Hakutulokset

  1. J

    Inseminaatio 2014

    Heippa lady`s! Vihdoinkin sain aikaiseksi/kerkeän tänne kirjoittamaan. Työ, koti, koirat ja harrastukset vie kaiken luppoajan ja sitten kun olisi aikaa istahtaa koneelle, niin mieluummin sitä kömpii tuon ukon kainaloon sohvalle möllöttämään :) Kyllä mä täällä on käynyt pikaisesti teidän...
  2. J

    Inseminaatio 2014

    Hei vaan! Viikonloppu taas vierähti liian nopeasti ja tänään kp31 muuttui kp1. Kierto näköjään lyheni. Soittelinkin aamulla polille ja aloitan taas perjantaina kp5 Gonal-f pistokset 25ml kp9 asti ja kp10 ekaan folliultraan. Ihan kiva että ei tarttenut tällä kertaa mennä jo kierron alussa ...
  3. J

    Inseminaatio 2014

    Hurjan paljon onnea Metsätähdelle plussasta!! :heart:
  4. J

    Inseminaatio 2014

    Stella : Voi ei! Onneksi et päätäsi sentään iskenyt! Minäkin olen lukenut tuosta Buranasta, että voisi ovulaation estää, mutta tiedä sitten. Oon nykyään niihin aikoihin varuulta jos on esim. päänsärkyyn tarvinnut särkylääkettä, niin syönyt vain Panadolia, vaikka ei taida sinun kipuihin tehoa...
  5. J

    Inseminaatio 2014

    Tähtisilmä: No onpas hyvän kokoinen folli, wau! =) Itsellä oli ekalla inssi(yritys) kerralla kp10 folli(t) 12mm, tosin niitä oli 3kpl, joten yhdyntäkieltoon pistivät... Jota mehän ei sit kuitenkaan noudatettu..:p Ja viime kerralla kun päästiin ihan inssiin asti, niin johtofolli oli kp10...
  6. J

    Inseminaatio 2014

    Ups! Anteeksi, nyt tuntuu tyhmältä... en vaan osannut käyttää tätä..:ashamed: Eli mulla kp 25/32-34
  7. J

    Inseminaatio 2014

    Kiitos kun pääsen kanssanne jännäilemään, vertaistuki todella on tärkeää :heart: Stella: Hieno taulukko! :) Metsätähti: Kuulostaa lupaavalta, toivottavasti viiva vahvistuisi kunnon plussaksi!:heart: Johma81: Onnittelut plussasta! Zemppiä kaikille piinailijoille piinapäiviin. Itse...
  8. J

    Inseminaatio 2014

    Heippa! Mahtuuko vielä mukaan kuumeilemaan? :) 3,5 vuotta raskauden yritystä jo takana ja näitä keskusteluja on tullut vuosien aikana luettua useinkin, mutta nyt vasta uskaltauduin itsekkin kirjoittamaan. Mulle tehty julkisella kaikki mahdolliset tutkimukset, joista ei löytynyt mitään syytä...

Yhteistyössä