Hakutulokset

1. L

Miten teidän perjantaipäivä on mennyt ja mitä vielä luvassa?

kasilta herätys. isommat lähti kouluun ja nuorimman kanssa jäätiin kotiin aamupuuhiin. sitten kotitöitä ja omia töitä vuorotellen sekä ruuanlaittoa ennen koululaisten saapumista kotiin. lapset touhuilivat iltapäivän keskenään ja itse tein yhden myyntiprojektin valmiiksi. koko päivän satanut...
  2. L

Toisen kanssa -sarja, mitäs tykkäätte?

2 ekaa jaksoa katsoin ja tykkäsin. viimeisintä jaksoa en ole vielä ehtinyt nähdä. klikkaa mua on mun mielestä tän hetken parhain sarja. :D
  3. L

Täällä parturi-kampaaja, haluatko kysyä jotain?!

ei enää niin ajankohtainen juttu, mutta kysyn kuitenkin. päänahka kutiaa ja hilseilee ajoittain melko voimakkaastikin pakkasilla. mitkään hilseilevään päänahkaan suunnatut tuotteet eivät ole auttaneet. olisiko jotain kotikonsteja hillitä hilseilyä? toinen, mitä olen miettinyt on katkeilevat...
  4. L

Voi mikä moka =/

?
  5. L

Kun käsittelet lihaa,kalaa,kanaa...

järvikalaa käsitellessä käytän, muuten en.
  6. L

Pystytkö käydä ulkohuusissa?

meillä on huussi normikäytössä kesäaikaan ja ihan ok-talossa asutaan. sisävessa on, mutta jotenkin se aina menee kevään tullessa siihen, että porukka mieluummin menee ulkoveskiin kuin vääntää dynkat sisällä. kätevä siinäkin mielessä, että pihatöiden lomasta ei tarvitse sisälle lähtee hyppäämään...
  7. L

Mitä teillä syödään tänään?

tänään oli sekalainen setti sapuskoita, kun porukka palloilu kuka missäkin. oli eilistä pitsaa ja poika oli tehnyt jotain juustotäytteisiä lihapullia+perunoita. itse olin peliturnauksessa ja sen jälkeen söin siskonmakkarakeittoa.
  8. L

Järjestätkö koskaan kaupassa tavaroita kohdilleen (vaikka olet asiakas)?

järjestelen. ilmeisesti jäänyt myyjävaihde päällä :) yleensä tätä tapahtuu vaatepuolella, mutta hevistäkin nappailen huonoja pois ja laitan johonkin sivuun.
  9. L

Olet maksamassa ostoksiasi ja sulla ei olekaan rahaa tilillä

on käynyt pari kertaa. mulla on käyttötili ja varatili erikseen. ainoastaan käyttötiliin on kortti. siirtelen noiden tilien välillä rahaa tarpeen mukaan, mutta joskus ennen kauppaan lähtöä olen unohtanut tehdä siirron. käyttötilillä en ole suuria summia pitänyt sen jälkeen, kun kortti kerran...
  10. L

olenko natsimutsi, kun kieltäydyn pesemästä 14 vuotiaani pyykkejä, ja ripustamasta kuivumaan?

ihan hyvä taktiikka. kyllä jotenkin pitää osallistua kodin askareisiin, vaikka sitten helpottamalla muiden osuutta hoitamalla omat/pyykkinsä jälkensä itse. mulla 12v poika ja pesee itse pyykkinsä. harrastaa paljon ja pyykkiä tulee useampi koneellinen viikossa pelkästään hänen tekstiileitään...
  11. L

Köyhä = lusmu?

kovin mustavalkoinen maailma tuntuu monella olevan nykyään. yleistetään liikaa ja niputetaan oletusten perusteella asioita ja ihmisiä tuntematta muuta kuin oma napa. monen ajatusmaailmasta tuntuu puuttuvan se harmaa-alue, jota myös elämäksi voisi kutsua. ja elämähän on niitä muuttuvia tekijöitä...

Yhteistyössä