Järjestätkö koskaan kaupassa tavaroita kohdilleen (vaikka olet asiakas)?

• Viestiketjun aloittaja kfdo,
  • Ensimmäinen viesti
kfdo,
Itse saatan joskus korjata jotain, jos jokin tuote on hyllyssä väärässä kohtaa ja sen oikea kohta on siinä ihan lähellä, niin saatan palauttaa ko. tuotteen oikealle paikalleen. Asiakkaana tavallaan ohimennen korjailen muiden sotkuja.

Ja jos haluamani tuote on esim. alahyllyssä eikä näkyvillä, niin sen sijaan, että kyykistyisin ja ottaisin sieltä ihan perältä yhden tuotteen, hilaan koko laatikon sieltä perältä framille, jotta seuraavilla olisi helpompaa. Toki välillä on käynyt mielessä hankaloittaako tämä tuotteen menekin seurausta, kun perällä luullaan vielä olevan yksi laatikko?

"vieraana"
Juu!! Näin teen. En ole ikinä ymmärtänyt esim. lankahyllyllä, miksi se käsissä pyöritelty lankakerä pitää laittaa väärän väristen pinoon, kun se saman väristen pino(josta sen kerän on ottanut) on siinä ihan vieressä :). Itse järjestelen usein lankahyllyt ohimennessäni....

....
:D Kuulostaa tutulta! Tosin on kyllä vähentynyt nuoruusvuosista.
Nykyään jos on jotain tarjoustuotteita koko lava esillä, niin saatan vähän järjestellä ettei niiden pienten pahvialustojen päällä ole vain muutamaa tuotetta vaan pistän kaikki yhdelle alustalle, ja ne tyhjät pahvit pistän siihen viereen pois tieltä.

Jep!
Lähes joka ikinen kauppareissu on pakko järjestellä jotain. Leffoja, levyjä, viikkaan vaatteita, MITÄ TAHANSA jos ne on väärillä paikoilla taikka ihan sekaisin. Vaatekaupoissa kestää aina kauan kun alan laittelemaan vaatteita nätisti hengariin taikka viikkaamaan vaatteita oikeiseen kokojärjestykseen... :D

vkip
Mä myös laitan vihannesosastolla homeiset tai mädäntyneet (jos osuu käteen) reilusti sivuun, ettei kukaan muu erehdy ottaa. Olen joskus myös korjannu hyllyssä olevia hintalappuja oikealle kohdalle.

Yhteistyössä