Hakutulokset

  1. Puuhippa

    Mitäs tänne? Joko häppäri on synnyttäny?

    o_O
  2. Puuhippa

    Osaatteko sanamuunnoksia?

    Mä en vaan tajua niitä ja mies tajuaa ne sekunissa. Mulla on kyllä lukihäiriö et se varmaa vaikuttaa asiaan.
  3. Puuhippa

    Mikä olisi hyvä keskustelupalsta?

    Täällä tulee enää harvemmin käytyä ja no syyt ovat varmaan aika selvät (mamu sitä mamu tätä). Osaako joku suositella jotain paikka missä on mukavaa ja hauskaa keskustelua?
  4. Puuhippa

    Jos saisit yhden toivomuksen

    Niin mikä se olisi? Toivoisitko miljoonia, toivoisitko parantumisia sairauksista, pitkää elämää, lapsille hyvää elämää vai maailmanrauhaa jne. jne. Mun toivomus olisi ettei olisi seksuaalista väkivaltaa eli ei raiskauksia tai pedofiiliaa. Jos saisi kaksi toivomusta niin maailmanrauha olisi se...
  5. Puuhippa

    Yhdessä asiassa Räsänen on oikeassa.

    Pakolaiskiintiöt pitäisi otta täyteen niiltä pakoilaisleireiltä missä kaikki naiset ja lapset ovat. Eikä niistä miehistä jotka pääsevät tänne asti.
  6. Puuhippa

    Mitä tässä nyt tekee? Miehen lapset?

    Voisi rekkautua ulos ja olla nimetön, mutta antaa mennä vaan jos joku tunnistaa. Eli ongelma on miehen lapset joiden äiti kasvattaa heitä kuin he olisivat ylivertaisia muihin nähden. Olemme miehen kanssa alusta asti kuunneleet heidän lelusaaliita ja kuinka hienoja matkoja heidän äiti tekee...
  7. Puuhippa

    Miksi vuokratakuudet yksityisellä on noin korkeat?

    Haluisi muuttaa, mutta ei huvita laittaa 2600e makaamaan jonkun/omalle pankkitilille mätänemään. Jos jollain on varaa maksaa 1300e/kk vuokraa niin tuskin kyseessä on ihminen joka tuhoaa paikat. Ja EI, en halua ostaa asuntoa vaan haluan olla vuokralla.
  8. Puuhippa

    Ällötääkö muita?

    Mun yks ällötyksen kohde on miehet joka ovat 30-kuolleita, ja he iskevät 20+ naisia. En vaan voi sietää miehiä jotka valikoivat naisia iän perusteella panokumppaniksi. Vaikka vaan panis niin kyllä siinä pitää olla osallisena ihminen joka on samassa maailmssa. Onneksi on olemassa myös miehiä...
  9. Puuhippa

    Millaset oli teidän päikyn kevätjuhlat?

    Mä odotin innolla ensimäisiä kevätjuhlia ja petyin. Niitä ei ollut, tilalla oli kevätrieha eli päikyn pihalla sai puhalella saippuakuplia, hyppiä hyppynarua, piirellä katuliiduilla jne. jne. eli ihan normaalia leikkiä lapsille jota vanhemmat saivat seurata vierestä. Kai tää oli henkilökunnalle...
  10. Puuhippa

    Kyllä sillä lapsellakin on oikeus olla siellä kauppakeskuksessa.

    Olen alkanut harjottelemaan lapselle elämää ilman rattaista (2v. 4kk). Eli mennään kaupassa niin kuin aikuinen ja kyllähän se voi monen tiellä olla, kun siellä vedettävän ostoskorin kannssa mennään (lapsi saa vetää). Pitääkö sitä katsoa pahalla? Miten kiire teillä oikeasti on? Jos en tässä...
  11. Puuhippa

    Mitä mieltä palsta on? Iskeminen työpaikalla.

    Eli hyvin vahvasti näyttää siltä, että asiakas on muhun vähän ihastunut. Tulee monta kertaa päivässä rupattelemaan eikä lähde pois vaikka mulla on siinä ihan töitäkin mitä teen jne. jne. No joka tapauksessa. Mä koen tuon tilanteen hyvin häiritseväksi, ihan vaan siksikin että työpaikalla en ole...
  12. Puuhippa

    Räyh

    Jollain on pillu mielessä ja modet istuu terdellä, normi perjantai palstalla?
  13. Puuhippa

    Vääntäkää rautalangasta, mitä hyötyä on että JOKAINEN tekee pidempää päivää?

    Eli työpäivän pituutta ollaan pidentämässä puolituntia. Jos tekee työtä jossa on eri vuoroja niin tämähän tarkoittaisi sitä, että kokopäiväisiä työntekijöitä ei enää tarvitsisi niin montaa ja osasta tulisi osa-aikaisia. Miten tämä pelastaa meidät kriisistä? Moni toimistotyöläinen jo ihan...
  14. Puuhippa

    Miten auttaisit muita jos voittaisit lotossa?

    Mietittiin tätä yksi ilta baarissa (eurojackpot kun oli 90 milliä). Kukaan ei avustusjärjestöille ole innokas antamaan rahaa vaan haluaisi auttaa niin, että siitä oikeasti olisi hyötyä. Itse mietin, että laittaisi esim. suoraan perheille rahaa jotka sitä kaipaavat (facebook avustussivujen...
  15. Puuhippa

    Värjäsin hiukset liian tummiksi. Vinkkejä miten saan ne vaaleammaksi.

    Miten tuon värin saa vaaleammaksi, näistä tuli melkein mustat.
  16. Puuhippa

    Noudatatteko lastenelokuvien ikärajoja?

    Kattelin lapselle jotain kivoja animaatioita ja kaikissa oli 7v. ikäraja. Jonku nappasin mukaani missä on monta lyhyttä animaatiota ja pitää katsastaa onko noissa jotain mikä selittää tuon ikärajan. En omasta lapsuudestani kyllä muista, etteikö piirretyt olisi aina sopinut kaiken ikäisille. Ja...
  17. Puuhippa

    Tämäpä kiva yllätys lukea. Työttömyysvakuutusmaksut nousevat ja tämän vuoden palkankorotuskin on vain 0,4%.

    Alkoi suututtaa todenteolla kotona lusmuavat. Multa laskee palkka koska jotkut eivät viitsi tehdä töitä, tosi kiva.
  18. Puuhippa

    Mikä ihmisiä oikein vaivaa jos anteeksi pyyntö ei riitä?

    Kaupassa joku mies pysähty keskelle käytävää ja vahingossa tönäsin sitä autokäryllä. Pahoittelin miehen kanssa hänelle tilanetta ja vastaukseksi tuli "haista paska". Mitä helvettiä? Sai kyllä pienen opetuksen miten ihmisille puhutaan ja vielä lasten kuullen.
  19. Puuhippa

    Haluaisitteko, että Suomi voittaa Euroviisut?

    Biisi on susipaska joten vammaisuudesta se voitto tulisi.
  20. Puuhippa

    Miten avioerossa tuo ositus tehdään?

    Tuliko verottajalta automaattisesti kysely asiasta vai pitikö itse lähetellä asiasta tietoa johonkin? Mä en enää muista enkä jaksa googlata.

Yhteistyössä