Hakutulokset

1. Jenni-Julia

***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

m kvin alussa, ehkä rv 7 + yksityisellä lääkärillä ultrassa kun mulla oli niin järkyttävä olo ja muiden aikana ei ole ollut mitään oireita, niin sen käynnin takia neuvolasta ei ole mulle annettu yhtäkään neuvolalääkäri aikaa. kuukausi sitten oli lääkärineuvola käynti, koska itse niin halusin...
  2. Jenni-Julia

perustin silloin alussa facebookiin ryhmän, mutta sitten jäi tämä tänne kirjoitteleminen ja en muistanut noita käyttäjätunnuksia; niin onko täällä nyt voimassa oleva fb ryhmä ? :)
  3. Jenni-Julia

heippa !! on jäänyt tämä tänne kirjoittelu. Aikoinaan silloin aloitin ketjun tänne. :) Itsellä onnyt viikkoja 30+2. laskettu aika siirtyi 27.9 mutta koen silti olevani lokakuinen ja aluksi olikin La lokakuun 1. päivä. :) kolmatta vauvaa siis odotellaan syntyväksi. Meillä entuudestaan poika...
  4. Jenni-Julia

Laskettuaika Lokakuussa 2014

Se FB ryhmä on nyt tehty halukkaille. Mutta täytyy laittaa mulle viestiä, että saan lisättyä, koska ryhmä on suljettu ja salainen. :)
  5. Jenni-Julia

Paljon onnea uusille plussanneille ! <3 Meillähän oli esikoinen 3kk kun minä tein testin, että odotin jo toista !! Ja söin vielä pillereitäkin. Niinhän sitä sanotaan, että synnytyksen jälkeen nainen on hedelmäisillään kuin koskaan :) Paljon voimia ja rutistuksia teille Dragonfly77...
  6. Jenni-Julia

Täälä myöskin etova olo jatkuu... Tää kaksikin viikkoa tuntuu ikuisuudelta, niin saati jos tätä kestää 9kk. :D mutta kaiken sitä kestää oman lapsensa vuoksi <3 Joku täälä mainittikin tuosta vatsan paisumisesta HEP ! täälä myös.... maha on kun olis viimeisillään. MEillä suvussa todella...
  7. Jenni-Julia

Mä voisin tehdä sen FB ryhmän ? Mitä on mammat mieltä :)
  8. Jenni-Julia

Mä hain testin samalla kun olin töihin ajamassa yhtenä sunnuntaina. Töissä sen sitten tein ja het pamahti 2 viivaa. Laitoin samantien miehelle kuvan kans :D molemmilla ihan uskomaton fiilis edelleeen. Kotikiss@ olen tosi pahoillani teidän puolesta :/ <3 Olet ajatuksissa. Mulla tuntuu...
  9. Jenni-Julia

Dolly04 mulla ei ollut aikaisemmissa raskauksissa mitään oireita , loppuvaiheessa vessassa ramppaaminen vain. Tässä raskaudessa on kamalaa nippailua koko mahassa, etoo kaikki lämmin ruoka ja vessassa todella saa ravata jo yölläkin. Huomenna ajattelin itse soittaa neuvolaan ja varata...
  10. Jenni-Julia

niin ja se LA tosiaaan 1.10
  11. Jenni-Julia

Jenni-Julia/23/3/SEKS
  12. Jenni-Julia

Itse plussasin sunnuntaina ja omien laskujen mukaan LA 1.10. :)
  13. Jenni-Julia

Tänne kaikki mammat, jotka plussanneet ja laskettuaika olisi lokakuussa 2014. :)

Yhteistyössä