Hakutulokset

1. M

Lokakuun lapsoset 2016

Heippa! Liityn joukkoonne mimmu_/ 22v. /2. Laps/ VKS ja LA 28.10. Esikoinen 1,5v. Onko täälä muita pohjanmaalta? Yhdellä näytti olevan VKS tuola listassa
  2. M

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

Sokerirasituksessa yritin sitten käydä, mutta 5 min pysyi litku sisällä ennenku tuli takas ulos :S ottaa kyllä päähän! Yleensä en aamuisin joudu oksentamaan, mutta iltasin sitte sen edestä. Varmaan syömättömyys ja se litkun sokeripitosuus sitten teki sen.. Onko täälä muut käyny jo...
  3. M

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

Kiitos nopeista vastauksista! Soitinkin heti tänään äippäpolille ja eivät löytäneet mua koneelta, että ei varmaan lähete tullutkaan perille... Kätilö antoi mulle sit suoraan ajan ens viikolle jolloin kasassa 12+1. JES! Vihdoinkin! Kovasti haluaisin jo tästä maailmalle kailottaa, ja ollaan...
  4. M

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

Kivoja uutisia kaikilla ultrasta! Mä mietiskelen, että pitäiskö sinne sairaalaan soitella perään kun vieläkin odottelen sieltä kutsua nt-ultraan... Neuvolahan siis laittoi lähetteen jo rv 8. Nyt huomenna mulla alkaa 11+0 ja eikö se nt-ultra oo tärkeetä tehä 12+0-12+6 kun osallistuu...
  5. M

Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

Kiitos vastauksista, on kyllä kiva kun täältä löytyy myös niitä joilla jo ennestään lapsi, ootte jotenkin niin kokeneita meihin "alottelijoihin" verrattuna :D Kiva kun voi kysyä teiltä, jotka tiedätte miten nämä hommat menee :) Eli ei miehen tarvi tulla mukaan nyt ekalle kerralle, mutta vissiin...
  6. M

Täälä kanssa ollut pahoinvointia viime viikko, tänään onneksi vähän parempi olo.. Yököttää, mutta ei tule ylös asti... Pienikin liikunta kun vatsalihaksia joutuu käyttämään tuntuu pahalta. Mietin vielä pitäiskö yrittää töissä olla kuitenkin vai suosiosta jäädä himaan... Olen töissä päiväkodissa...
  7. M

Kiva kun höpötätte, aina on jotain uutta lukemista kun tänne tulee :) Tervetuloa kaikille uusille ja voimia heille joilla ei kaikki mennytkään niinkuin piti :hug: Nyt on neuvola-aika varattu 4.2. MUTTA joudun menemään työajalla, työt alkaa 9 ja neuvolaan menossa 8.45... ainakin tunti kestää...
  8. M

Mahtuuko vielä mukaan? Olisi mukava johonkin ryhmään kuulua, että voisi jutella samassa tilanteessa olevien kanssa. Me kun pidämme vielä tämän raskauden salassa muilta, päätimme kertoa vasta ekan ultran jälkeen, jos vaan siihen asti maltamme ;) jotenki turhauttavaa, kun ei pysty tästä asiasta...

Yhteistyössä