Hakutulokset

1. R

Nuorille (tai nuorehkoille) äideille kysely ihan uteliaisuudesta

Naimisiin: en ole Opiskelu(t): lähihoitajaksi 2009 Lapsi 1,2...?: lapsi 2010 Oma asunto?: 2009 loppuvuonna Onko sinusta hienoa olla aina nuorimmasta päästä, vai onko se ärsyttävää erottua edukseen? : joskus häiritsevää. ehkä vähän täytyy todistella omaa aikuisuuttaan Mikä paikkakunta...
  2. R

Ystävä katkaisi välit koska mulla on suhde varattuun mieheen!

näin ajattelen minäkin. tai no... kiinnosti mua kuka se nainen oli, mutta en kyllä sekuntiakaan sitä naista syyttänyt. kyllä se miehen vika oli, täysin. toki teko ois jäänyt tekemättä jos ei helppoa naista ois just eteen osunut, mutta ei se mua ois paljoo lohduttanu jos mun mies ois jotain...
  3. R

miks tässä keskitytään pelkkään panemiseen? mulla oli lyhyt suhde varattuun mieheen ja ei pantu kertaakaan. juurikin siksi koska mies oli varattu. sen verran oli mulla kykyä kieltäytyä.. ei ollut kuitenkaan kykyä kieltäytyä näkemisestä ja viesteistä ja kainalosta, koska itse rakastuin.
  4. R

ihmiset tekee virheitä.. ja musta ystävien pitää olla just niitä jotka ohjaa oikeeseen suuntaan ja nimenomaan sanoo suoraan. mutta ei hylkää ystäviä! jos ei nyt tosiaan oo jotain tappanut
  5. R

Valtaväestöllä? :D anteeks mutta :D
  6. R

ARGH.. mitä tehdä. melkeen nelivuotiaan ruokailu!

pitänee kokeilla tuota puolen tunnin sääntöä nyt aluksi :) voi jäädä muutamat ruoat aika lyhkäsiksi vaan :) ja haasteita tuo toki se että isällä ei oo samat säännöt,
  7. R

huomionhakuahan tuo siis varmastikkin on.. on siis eroperheen lapsi ja isällä nyt uusi nainen jolla lapsia joten isän luona ei enää huomiota samaan tahtiin tipu.. kaikki sitten kostautuu täällä äidin luona :) ymmärrettävästi toki mutta jotain tolkkua tarttis noihin jokapäiväsiin juttuihin...
  8. R

Mäkin haluaisin että se ois sellanen kuulumisten vaihtohetki. siksi en oo vielä tohon lähtenyt. ja nyt kun sanon jossain vaiheessa että puhutaan ruoan jälkeen ja nyt syödään niin ei kyllä mene jakeluun. jankkaa niin kauan että vastaan ja syöminen vaan hidastuu
  9. R

en jättäisi pöytään yksin.. :D sanoinhan että kestää tunnista kahteen.. kyllä minä sen puoli tuntia siinä istun itsekin ihan ilomielin. ja nimenomaan rauhassa
  10. R

Mitä mieltä jos mies maistelisi spermaansa?

miksei? ihan niinkun on edellisetkin maininneet niin kyllähän sitä ihan seksin ohessa voi joutua maistamaan :) ja miksei ihan pelkästä uteliaisuudestaan? kun kuitenkin nainen sitä voi joutua maistamaan :)
  11. R

mitä ton kanssa tekee.. ruokailut kestää tunnista kahteen kun herra ei vaan syö. höpisee ja näpräilee kaikkea muuta. kiukuttelee ja huutaa jos ei hänen kaikenmaailman kysymyksiin vastailla ja ei suostu jäämään pöytään yksin. on kumminkin hyvä syömään että ruokaa kyllä menee ja on aina mennyt...
  12. R

Onko juomaton henkilö ilonpilaaja juojien keskuudessa?

ja mullakin vaihtui UV ihan limun voimin :)
  13. R

kuskina toimiminen ei tarkoita että kenestäkään pitäisi huolehtia :D jos ei meitä muita pilkunaikaan näy niin tervemenoa vaan ilman meitä kotiin :) ei aikuisista ihmisistä huolehtia varmasti tarvii :) ihan en tajunnut miten tuo lasten vanhemmille soittaminen liittyy aiheeseen? ei nyt...
  14. R

Ymmärrän pointin :) mutta onhan se nyt vaan ikävää että jonkun muun on pakko olla selvä vaikkei haluis että saadaan kuski vaikka joku on vapaaehtosesti joka tapauksessa selvä :)
  15. R

jos on absolutisti niin mikäs tuossa.. silloin kyllä on tullut sorruttua painostukseen kun sellainen joka useimmiten juo, on jättänyt juomatta. onhan se kivempaa kun kaikki on yhtä hulvattomia :D ei vaan.. ollaan kyllä painostukseen sortuvan kaverini kanssa mietitty kuinka typerästi ollaan...
  16. R

G: Parta - hot or not?

HOT mut ei mitään muotoiltua.tai harvemmin näyttää hyvältä. Renttusänki sen olla pittää:) ja tumma. siinä on nam! ei tokikaan sovi kaikille.

Yhteistyössä