydän hyppää kurkkuun ja asia tuntuu jotenkin...
  20. spiderling

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Tervetuloa uusille :) Toivotaan plussien vielä vahvistuvan! Itse sain täällä pk-seudulla ultraan ajan rv 9 ja viikkoa ennen saa varata itse ajan ekaan ultraan n. vikkoille 11-13. Hiliputti, en ole joutunut ite ainakaan vielä keksimään tekosyitä kun normaalistikkin juon ehkä n. jokatoinen...

Yhteistyössä