Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Nopeasti puhelimella ilmoittelen, että minäkin mielelläni tulisin mukaan vauvakerhoon!
  2. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Nopsasti tulin päivittämään. Meille syntyi tyttö aikaisin perjantaiaamuna 22.8. klo 3.13 raskausviikolla 38+2. Prinsessan mitat olivat 3370g ja 49cm, pipo 33,5cm. Aivan ihana tummatukkainen neiti. Pääsimme jo eilen kotiin vauvan ollessa puolentoista vuorokauden ikäinen. Tällä hetkellä päänvaivaa...
  3. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Täältä omaa napaa. Supistelee kipeästi parin minuutin välein ja tässä nyt arvon, että lähteäkö vaiko eikö. Vatsa mennyt aamun aikana jo kolmesti ympäri. :confused: Eniten pelottaa jos tuleekin turha käynti ja supistukset loppuvat. Mei* 37+5
  4. M

    hyvät neuvot kelpaisivat. sikiön lisälyönneistä tietävät. kertokaa mulle kaikki pliis! :/

    Mun tyttärellä todettiin neuvolassa viikkoa ennen synnytystä lisälyönnit ja muistan olleeni asiasta aivan paniikissa. Vauvan sydän ultrattiin ja mitään poikkeavaa ei löydetty. Synnytyksen jälkeen vauvalle laitettiin sydänkäyrää piirtävät "lätkät" rintaan ja jouduimme pitämään niitä muistaakseni...
  5. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Onnea Mamskuli minunkin puolestani!! :flower: Mua on kanssa alkanut pelottaa synnytys, vaikka kahden edellisen kohdalla ei ole pelottanut yhtään. Jotenkin ne avautumisvaiheen supistuskivut on musta kaikista pahimpia. Miestä kanssa huvitti, kun totesin, että voisko tän vielä perua. :cool...
  6. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Täällä oli eilen neuvolakäynti. Mulla on verenpaineet olleet koko ajan luokkaa 120/70, mutta nyt oli alapaine pompsahtanut 91. Sain mittarin kotiin ja pitää seurailla. Neuvolantäti ei uskonut, että viittaisi mihinkään alkavaan raskausmyrkytykseen, vaan pikemminkin lähestyvään synnytykseen...
  7. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Täällä meikäläinenkin edelleen yhtenä kappaleena lääkärin uhkailuista huolimatta. :wave: Velmutar kyseli, että miten mun aiemmat lapset on syntyneet. Esikoinen (poika nyt jo 13-vuotias) syntyi 37+6 täysin sponttaanisti supistuksilla. Ainuttakaan harkkasupparia ei ollut ennen tuota synnytyksen...
  8. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Heinäkuussa

    Huomenta! Nyt tulee kovin omanapaista tekstiä, mutta täällä ollaan jotenkin nyt niin jännittyneissä tunnelmissa, ettei pysty keskittymään mihinkään. Tänne on rantautunut jo pari viikkoa sitten armoton turvotus. Sääriin jää kunnon painaumat pitkäksi aikaa kun sormella vähän painaa ja nilkat on...
  9. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    RauRau kyselit, että onko mulla ollut kipeitä supistuksia, jotka ovat kypsyttäneet kohdunkaulaa. Supistuksia on kyllä ollut viikolta 15 lähtien, mutta ei mitään superkipeitä... Välillä vähän sellaista menkkakipumaista jomotusta, mutta sitäkään en miellä supistukseksi. Ja harkkasupistuksia...
  10. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Tää mamma oli eilen taas kohdunsuun kontrollissa äitiyspolilla. On kuulemma paikat hyvin pehmeänä jo ja vauva niin laskeutunut, että pää painaa kohdunsuuta... Jos tulee kovasti supistuksia, niin pitää kuulemma mennä hyvin herkästi näytille. Vauvan painoarvio tällä hetkellä noin 1,3 kiloa. Vähän...
  11. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Heipsan! Jospa meikäläinenkin palaisi palstalle piiiitkän tauon jälkeen. Talvi ja kevät meni isojen kriisejen kanssa painiessa, joten palstailu jäi kokonaan. Samasta syystä jäin pois myös facebook-ryhmästä... Nyt tilanne on rauhallisempi ja energiaa riittää myös vauvajuttuihin. :) Mulle voisi...
  12. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Voi itku mitä uutisia täällä.... Halaus kaikille sitä tarvitseville! :hug: Tuntuukko musta vaan siltä, vai onko tässä syyskuisten ryhmässä ollut enemmän menetyksiä kun muissa. En ole pitkään aikaan jaksanut kirjoittaa, vaikka päivittäin luen kaikki jutut täältä. Täällä jatkuu tasainen...
  13. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hei kivaa, paljon uusia tullut mukaan! Tervetuloa! :wave: Ja ihanaa, Ihmemammalle tulossa kaksoset! Onnea kovasti! Mun tulee luettua palstaa päivittäin, mutta kännykällä ei vaan tuu kirjoiteltua. Me käytiin miehen kanssa viime torstaina varhaisultrassa ja siellä näkyi sentin papu vahvalla...
  14. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Hämeenlinnassa tuo alkuraskauden ultra maksaa 100 euron molemmin puolin. Ja kuulemma viikosta 7 eteenpäin niitä tekevät. Pitäisi tuolloin jo näkyä syke. Itse menen torstaina ja jännittää jo melkoisesti...
  15. M

    Uusperheiden äidit, missä ootte?

    Yksi uusioperhe ilmoittautuu! Minä 32 ja mies 37. lapsia yhteensä viisi ja kuudes kasvamassa ;) Miehellä 16-vuotiaat kaksostytöt ja 10-vuotias poika. Mulla puolestaan kohta 13-vuotias poika edellisestä suhteesta ja sitten meidän yhteinen 5-vuotias tyttö. Toinen yhteinen siis tuloillaan, mikäli...
  16. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Heips kaikille! Kai sitä vois meikäläinenkin ilmoittautua mukaan ketjuun. Muutaman viikon olen jo seuraillut juttujanne ja nyt päätin liittyä mukaan! :) Haalea plussa on tehty joulupäivänä ja sen jälkeen en olekaan testaillut. Menkkoja ei kuitenkaan ole kuulunut ja raskausoireita on vaikka...

Yhteistyössä