Hakutulokset

1. E

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Ihanaa että kaikki oli hyvin!!! Huh helpotusta. Täällä nyt rv22+0. Reilu viikko sitten oli rakenneultra, siellä oli kaikki hyvin, ja näyttäisi siltä että meille olisi toinen tyttö tulossa! :) Mutta muuten on ollut kyllä rankka raskaus. Pahoinvoinnin jälkeen tosiaan se välilevyn pullostuma ja...
  2. E

Oon tosi pahoillani näin myöhäisestä vastauksesta! Iskiaskipu on äitynyt sietämättömäksi ja lisäksi olen nyt ollut tosi pahassa flunssassa, niin on kaikki jutut jääneet vähän retuperälle. Mutta nt-ultrassa oli siis kaikki hyvin! :) Melkein tunti siinä meni kun jouduttiin ultraamaan alakautta ja...
  3. E

Oijoijoi, en kestä miten paljon ihania uutisia täällä!!!!:love: Hurjasti onnea kaikille plussanneille! Tulipa iloinen mieli teidän puolesta.:) Täällä nyt menossa rv12+4, ja keskiviikkona olis vihdoin nt-ultra. Olen ollut raskauspahoinvoinnin ja pahan iskiaksen takia niin huonossa kunnossa etten...
  4. E

@miniminimini oijoi, mikä ihana uutinen! Se rusehtava vuotohan voi johtua myös alkion kiinnittymisestä, monella tulee ilmeisesti silloin pientä vuotoa. Nyt kovasti toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa!!! Mulla on kokemusta lugeista. Itse vannon niiden nimeen jos on lyhyt luteaalivaihe. Sekä...
  5. E

Ihanaa @ahmis että nt-ultrassa kaikki oli hyvin! Muistan esikoisen ajalta tuon epävarmuuden, mikä tuli nt-ultran ja rakenneultran välillä, kun oli niin pitkä aika ja vielä ei tuntenut liikkeitä. Kotidoppleri toi silloin vähän mielenrauhaa, kun saattoi silloin tällöin kuunnella sykettä. Mulle...
  6. E

Ihan hyvin meni! Silloin piti olla oviksesta laskettuna 7+5, mutta alkio vastasi 7+4. Ei kuitenkaan ole kuulemma huolestuttavaa, todennäköisesti munasolu on vain hedelmöittynyt vasta oviksesta seuraavana päivänä eli elonsa viime metreillä. Itku tuli kun näki pienen sydämen jumputuksen, ei meinaa...
  7. E

Joulukuiset 2018

Niin juu ja simasta: kyllä uskoisin että sitä voi ihan turvallisesti juoda, itse aion ainakin.
  8. E

Joulukuiset 2018

@mammaksii saitko mun yv:n muutama päivä sitten? Haluaisin sinne fb-ryhmään, jos vaan vielä mahtuu. :) Tunnen oloni varsinaiseksi supersankariksi, kun onnistuin tekemään makaronilaatikkoa pahoinvoinnista huolimatta. :) Oli pakko napostella koko ajan, ettei olis laatta lentänyt. Välillä väsyttää...
  9. E

Joulukuiset 2018

@Ckk voi ei, toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin! Mikä on olo ja vointi tällä hetkellä? Itselle tuli kovin epävarma olo tänä aamuna, kun yhtäkkiä olikin lähes normaali olo, enkä yölläkään joutunut heräämään pissalle. Nyt koko ajan miettii, että onko jokin muuttunut, kai kaikki on vielä...
  10. E

Joulukuiset 2018

@Lellu-80 kyllä mä uskon että miehen suhtautuminen muuttuu ihan viimeistään sitten kun lapsi syntyy. Toivotaan toki että jo aiemminkin, että pääsisitte yhdessä fiilistelemään. Hyvä jos pääsee ultraan mukaan, ne on miehelle tosi hyviä tapoja konkretisoida vauvaa, kun jää oireista sun muista...
  11. E

Joulukuiset 2018

Alkuraskauden ultra takana, alkiolla kaikki hyvin ja kyyneleet tuli silmiin kun kuuli vimmalla jumputtavan sydämensykkeen. Alkio oli päivän pienempi kuin (todistetusta) ovulaatiosta laskettuna, johtuu kuulemma siitä, että munasolu on hedelmöittynyt vasta seuraavan päivän puolella, eli elonsa...
  12. E

Joulukuiset 2018

Mullakin on tänään ultra päivällä, jännää! Paha olo vaivaa ja se vetää mielen tosi matalaksi, en tiedä miten tätä oloa jaksaa monta viikkoa. Eilen kävin akupunktiossa, se auttoi ehkä pari tuntia mutta sitten huono olo palasi. Torstaina meen uudelleen, toivotaan että siitä olisi jo enemmän apua...
  13. E

Joulukuiset 2018

Täällä pahoinvointi muuttui jo oksenteluksi. Edellisessä raskaudessa niin kävi vasta pari kolme viikkoa myöhemmin. Nyt on jotenkin epätoivoinen olo, miten tästä selviää nyt kun on taaperokin kuvioissa. Toisaalta oksentamisesta tulee pieneksi hetkeksi parempi olo, eli on siinä joku hyväkin puoli...
  14. E

Joulukuiset 2018

Kiva lukea kaikkien kuulumisia! Itsellä jäänyt viikon verran kirjoittelematta kun ollaan oltu pohjoisessa reissussa. Reissun aikana vielä vanha välilevyn pullistuma ärtyi uudelleen kun nostin taaperoa varomattomasti, joten olo on ollut aika tukala kun meinaa mennä kivusta jalat alta. Onneksi...
  15. E

@Mininen85 eihän toi oo liian myöhään! Mun kummatkin raskaudet on alkaneet sellaisista kierroista, jolloin ainoat petipuuhat on olleet "liian myöhään", ts. juuri ovulaation tapahduttua. Mulla on oman kokemuksen perusteella nyt kova luotto näihin myöhäisiin hyödyntämisiin. Kivaa että pääsit...
  16. E

Joulukuiset 2018

@Lellu-80 kumpi sua jäis pidemmän päälle enemmän harmittamaan, se jos tekisit abortin, vai jos pitäisit lapsen? Kestäisikö teidän parisuhde lapsen pitämisen? Jotenkin on vaikea uskoa, etteikö miehesi rakastuisi lapseen sitten kun se syntyy ja olisi hänestä jälkikäteen onnellinen, mutta vaikea...
  17. E

Joulukuiset 2018

En ole minäkään vielä, haluan odottaa vähintään varhaisultran yli, ehkä jopa nt-ultran yli. Täytyy katsoa mikä siinä vaiheessa on fb-ryhmien tilanne, vieläkö mahtuu mukaan vai pitääkö luoda uusi. :)
  18. E

Joulukuiset 2018

Mulla alkoi esikoisesta rv6+1, ja nyt pari kolme päivää aiemmin. Nyt menossa rv6+0. Mutta yksilöllistähän tuo on!
  19. E

Joulukuiset 2018

Tervetuloa uusille! :) Huhhuijjaa, täällä alkaa olot nostaa päätään. Oon töissä ja vielä 1,5h lounaaseen, ja mietin että mitä sitä napostelisi jotta saisi pidettyä kuvotuksen kurissa. Lisäksi me ollaan ihan muutaman päivän kuluttua muuttamassa näistä vanhoista työhuoneista monitoimitiloihin...
  20. E

Joulukuiset 2018

@mammaksii , minä näköjään katosin vahingossa päivityksen yhteydessä listalta. Voitko lisätä uudestaan? :) Eli eppula / 37 / 6.12 / toinen

Yhteistyössä