Hakutulokset

  1. K

    Haaveena vauva 2025

    Täällä ollut noin viikon alavatsalla/ kohdunsuulla jomottelua, ja nyt bongattu sitä kananmunalimaa 🙈 koko imetysaika ollut ihan kuivaa joten mukava huomata että kroppa heräilee! Ovistikku oli vielä nega. Nuorimmainen nyt 10kk ja pienellä ikäerolla toivotaan sisarusta. LA sattuis nyt tammikuulle...
  2. K

    Haaveena vauva 2025

    Löysin kaapista viime yrityskerralta jääneitä ovistikkuja, päiväys näyttää menneen puolivuotta sitten mutta ehkä vielä toimii? Tosin vielä ei oo tarvetta kun imetän 9kk ikäistä monta kertaa yön aikana eikä ole mitään tuntemuksia että kierto olis heräilemässä vielä. Googletin jo että millä...
  3. K

    Haaveena vauva 2025

    Haluaisin mukaan! 👋 meillä on 6 lasta, 2 teiniä, yksi ala-asteikäinen ja pienet syntyneet -19, -21, -23 ja nyt haaveillaan vielä yhtä 😅 kierto ei ole käynnistynyt vielä edellisen synnytyksen jälkeen (juhannus -23) eli vielä ei päästä oikeasti yrittämään mutta saahan sitä haaveilla 🥰 menoa...
  4. K

    Kesäkuiset 2023

    Sokerirasituksessa istun, tästä töihin ja kun pääsen 19 pakko vielä käydä kaupoilla, raskas päivä siis edessä! 4 päivää ultraan ❤️ Jännittää, onko kukaan vielä liikkeitä tuntenut?
  5. K

    Kesäkuiset 2023

    Vähän vahingossa tullut pidettyä täältä taukoa, ollut niin paljon kaikkea.. töiden aloitus, 1v valvottaa, joulunlaittoa jne. Yritän taas aktivoitua ja facebookkikin kiinnostaa! pahin väsymys lamaantuminen alkaa väistyä ja huono olo myös tuntuu helpottaneen, nälkä on ja hengästyminen tulee...
  6. K

    Kesäkuiset 2023

    voi ei, paljon jaksamista sinne! ❤️
  7. K

    Kesäkuiset 2023

    Ihanaa! ❤️❤️🤩
  8. K

    Kesäkuiset 2023

    Jep osallistun. Verikoe on huomenna ja ultra sitten joulukuussa. Aina nämä vähän jännittää, jos oliskin jotakin ? Tähän asti riskiluvut ollut aina tosi pienet , nyt ikä taitaa vähän nostaa sitä. Olen siis 36v
  9. K

    Kesäkuiset 2023

    Meillä kysyi näytettä mut mä en muistanut yhtään ja olin just käyny vessassa😀 niin seuraavalla kerralla sitten.
  10. K

    Kesäkuiset 2023

    Kaks saumaa eteen mää oon pukenut 😃 varailin tuossa sokerirasituksen ja ahdistaa jotenkin kuinka paljon pitää olla joulukuussa töistä pois🙈 joka viikko joku käynti , ”kiva” olla kokoajan selittämässä mihin oon menossa 🥴 vaikka hyvä syy toki ja yritän olla stressaamatta! Ei vain ole oikein...
  11. K

    Kesäkuiset 2023

    Perusmittaukset, ja pino lappusia mukaan! 😃 meille tulee nyt 1v 9kk ikäero ja vähän hirvittää 🤭🙈 isoin ikäero on 4,5v ja oli kyllä ihanan helppoa kun aiemmat oli jo isompia ja vain 1 vaippaikäinen 😊 ekan ja tokan lapsen ikäero 1v3kk ja siitäkin on selvitty 👍☺️
  12. K

    Kesäkuiset 2023

    Eka neuvola käyty! Mukava käynti, tosin ei kovin rauhallinen kun oli 1v ja 3v mukana 😁 sokerirasitukseen saisi varailla aikaa joulukuulle ja verikokeisiin marraskuun loppuun. Ultra-aika on 9.12 mutta kattelin että pakko ehkä yrittää siirtää, on niin hankalasti kesken työpäivän. Seuraava neuvola...
  13. K

    Kesäkuiset 2023

    Tuttu vaiva aiemmista raskauksista tuli eilen, päänsärky! Panadol ei auta ja jomottaa kokoajan, viimeksi tämä kesti yli puolenvälin, ja liittyi korkeisiin verenpaineisiin. Huomenna eka neuvola ja pääsen kysymään auttaako tähän mikään, 1v valvottaa nyt tosissaan ja täytyy varmaan imetystä...
  14. K

    Kesäkuiset 2023

    😔 voimia!
  15. K

    Kesäkuiset 2023

    Vähän oon itsekseni pyöritellyt päässä 😊 ei oo mitään suosikkia vielä ja luulen että tälläkin kertaa mietitään nimeä tosissaan vasta kun on syntynyt, kun näkee kenelle sitä nimeä ollaan päättämässä 😀 väsymys on kyllä kovaa edelleen, ja tuntuu että huonoin olo ollut nyt 9. Viikolla. musta myös...
  16. K

    Kesäkuiset 2023

    Ultrassa hieno 1,5cm alku, syke löytyi ❤️ LA varmistui 22.6 ja huomena alkaa siis jo 9. Viikko. Ensimmäinen neuvola ensi viikolla. Huojentunut olo! Olipa kiva käynti🥰 seuraava ultra jo 9.12.
  17. K

    Kesäkuiset 2023

    Mulla myös tullut pari kertaa hetkellisesti kovemmat alavatsa kivut! Menkkamainen jomottelu ja tuntunut siltä että ihan kohta vuotaa 😨🤷🏼‍♀️ Muistelisin että aiemmissakin raskauksissa ollut samaa. Mulla tänään illalla ultra. ❤️
  18. K

    Kesäkuiset 2023

    meillä aiemmat maaliskuinen, heinäkuinen, syyskuinen. Maaliskuussa oli ihana kun kevätaurinko alkoi piristää kun päästiin ulkoilemaan, kesällä oli jo vähän isompi, imetys lähtenyt hyvin käyntiin yms. heinäkuinen muistaakseni oli siinä mielessä vähän hankala kun jälkivuoto & imetyshiki just...
  19. K

    Kesäkuiset 2023

    Ylihuomenna ultra! Jokohan kaikki muut on käynyt. 😃 alkanut jännittää jotenkin älyttömästi 🙈 Täällä väsymys , toki tuo 1v valvottaa myös paljon että eipä ole ihme. Ai että odotan että saisi nukkua täyden yön 😄 8. viikko omien laskujen mukaan ja ihan niinku aamuisin tuntuisi kohtu jo...
  20. K

    Kesäkuiset 2023

    ei lähdetä vartavasten selvittämään. Käydään vain julkisen tarjoamat ultrat, viikkojen selvittäminen ens vkolla, np joskus joulukuun alussa ja sitten rakenne joskus helmikuussa? Mietin jopa, että jos tälläkertaa en kysyis rakenneultrassa sukupuolta! Olispa jännää odottaa synnytykseen asti 🥰😀...

Yhteistyössä