Hakutulokset

  1. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Ihania uutisia Ricardina! Valtavasti tsemppia! On jaanyt kirjoittelut ja lukemiset vahille kun loma alkoi ja viikko vietettiin kaytannossa ilman nettiyhteytta. Mut ei muita kuulumisia kuin kp 17/25-28 yk 6 menossa. Huomenna ois sitten lento Suomeen aikasin aamulla et tan kierron yritykset...
  2. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    harmittelut Merope, uusi kierto ja uusi mahdollisuus :heart: hienoa miten nopeasti Hironea saatte asiat rullaamaan Itse olen tallainen lueskelija enemman kuin kirjoittaja,ahkerasti palstaa seuraan. Taalla kierto alkaa olla loppupuolella ja tanaan alkoi tutut menkkoja edeltavat tuntemukset...
  3. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    menkat alkoi odotetusti, eli kp 3/25-28 yk 5, nyt oli kylla niin tiedossa ettei ollu meidan kuukausi etta ei ees oo mitenkaan pettyny olo. Nyt taidetaan pysya samassa maassa tama kuukausi et ois ees teoreettiset mahdollisuudet onnistua :) tikrulle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta...
  4. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Ihanaa Handis, mahtavia uutisia! :heart: Yritys10 pisti kylla hymyilyttamaan taikausko ja toi logiikka. Jos tolla prosentilla satoi ni kylla kai se raskautuminenkin sit joku paiva onnistuu :D one born every minute kuuluu ohjelmiin jota katon joka viikko.. uuden elaman ihme liikuttaa aina,oli...
  5. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Tsemppia Handis, taallakin kaikki peukut pystyssa et kaikki on kunnossa. :heart: ON: Viimeiset puoli vuotta olen juossut ja jumpannut ja saanutkin painoa putoamaan ihan kivasti. Sit tuli vahan sellanen olo et mitenhan sita uskaltaa juosta ja huhkia jos oiskin sattunut tarppaamaan eika sita...
  6. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Valtavasti onnea kaikille plussanneille :heart: toivottavasti toukokuun taika jatkuu ja lisaa plussia tulee ropisemalla! Mahtavan aktiivinen palsta, ensimmainen jolle elamassani olen kirjoittanut ja tuntuu et kun muutamaan paivaan ei ehdi lukea, on kommentoiminen melko haastavaa. Kovasti olen...
  7. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    joo, kp 2/25-28 yk 4 :( palaan parin paivan paasta kunhan oon selvinny pettymyksesta
  8. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kyllapas on Hironea sulla ollu tapahtumia! Ihailtavaa on kuinka olet ollut tukena appivanhemmillesi. Sit sita omaa napaa.. tanaan 27/25-28 ei oo menkka olo yhtaan ja yleensa kylla jo paria paivaa aikasemmin alkaa mahassa tuntemaan et kohta alkaa. Tanaan herattiin tekemaan testi ennen ku mies...
  9. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Onnea kaikille plussanneille! Olen tassa lueskellu palstaa viikon verran ja voisin liittya mukaan. Oon 32v, parisuhteessa ollu 7v ja tammikuussa jatettiin pillerit pois.Eka pienokainen olis kovasti toivottu. Mulla on taa nappaimisto ei suomalaista mallia et kirjaimia puuttuu mut toivottavasti...

Yhteistyössä