"Huh huh"
Ei ole, ja olen järkyttynyt jos noin moni elää ihan veitsenterällä . Tilillä on aina vähintään muutaman satasen puskuri, keskimäärin lähemmäs tonni. Ei hermot kestäis tuollaista senttien laskemista.
Tätä komppailen.Enpä muista milloin viimeks tililläni olisi ollut alle 2000 rahaa.
Millä tavalla käyttötilin rahat ja kortin katoamiset liittyvät toisiinsa, vai oletko niitä jotka kirjoittavat tunnus lukunsa tussilla kortin taakse?käyttötilillä en ole suuria summia pitänyt sen jälkeen, kun kortti kerran katosi.
On käynyt. Tuolloin olen soittanut miehelle, että siirtää äkkiä rahaa tililleni, jotta saan ruokaostokset tehtyä.
En ole aina aivan perillä siitä, että paljonko tililläni on rahaa. Siksi näin aina välillä käy. Jos en saa miestä kiinni, niin näin älypuhelinten aikaan on helppo tehdä tilisiirto myös säästötililtä käyttötilille, joten aina olen saanut ostokseni kuitenkin maksettua.
Mistä pankista noin nopsaan uuden kortin vanhentuneen tilalle saa? Yleensä siinä menee useampi päivä.Joo, pankkikortti oli vanhentunut, jätin ostokset kaniin ja kävin hakemassa pankista uuden kortin.