Hakutulokset

1. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

eka neuvola käyty ja seuraavia aikoja varailtu, tästä tämä taas lähtee 😊 vielä ei kuunneltu ääniä enkä ole käynyt ultrassa eli varmistusta ei ole että kaikki Ok, pitää odottaa joulukuun ultraan, mutta melko luottavaisin fiiliksin kun olot on edelleen melko väsyneet ja huono olo...
  2. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä 8+5, huono olo ja älytön väsy edelleen. Tiukkaa tekee saada arjen jutut hoidettua. Välillä tuntuu että taju lähtee 😵‍💫 ei oo helppoo nyt ei mä oon kyllä viime raskaudessa tuntenut vauvan liikkeet ennen nt ultraa! Oon tästä ihan varma 😊 ihan hentosta liikehdintää 🥰 Saa nähä miten nyt...
  3. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ja nälkä on kokoajan 😁 yöllä pitää ravata monta kertaa vessassa.. mulla eka neuvola ens viikolla. Ei oo vielä kerrottu kenellekään
  4. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo kyllä! Edelleen tosi väsyttävää, en jaksa mitään ylimäärästä. Vähän väliä pakko istua puhaltelemaan. Olo on kun krapulassa. Paha olo aaltoilee. Huhhu jospa tämä tästä.. olis kiva saada energinen keskiraskaus 😊😅
  5. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä olen 38v enkä osaa ajatella itteäni vanhana 😅 toki sen ymmärrän että melko varmasti viimistä kertaa raskaana.
  6. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

👋 minä kyselin, on jännää 😊👍
  7. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

minkä ikäinen olet? Kova keskenmeno prosentti kyllä 😬 on nää raskaudet vaan suuria ihmeitä .. Mulla iskee vellova huono-olo jos liian nälkä tulee, iltasin JÄRKKY väsymys, palelee (normaalisti aina hiki) ja tuntuu paine alhaalla varsinkin pissalla käydessä. Ehkä meinaan yrittää malttaa odottaa...
  8. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Huhhui tätä väsymystä, sumuinen olo kuvaa hyvin. Voisin kaivautua peiton alle pariksi viikoksi 😂 Muita Oulussa synnyttäviä? Päästään uudelle synnärille 🥳
  9. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tänään 5+5, eli ylihuomenna alkaa jo 7. Viikko. Vielä menee vähän asiaan totutellessa, en meinaa edes muistaa kokoajan että ainiin tässä sitä ollaan raskaana 😅 tällä viikolla soitan neuvolaan. Tietynlainen paineen tunne mahassa, jomotus ja nipistelyt oireita, väsyttää ja ummettaa 🙈 kahvi maistuu...
  10. K

Kesäkuiset 2025 ☀️

Hei, varovasti liityn mukaan👋 plussasin viimeviikolla ja tänään taitaa olla 5+0 Menkkamaista jomottelua, paineen tunne mahalla ja turvotus. Pienesti huono olo yrittää velloa päälle. Muuten ei isompia oireita. Meille olisi tulossa jo 7. lapsi. Pidetään melkovarmasti omana tietona mahdollisimman...
  11. K

Haaveena vauva 2025

oo, selviä haamuja! Näkyypä hyvin 😍🥰
  12. K

Haaveena vauva 2025

Tuttuja ajatuksia täällä! Tämä raskaus tärppäsi YK 5 (jos tärppäsi, en tiiä miksen osaa uskoa tätä nyt 😅) eli ei edes pitkää aikaa yritetty mutta silti ehti vaikka mitä ajatuksia olla. Välillä mietin että miksi edes haluan vielä yhden kun nytkin on niin paljon hommaa. Toisaalta vauvahaave on...
  13. K

Haaveena vauva 2025

https://aijaa.com/aDQjVS Ylhäällä eilinen , alhaalla tänään dpo 13. Edelleen piän että haaleaa on. Mutta vahvistumista kuitenkin?
  14. K

Haaveena vauva 2025

https://aijaa.com/hTSnKv näkyykö kuva 😅🙈
  15. K

Haaveena vauva 2025

Minäpä kohta yritän 👍 tänään dpo 12 ja parin tunnin pidätyksestä samanlainen viiva ko eilen tai vähän selvempi 🤔 nämä on jotakin tosi huonoja NORMAL testejä (testi hajoaa käsiin kastuttua😂) mulla oli viime raskaudessa jo selvä plus näillä päivillä niin siksi olen kyllä epäileväinen vielä …
  16. K

Haaveena vauva 2025

Siis niinpä! Ei mitään järkeä tuhlata testejä ja menettää toivoa dpo 8. Oikeasti pitäis malttaa odottaa
  17. K

Haaveena vauva 2025

Saako r testiin toisen viivan jos tutkii sitä tarpeeksi kauan 😂 tänään dpo 11 testissä ihan hailuraa viivaa, tämä on niin haalea että tuskin tuota näkisi kukaan muu 😆 mietin onko joku viivanpaikka tms mutta mielestäni eilen saman merkin testissä ei ollut yhtään mitään (sitäkin tiirailin kaikissa...
  18. K

Haaveena vauva 2025

joo totta! Mutta ajattelin että jos jotain hailakkaa jo näkyisi 😅 mä olen raskautunut aiemmin tosi helposti, kaikki lapset YK 1 tai 2. Siksi tämä tuntuu nyt niin oudolta ja hankalalta. Toki ymmärrän että ihan normaalia ettei heti tärppää mutta malttamaton kun on ..
  19. K

Haaveena vauva 2025

Täällä sorruin testiin, dpo 9 ja nega 😩 voihan vee😒 miksi ei raskaus ala, meni kaikki niin nappiin nyt. Oli niin tärppi olo ovulaation jälkeen. Vitsi että harmittaa. Kaikkea jomottelua jne ollut nyt enemmän niin mä jopa vähän luulin ..
  20. K

Haaveena vauva 2025

Dpo 6 eikä oikein fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Ekat päivät oli tosi toiveikas olo (paineen tunne mahalla ja turvotus) mutta nyt on liian normaali olo 😩 pientä menkkajomottelua, ei muuta. Melkovarmasti ma aamuna testi. Jännäily jatkuu ..

Yhteistyössä