Hakutulokset

  1. K

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Onko teillä fb ryhmää?oon niin huono seuraamaan näitä ketjuja
  2. K

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Heip! Mä liittäydyn joukkoon mukaan,plussasin tänään mutta en tiedä tarkkaa kestoa kun menkkoja ei oo edellisen synnytyksen jälkeen ollu, neiti nyt 6,kk. LA?/klemmu/32/toinen/PHKS
  3. K

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Kesakuu2015@gmail.com voi laittaa tunniste tietoja ja nimen niin lisäilen ryhmään...meitä siellä yli 50 ja keskustelu vähintäänkin vilkasta:) siksi en ole kerennyt täälläkään paljon olemaan...ryhmää kohta varmaan suunnitellaan suljettavaksi joten jos haluaa vielä mukaan niin mieluiten melko...
  4. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mä kävin tänään ultrassa ja onneks tällä kertaa hyvien uutisten ja hymyn kanssa kotiin;)siellä sydän läpätti niin vimmatusti;) vähän muuttui laskettuaika eli 9.6 olis uus,tosin voi muuttua koska ei saatu kaveria kunnolla semmoseen paikkaan että ois varmuudella saanut mitan mutta siis sen mitä...
  5. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Kolmeen päivään en oikeestaan muuta kun herne-maissi-paprika+salaattikastike,puolikas ruisleipä,piltti päärynä sose aamupalaks...ei ihme että paino tippunu 2,5 kg vajaassa kahessa viikossa????
  6. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Itse en kyllä vielä kertois varhaisultran jälkeenkään,eikä ole mikään velvoite kertoa.tuossakin vaiheessa kun voi tapahtua vielä vaikka mitä,tietysti toivotaan että kaikki menee hyvin mutta silti. Olet kuitenkin ansainnut etenemisen työssäsi niin ainankin itse käyttäisin tilaisuuden,se onko se...
  7. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Laita mulle yv nimes ja jotain mistä tunnistan tai sitten sähköpostilla kesakuu2015@gmail.com
  8. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Siks en kauheesti mietikkään että meenkö vai en löytyy netistä perhe-arte.fi
  9. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mulla ultra varattuna 17.10,jolloin 7+0,olisin ehkä mennyt seuraavana ma jolloin olisi ollut 7+3,mutta tuo paikka on syysloman kiinni,paikka ei ole pk seudulla mutta mainitsen silti kun 50€ on mielestäni aika edullinen mitä on muiden juttuja lukenut,tämä siis lahdessa... Tänään melkein jo...
  10. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Mä oon lopettanu polttamisen joku 6v sitten ja en meinannu enää alottaa:) alkoholia tullu viimesen parin vuoden aikana varmaan yhteensä 5kertaa juotua että enköhän pärjää nytkin ilman:)
  11. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Tein sähköpostin kesakuu2015@gmail.com
  12. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Mulla tuntuu et oli viime viikolla enempi oloja kun nyt plussan jälkeen..nyt ei oikeestaan yhtään mitään,mikä taas saa ajatuksissa pyörimään kaikkia pelkoja:( pääsispä jo varailemaan varhaisultraa...ja toivottavasti parempien uutisten kanssa kotiin kuin viimeksi...
  13. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    On kyllä,laita mulle nimi ja joku tuntomerkki niin lisään????
  14. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Ryhmä nyt perustettu, joten mukaan haluavat voivat laittaa minulle viestiä niin lisäilen:)
  15. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    perustan ryhmän vaikka heti kunhan laitatte nimenne että saa ensimmäisen jäsenen:)
  16. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    eiköhän sitä molemmissa juttua riitä:) itellä taas täällä plstalla käynti varmaan harvemmin...
  17. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    onko fb-ryhmään halukkaita?
  18. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Laitoin sulle yv..meinasin tässä aikani kuluks sitä ryhmää väsäillä????
  19. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Heiiii! Täällä yksi lisää joukkoonne klemmu/31/1/PHKS varovaisin mielin liikkeellä, toukokuussa oli tuulimuna, joka oli ensimmäinen raskaus, selvisi varhaisultrassa...toivottavasti nyt kaikki menee hyvin, LA 5.6. Olisiko facebook-ryhmä mitään? Salaisena ja suljettuna tietty? Voin perustaa...

Yhteistyössä