Hakutulokset

  1. M

    Kuvia plussatesteistä

    Heippa! Tämä nyt ei liity plussatesti kuviin mutta kysympä täältä neuvoa kun tuntuu olevan niin aktiivinen ja kokenut ryhmä tämä =) Eli Mulla on yleensä aika säännöllinen kierto, 27-29. Kuparikierukka on poistettu 1.2. ja nyt kolmas yk menossa. Tällä hetkellä kp 35/27-29... KAIKKI testit...
  2. M

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Nelluska82: Itseasiassa mä oon kyllä "oireet" tunnistanu aiemminkin. Mulla on vuoden verran ollu kuparikierukka eli ei mitään hormonaalista ehkäsyä ja sillon kaikki on tapahtunu ns. luonnollisesti, menkat ollu normaalit ja just ovis tuntunu ja näkyny :D Eli siinä kierron puolenvälin paikkeilla...
  3. M

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Ainoa mitä mä oon ehtinyt tikuttaan kierukan poiston jälkeen on ovis ja sen bongasin tänä aamuna! =) Viikon tässä on jo ehtinytkin sitä metsästään... Onneks eilen varmuuden vuoksi jo peittoja heiluteltiin ja tietenkin sitten viä tänään ja huomenna ;) nelluska82 ehdottomasti kaaso vaihtoon...
  4. M

    Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

    Täällä kanssa kierukka poistettu helmikuun alussa ja kp tällä hetkellä 10/28 eli muutaman päivä sisällä odotellaan ovista... Hauska lukea muiden, samassa tilanteessa olevien, ajatuksia :) Meillä olisi toiveissa kolmas ja vähän jännittää kun kaksi aiempaa ovat saaneet alkunsa suht helposti :/...
  5. M

    Imettääkö kukaan teidän miehistänne?

    Ois ihan kiva tietää miten tää on mahdollista kun miehillä ei ole edes maitorauhasia... :laugh:
  6. M

    Elovauvat 2007

    Lotta kakkas viä viikko sitten varmaan 4-5 kertaa päivässä, aina oli kakka kun vaipan vaihto mut nyt viimesen viikon aikana on kakannu vaan kerran. En tiä mistä johtuu mut saattaa olla 3-4 päivää kakkaamatta. Nyt viimeks tavarat tullu sunnuntaina. Tuntuu muuten varmaan aikas huvittavilta nää...
  7. M

    Elovauvat 2007

    Ok, kiitos Lara tiedosta! Toivottavasti Liivia pian hyväksyy hakemuksen, olisi mukava päästä kerhonkin puolelle kirjoittelemaan.
  8. M

    Elovauvat 2007

    Vielä sellasta että mihin mulle tulee tieto tuosta kerhojutusta kun hain jäsenyyttä? Ja kauankohan siinä menee?
  9. M

    Elovauvat 2007

    Joo meilläkin taitaa toinen silmä olla jo pikkusen parempi, ei ole enää ummessa kun herää. Monta kertaa päivässä saa kyllä olla putsaamassa pumpulilla että pikkunen näkee jotain. On niin kurja kun silmät niin täynnä tavaraa että ei auki saa :( Zamppa: Ei muuta kun testiä vaan ;)
  10. M

    Elovauvat 2007

    Piti vielä kysyä että onko kenenkään vauvalla silmät rähminyt? Lotalla on ihan syntymästä saakka, vietiin lääkäriinkin kun epäiltiin tulehdusta mut ei ollut. Silmät ei punota eikä mitään mutta aina kun päikkäreiltäkin herää niin silmät on ihan ummessa rähmän takia :( Neuvolassa sanoivat että...
  11. M

    Elovauvat 2007

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mä jonkun verran tuolla elokuisissa kirjottelin nyt on ollut pitkä pitkä tauko. Ei juurikaan mitään syytä, ei vaan oo saanu aikaseks kirjotettua. Vaikka lähes päivittäin luen teidän kuulumisia. Meille synty "pieni" tyttö 14.8. mitoin 4310g ja 54cm. Jos joku...
  12. M

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Voi rähmä mä oon kyl ihan hukassa tän uuden systeemin kans! Kirjottelin tossa pitkät pätkät PITKÄSTÄ AIKAA ja nyt niitä ei oo missään... Eli heippa vaan kaikille, en oo pitkään aikaan kirjotellu mut koko ajan olen seurannu teidän kuulumisia! Eli teistä ei ole ihan helppo vierottautua =) On...

Yhteistyössä