Hakutulokset

  1. A

    auttakaa vai eikö enää voi...

    Mies jäin siis kiinni pitkästä salasuhteesta, Samaan aikaan rakensimme uutta taloa. HUomasin että kaikki muuttui viiläksi ja en uskaltaut lähestyä. Talvilomalla kaikki tuli ilmi itkun kassa. Syitä: viileää, liia vähän seksiä ja lähesyyttä. Olen lähesiriippuvainen hänestä ja halutaa eri asioita...
  2. A

    mies päätti sitten pettää

    ...katsotaan miten meidän tässä lähiaikoina käy ja aletaan vertaistuklaisiksi? Kirjotellan ja vaikk soitllaan.Olne ystäviä vailla ja jatkuva tarve puhua. kotona ne saa enää puhua. olen sitä 3 viikkoa tehty ja tilanne on patissa en saa vastauksa etäää erotaan mutten vastausta että jatketaan...
  3. A

    Miten selvitään seitsemän vuoden kriisistä?

    oletteko harkinneet pariterapiaa? olen itse samassa tilanteessa aika pitkäälti ja olemme menossa. Pelkäään sitä älöttymästi koska huonohan on ollut. Ehdottaako tehtäviä ja keskusteluj sihne suuntaan että erotaan vai että saisimme tämän toimimtaan. jaksaisin uskoa että saadaan. Hän ajattelee...
  4. A

    Vaimoni ihastui toiseen mieheen

    yritetäänkö pariterapirasssa liittoa raiteelleen vain lähteekö kaikki toiseen suuntaan jos toinen näkee jatko mahdotommaksi? Ehdotin yhteistä lomaa johon mies vastasi että se voisi ola kivaa mutta se ei ole meidän tliden syy vaan se että minä olen apaattinen ja odotan häntä aika kotiin...
  5. A

    Vaimoni ihastui toiseen mieheen

    Hei! Olen elämäni kamalimmassa tilanteessa. Kaikki piti olla hyvin mutta viimeiaikoina mieheni muuttui poissaolevaksi. Talvilomalla kertoi pitkästä naissihteesta. Siitä asti asia on vatkattu suuntaan ja toiseen. Välillä hän senoo ettei tiedä mitä haluaa elämältään ja välillä sitä että minun...

Yhteistyössä