Hakutulokset

  1. J

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Päästiin tänään kotiin! Meidän ihana pieni poika syntyi 29.4. sektiolla! Painoa oli n. 3400 g. Masu on vielä kipeä, mutta ihanaa se vauvan syntyminen on. Paljon Onnea Nitta ja Sannuliinu! Juliana ja poika 3 vrk
  2. J

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Päästiin tänään kotiin! Meidän ihana pieni poika syntyi 29.4. sektiolla! Painoa oli n. 3400 g. Masu on vielä kipeä, mutta ihanaa se vauvan syntyminen on. =) Paljon Onnea Nitta! Juliana ja poika 3 vrk
  3. J

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Paljon Onnea kaikille vauvan jo saaneille! Itselläkin tässä jännät paikat kun huomenna olisi suunnitellun sektion päivä eli vauvan syntymäpäivä! Eli siis perätilan vuoksi sektio (ellei nyt olisi vielä sattunut kääntymään). Lokakuinen, mulla lantio kuvattiin (magneettikuvaus), jonka jälkeen...
  4. J

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Paljon Onnea Teapot! Vauva olikin sulla jo tosi hyvänkokoinen. Mulla siis vaaveli perätilassa ja jos ei nyt itse käänny vielä niin sektioon mennään. Eka lapsi tuli myös sektiolla, joten ei erityisemmin pelota. Toinen tuli sitten normaalisti alatiesynnytyksellä. Kumpi vain käy, tosin tietysti...
  5. J

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Liriel, ihana uutinen! Paljon Onnea! :) Joosukka, mulla myös lapsukainen perätilassa. Tämä on tosin ollut jo tosi kauan. Mulla yritettiin kääntää rv 36, mut ei onnistunut. Toinen yritys ois ollu viikko tuosta eteenpäin, mut sanoin ultraamisen jälkeen että en haluis enää. Eipähän nuo siihen...
  6. J

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Wasabi, mulla myös sitä napsuntaa kuuluu masusta joskus. Aikaisemmissa raskauksissa en muista mitään sellaista. Olenkin miettinyt, että mitähän ihmettä se on. Minä pesen kaikki vauvan vaatteet ennen käyttöä, koska tehtailla kankaisiin lisätään kaikenlaisia käsittelyaineita. Ja muutenkin...
  7. J

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Tervehdys! Viime viikolla oli kasvu-ultra ja kaikki oli ihan ok. Vauva oli kooltaan melkein 1900 g, joten ihan mukavasti kasvanut. Tosin aikaisemminkin kasvu on jotenkin hidastunut loppua kohden, joten uusi seuranta-aika varattiin jo parin viikon päähän. Samalla katsotaan vauvan tarjonta ja...
  8. J

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Kiitos Papumamma, Saspa ja Nuutti79! Kiva, että olen päässyt joukkoonne keskustelemaan näistä odotusasioista. Mies ei aina jaksa kaikkia yksityiskohtia ja jomotusvalituksia, vaikka mukana odotuksessa onkin oikein hyvin. Nuutti79, tiedän tunteen kun raskausaikana koettu stressi aiheuttaa...
  9. J

    Toukomurut 2014 ~ Maaliskuussa

    Neuvolakuulumisia: Painoa tullut itselle taas ihan kivasti, 700 g/vk. Sf-käyrä oli vähän laskenut, aiemmin oli keski-yläkäyrän välissä, nyt keskikäyrällä. HB oli nyt alkanut pudota, 114. Täytyy varmaan lisärautaa alkaa ottamaan. Muuten kaikki ok. Marjuska, mulla on siis ens viikolla...
  10. J

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    KolmenÄiti-81, mulla ultria on jo nyt ollut ainakin kuusi. Tosin osa oli alussa kun tuli verenvuotoja niin niitä tarkasteltiin. Mutta mulla on kaikenlaista vaivaa niin siksi tulee extra käyntejä. Nyt kasvu-ultra ja sit en tiedä tuleeko sen jälkeen. Kivahan sitä on vauvaa käydä kurkkimassa ja jos...
  11. J

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Katsoin myös jo äitiyspakkauksen kuvat. Osa ihan ok, mutta ei ehkä itseäni kovasti miellyttänyt. Päädyttiin ottamaan nyt rahana kun on tallessa vielä aika paljon tarvikkeita edellisiltä lapsilta. Jos olisi ensimmäinen niin sitten varmaan ottaisin. Siitä saa mm. hyvän makuupussin, ruokalapun...
  12. J

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Monilla taitaa olla ongelmia raudan kanssa. Mullakin molemmissa aikaisemmissa raskauksissa. Ainoa mikä mulla nosti hemoglobiibia oli kräuterblutsaft (Floradix). Se on kasvipohjainen ja vatsaystävällinen rauta-yrttijuoma. Mulla alkoi heti arvot nousemaan kun vaihdoin tabut tähän juomaan. Jos ei...
  13. J

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Joo nyt tosiaan tuo influenssakohu ahdistaa, vaikka edellinen vouhkaus meni mulla jotenkin rennommin. Nyt tietty tämä raskaus saa ajatukset lentämään ja ruokkii pelkoja. Soitin tänään neuvolaan ja kysyin asiasta. Hän vain sanoi, että normitilannehan tämä periaatteessa on edellisiin vuosiin...
  14. J

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Hei kaikille! Olen lueskellut teidän kirjoituksia jo aika kauan ja nyt päätin itsekin vähän kirjoitella. Eli tulossa 3. lapsi (PKKS), 37 v. la 5.5.14 ja poikalupaus Mulla raskaus on sujunut kivasti vaikka vaivoja on ollut vaikka muille jakaa. Alku oli aivan hirveä, en pystynyt päätä...

Yhteistyössä