Hakutulokset

  1. T

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

    Kiitos onnitteluista! Ja kyllä sain vahvan plussan hääpäivän aamuna :) Kuitenkin pelottaa että miten tää tästä jatkuu. Voi kumpa pysyisi vaan matkassa.. Mutta kyllä minut voi siirtää nyt plussanneisiin. Minulla oli sellaisia hiukan edellisiä kiertoja voimakkaampia alavatsa ja rintakipuja ja...
  2. T

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

    En tiedä mitä ajatella.. Tein eilen aamulla sofin liuska testin, ja hailakka, mutta punertava viiva ilmestyi, testiajan jälkeen tummeni lisää.. Tänään tein sit toisen samanlaisen ja apteekin oman. Apteekin oma oli myös testiviivaa hailakampi mutta selkeä punainen viiva tuli testiajalla.. Oli...
  3. T

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

    Huomenna ajattelin tehdä r-testin.. Saa nähdä mitä näyttää.. Eihän ne antihistamiinit tietenkään mikään ehkäisykeinokaan ole, joten ei voi tietää vaikka olisikin tärpänny.. Toivossa on hyvä elää :) Hyvältä näyttää uus ketju :)
  4. T

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Ihan kamalaa SJ :( Pahoittelut.. Tuo on se pahin painajainen, että ensin kaikki näyttää olevan kunnossa ja sitten ei kuitenkaan olekkaan. Oikein paljon voimia!! Gislielle onnea! Olen lueskellut säännöllisesti kuulumisianne, mutta kirjoiteltua ei ole tullut. Stressiä vähän kun häät on...
  5. T

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Minulle voi päivittää KP 1/26-33 ja YK 4. Ei tuu vauvaa tänä vuonna meille :( Tässä kierrossa aion kyllä pitää huolen että talletellaan tarpeeksi usein ja kauan. Luulen että nytkin lopetettiin liian aikaisin ja tuli tauko just väärään paikkaan, ovis taisi ollakin myöhemmin. Enkä testaile millään...
  6. T

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Täälläkin nega oli. Kierrot vaan pitenee.. :( Toivotaan Mymosa et tärppi kävi.. :)
  7. T

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Olen ehdottomasti sen kannalla että tehdään pääsiäiskokko ovistikuista.. Mitä hyötyä tikuista on jos ne just silloin kun ovis tod.näk. pitäis olla, alkavat näyttämään virhekoodeja?!? Muutenkin tää yrittäminen on ihan syvältä. Pakko aloittaa antihistamiinit kun on tulossa paha koivun kukinta ja...
  8. T

    Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

    Alkaa olla täällä nyt toivo mennyttä. Aiemmin olin tosi tarkka etten syöny mitään mitä raskaana ollessa ei saisi syödä, mutta nyt olen ihan rauhassa syöny kaikkea. Eihän sitä tiedä tuleeko koko vuonna raskaaksi niin turha pantata ruuassa. Viimeisetki toiveet plussaamisesta meni kun clearbluen...
  9. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Oikein paljon onnea SJ!!!
  10. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Mulle voi päivittää Kp 2/26-31 ja yk 3.. Minäkin olen samaa mieltä että 50 on hyvä raja.. Luin jostakin että jos haluaa lisätä mahdollisuuksia tulla raskaaksi pitäisi juoda vettä tarpeeksi. Juon ihan liian vähän normaalisti et tässä kierrossa voisi siinä skarpata..
  11. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Tein tänään r-testin ja oli kyllä täydellisen nega.. Joten ei kun menkkoja odotellessa.. : /
  12. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    SJ täällä odotellaan et päivät kuluu ja päästään testaamaan. Jostain syystä limat eivät ole kuivuneet, vaan joka päivä on tullut sellaista vesimäistä vuotoa kerran tai pari kertaa päivässä.. Tein tänään ovistestin, mutta nega oli.. Ei auta kuin odotella..
  13. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Kiitos tiedosta mymosa :) Liipa kiva että voidaan jännäillä samoihin aikoihin.. Meillä on häät tulossa toukokuussa, joten vaikka tärppäisi nyt ei pitäisi vielä näkyä. Tietenkin alkoholia ei sitten voi juoda lainkaan. Ja jos nyt tästä kierrosta tärppäisi pitäisi pahoinvointikin jo...
  14. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Sain clearbluen ovulaatiotestiin hymynaaman torstai aamuna.. Mikä dpo minulla on menossa? dpo2? Talleteltu ollaan ahkerasti.. Nyt vaan odotellaan miten käy:) On kyllä niin kova odotus että tärppäis et pelkään todella ettei tärpänny. Yleensä se vaan mulla tuppaa menemään että mitä enemmän...
  15. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Onneksi olkoon kaikille plussanneille! =) Heranen tuo on täysin selvä plussa! Onnea!! Saimme läppärin takas huollosta ja nyt voi taas helpommin osallistua keskusteluun:) Aloitin torstaina tikutella ovista. Vielä en ole hymynaamaa saanut. Vähän pelottaa et aloitinko liian aikaisin, kun ei...
  16. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Tein aamul negatiivisen r-testin... Mietin ja miehelle puhuin et enta jos menkat ei ollenkaan alakaan. Mut ei mennyt kuin muutama tunti niin vuoto alkoi. Edellisesta tyhjennysvuodosta oli vaan 26 pv.. Eli uutta yritysta kehiin ja ovulaatiotesteja tilaamaan:)
  17. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    jks14 mun menkat pitais alkaa ensi viikon torstaina jos lasken edellisesta tyhjennysvuodosta. Mutta luulen etta alkaa vasta sit seuraavan viikon maanantaina, koska silloin olis kulunu 28 pv siit kun pillereiden vaikutus lakkasi.. Mut jos oireista paattelee niin lauantaina olis ollu ovis...
  18. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Jaksamisia Mymosa!! Ja onnea uusille tulokkaille. Taalla odotellaan et aika kuluis ja paasis testailemaan :) Ensi kierrossa sit kyll ostan niita ovis testeja, jollei ihme tapahdu ja tulen jo nyt raskaaksi.. Tama on kylla yhta odottelua koko ajan..
  19. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Onnea ponitytto! Tulihan se plussa sielta apteekin omalla testillakin Ja voimia mymosalle! Itsellani tuli tosi paljon paksua limaa perjantaina ja tannaan on ollut tosi kipea alavatsa oikealta puolelta seka turvottaa todella paljon.. Voisikohan se olla ovis vai onko namakin vaan jotai...
  20. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Oikein paljon onnea plussanneille!

Yhteistyössä