Hakutulokset

  1. D

    Elokuiset2021

    Moikka! Olin jotenkin kokonaan unohtanut kaksplussan olemassaolon, ja koettanut seurailla vau.fi-foorumia. Siellä vaan tuntuu olevan aika jäykät toimintamallit, eikä lainkaan fb-ryhmää, joka olis itselle paljon helpompi käyttöalusta. Täällä on siis nyt viikot 13+6 meneillään ja LA siis 28.8...
  2. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Kissoista: meillä on myös kaksi sisäkissaa ja hiekkalaatikot on nyt miehen vastuulla, mutta muuten en kyllä aio mitään muuttaa. Ruoatkin mies on kyllä nyt joutunut antamaan kun oon yökkinyt koko ajan ja pään alas laittaminen saa oksennuksen saman tien kurkkuun.
  3. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Voi ei mirkkunen! Mä olen koko päivän päivystänyt et miten sulle käy. Halaus ja paljon voimia! Oletko soittanut vielä päivystykseen tai jonnekin? Ei kai ne voi sua laittaa odottamaan viikonlopun yli?
  4. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Voi ei mirkkunen! Nyt tarrasukkia! Pysy kiinni pieni pysy! Olin just kirjottanu pitkät pätkät mut kaikki katos... en kyllä ole mikään tekniikan ihmelapsi. Itse tulin siis juuri lääkäristä ja iso möykky putosi sydämeltä kun monenlaiseen oireiluun löytyi syy kilpirauhasen vajaatoiminnasta...
  5. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Voi ei! Nyt voisi nämä surulliset vaiheet loppua täällä meidän keskuudessa! Voimia Nenna! :hug: Tuolla kun oli puhetta vuodosta seksin jälkeen, niin luin jostain (olisko ollut neuvolan siitä kirjasta) että se on suhteellisen tavallista, ja yleensä vaaratonta ja loppuu pian itsekseen, mutta...
  6. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Tervehdys uusille! :) Ihanaa että jollekin ruoka maistuu. Itse voin pahoin tällä hetkellä pelkästään ruoan ajattelemisesta. Ihan hirveä päivä takana. Mutta onneksi huomenna on ultra niin kestää näitä olojakin paremmin! Jotkut kirjoitteli aiemmin huonosta omatunnosta kun on olojen takia...
  7. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heips vaan täältä sohvan pohjalta. Tervetuloa mukaan uudet! Hirmuisesti te kyllä olette saaneet tekstiä aikaan. En jaksanut näissä oloissa lukea ihan kaikkea, olen tosiaan aloittanut aamun oksentamalla ja olo on mitä hirvein. Aivot on ihan solmussa niin eipä ole tässäkään kirjoituksessa...
  8. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Emeli-: kyllä meillä ainakin voi mennä vain ultraan. Itse siis en aio mennä verikokeeseen enkä halua tietää mahdollisista kromosomipoikkeamista.. sellainen lapsi tulee kuin on tullakseen.
  9. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Kiitos kaikille tukensa osoittaneille <3 oon täällä kieriskellyt jossain itseinhossa koko päivän. Tukeni ja lämpimät halaukset matkansa keskeyttämään joutuneille! <3 voimia! Itse jäin kiinni tänään kun ajattelemattomana liityin fb.ssä lastentavara kirppikselle ja siellä sitten oli liuta...
  10. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Fritang: ihan varmasti laitan viestiä! Jotenkin tosi helpottavaa että joku muukin on tällaisessa tilanteessa ja ajattelee samalla tavalla :) Aurora81: äitini sanoi juuri tänään että toki siitä lapsesta varmasti rakas tulee sitten aikanaan, vaikka hän pettynyt onkin meidän toimintaamme...
  11. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Aurora81: syynä siihen että mun vanhemmat on vauvaa vastaan on varmaan suurimmaksi osaksi se, että olin vielä lokakuussa itse tosi huonossa kunnossa sairaalassa ja ne kai jo luuli että kuolisin sinne. Ja kun olen vieläkin sairauslomalla niin pitäis kuulemma hoitaa ensin itsensä kuntoon. (Itselle...
  12. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Mä olen kanssa ihmetellyt täällä että miten nopeasti tää raskaus voi vaikuttaa liikkumiseen. Välillä tuntuu että pelkkä ajatuskin liikunnasta saa hengästymään. Ja palautuminen tuntuu kestävän ainakin kaks päivää. Varsinkin paksuissa talvivaatteissa rappusten käveleminen on ihan tuskaa. Asutaan...
  13. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Ihana linkki Napsi :) tuon mukaan meille on tulossa tyttö. Mies oli sitä mieltä että se on poika, eräs tuttu taas epäili tyttöä mun oksentelun takia. Saas nähdä sitten syyskuussa.. Kaisa-Tuulikki, ihana ajatus tuo tavaroiden säästäminen! Itse olin ajatellut etsiä kaikki omat vanhat...
  14. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Voi jestas noita teidän gynejä.. olis voinut olla joku ammatinvalintapsykologi heille paikallaan.. ihan käsittämätöntä. Näin sosiaalialaa opiskelleena aina ihmettelen että miksi terveyspuolen kouluissa ei opeteta minkäälaisia vuorovaikutustaitoja. Tulisivat monelle tarpeeseen. :)...
  15. D

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heh, reilun vuorokauden kun on pois kun on niin huono olo että melkeen taju lähtee niin te olette ehtineet puhella neljän sivun verran :) Mut nyt mä oon taas hengissä :) Meillä tuli plussa toisella kierrolla. Lokakuun lopussa jätin pillerit pois ja tammikuussa näytti plussaa. Nopeesti kävi...
  16. D

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Huomenia täältäkin :) Auttakaa nyt avutonta kun ei osaa päättää: eka ultra (tuo nt kai? :o) olisi 3.3., mutta kun ootte niin paljon puhuneet tuosta varhaisultrasta, ja saaneet nähdä ja kuulla ne ihanat katkaravut, niin mäkin haluaisin! En millään malttais yli kuukautta, mutta kun mies on sitä...
  17. D

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Täällä eka ilta ilman pahaa oloa ja oksennusta! :) ai että tuntuu virkistävältä kun koko ajan ei yökötä.. Ennen plussaa ajattelin että musta ei ikinä olis synnyttämään. Pelkkä ajatuskin pelotti niin että pulssi nousi. (Ja silti se oma muru ja sen saaminen oli mielessä harva se päivä ;) ) Nyt...
  18. D

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Oi voi.. mahdankohan mä enää uskaltaa synnyttää ollenkaan? ;) ihanaa lukea teidän kokemuksista kun itsellä niitä ei vielä ole. Ehkä just kokemuksen puutteen takia uskon että jonkun verran kipua pitää kestää, synnytti sitten miten tahansa.. Minkä verran just omalle kohdalle osuu tällä kertaa...
  19. D

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Halaus sulle Kalpeakuu! <3 ja hurjadti voimia. Katselin tuossa noita teidän ilmoittamia sairaaloita ja onhan täällä pari muutakin Satakuntalaista seurassa! :) omat kaverit on niin erilaisissa elämäntilanteissa, että kohtalotovereita ei oikein ole, niin kiva että täällä meitä on näin monta :)...
  20. D

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Ihana tuo Fritangin vauvauni oliiviöljystä :) itse näin edellisyönä painajaista keskenmenosta ja isästäni joka ei oikein ole hyväksynyt että hänestä tulee isoisä. Unessa huusin isälleni itkien sairaalassa, että onko hän nyt tyytyväinen kun mitään lasta ei tule. Nyt on sitten pelko perseessä että...

Yhteistyössä