Hakutulokset

  1. Pallomasi

    Pitäiskö huomenna pussata Ninaa ?

    Miksei jo tänään?
  2. Pallomasi

    Kun toisen ihmisen todellisuus on suppeampi ja mittapuut erilaiset kuin itsellä

    Viestissä #17 Toki työyhteisössä on hyvä tulla toimeen kaikkien kanssa. Mutta sen epäsosiaalisemman tapauksen karsastaminen ei varmasti asiaa auta.
  3. Pallomasi

    Kun toisen ihmisen todellisuus on suppeampi ja mittapuut erilaiset kuin itsellä

    Ja alkamalla syrjimään tällaista henkilöä, hänestä saadaan jotenkin sosiaalisempi?
  4. Pallomasi

    R.I.P. Kuivausrumpuni

    :D:D Joo, pitäisköhän kokeilla :D
  5. Pallomasi

    R.I.P. Kuivausrumpuni

    Pitänee ottaa selvää, onko sellasta. Luulisin. Sinnehän nuo pyykit sit on raahattava, ei tästä muuten mitään tule :D
  6. Pallomasi

    R.I.P. Kuivausrumpuni

    Kerrostalo ja parveke tielle päin. ja alin kerroskin vielä. Partsilla kuivatessa tulis likasempaa, ku pyykkiin mennessä... Toivon siis todella, että ton saa vielä korjattua :D
  7. Pallomasi

    R.I.P. Kuivausrumpuni

    Näillä helteillä kuumalla vedellä läträtessä (=tiskatessa) tuli mieleen, että josko lopultakin hommais uuden tiskikoneen rikki menneen tilalle. Perjantaina käytiin se ostamassa ja olis keskiviikkona tulossa asentajan kanssa meille. Jee ihanaa, ei enää tiskausta! Mut prkl sentään, kuivausrumpu...
  8. Pallomasi

    Mistä löytää sokerimassoja (markketteja laajempi valikoima)?

    Iloinen keittiö. Löytyy ainakin Kaaresta.
  9. Pallomasi

    Onnistuisko sellainen laihduttaminen, että

    No näköjään tuli vähän heikommin luettua... Mutta kerroinpahan nyt kuitenkin, miten mulle kävi, kun en viikonloppuna laskenut kaloreita. Jos kaloreita tulee vieläpä vähemmän, kuin arkena, niin en nää kyllä syytä miksei toimisi.
  10. Pallomasi

    Onnistuisko sellainen laihduttaminen, että

    Mä aloitin tolla tavalla aikoinaan laihduttamaan, kun ei vaan pää kestänyt ajatusta, että ei herkkuja enää ikinä :D Kun tarpeeks kauan oli arjen mennyt laskemalla kaloreita ja viikonloput syöden mitä tykkää (koko ajan laihtuen), niin lopulta ne viikonloppumässäilytkin jäi pois ihan itsekseen...
  11. Pallomasi

    Ihailetko suomalaisella lapsella enemmän ruskeita silmiä vai luonnostaan punaista tukkaa?

    Ruskeat silmät on kyllä ihan söpöt, mutta kyllä noi mun keskimmäisen lapsen punaiset hiukset vie silti voiton. :)
  12. Pallomasi

    Milloin pidät kesälomasi?

    Vielä ensi viikko töitä ja sitten 5 viikkoa lomaa.
  13. Pallomasi

    Työpaikalle tarjottavaa (vika työpäivä)

    Kun mä lähdin edellisestä työpaikasta, vein ison kasan karkkia. Siitä sai sit kaikki napsia ohimennessään ja säilyivät hyvänä ilman että tarvitsi jääkaappiin piilottaa.
  14. Pallomasi

    Kuka

    Kuka sinä olet? Ketä sinä ihailet?
  15. Pallomasi

    Silmätulehdus, koska päiväkotiin?

    Joo, ehkä mä vien. Pitänee kysyä vielä viedessä, että "saanks mä jättää tän tänne" :D On kyllä ollut tänäänkin ihan täys meno päällä, ainoana erona normaaliin on ollut silmistä vuotava "räkä"
  16. Pallomasi

    Silmätulehdus, koska päiväkotiin?

    Oukkei, eli uskaltaisikohan huomenna jo viedä, kun äsken on ensimmäiset tipat laitettu? Ääh, huvittaisi yhtään TAAS ilmotella töihin, että lapsi kipeenä.
  17. Pallomasi

    Silmätulehdus, koska päiväkotiin?

    Kuinkas silmätulehduksen kanssa toimitaan? Pitääkö olla kokonaan parantunut ennen kuin voi viedä päiväkotiin? Eihän tuo menoa haittaa, mutta onko tarttuvaa?
  18. Pallomasi

    sanokaahan suoraan vesipullosta...

    Aahhahhaah, miten voi oikeesti noin kaivella ketään joku VESIPULLO :D Mitä ihmeen merkitystä voi toisten ihmisten juomatottumuksilla olla? Mä en ainakaan ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen, juoko joku jatkuvasti vähän, vai vetääkö päivän vesikiintiönsä kerralla. Koska sillä ei oikeasti...
  19. Pallomasi

    KÄSI ylös, kuinka moni nainen antaa seksiä enemmin..

    Sillon pannaan, kun molempia panetuttaa, mutta jos toi tosisohvaperunamies olisi pysyvä tila, niin voi olla, että ei hirveesti haluja herättäisi. Välillä pitääkin olla sohvaperuna, en mä itekään jaksa kokoajan olla liikkeessä. Joten vastaukseni on, imuroiva sohvaperuna :)
  20. Pallomasi

    Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

    Oli niitä kotitöitä vaikka kuinka vähän tai paljon, niin varmasti pistää vituttaan, jos ne yksin joutuu tekemään toisen röhnöttäessä sohvalla. Eipä varmaan siinä kohtaa hirveesti huvittaisi alkaa vitutuksen aiheuttajaa miellyttämään sängyssä tai muutenkaan..

Yhteistyössä