Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Oon elänyt hiljaiseloa. Clomit ei toimineet. Letrozolien seurantaultrassa ei näkynyt mitään. Tehtiin suunnitelma siirtyä piikityahoitoihin ja nyt tänään ja eilen oon saanut haamulaisia. http://aijaa.com/F9qG5I Pcos:n takia oon saanut haamuja ennenkin (tämänkin kierron alkupuolella), joten...
  2. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 Ihana kuulla, josko mäkin pääsisin vähällä. Musta tuntuu että mulla clomikierroissa on ollut eniten oireita kierron lopussa o_O Kipuja, kuumia aaltoja ja pahoinvointia. :sick: Ei tätä kyllä ikuisesti jaksa :unsure:
  3. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 meillä esikoinen sai alkunsa ekasta clomikierrosta joten odotukset oli korkealla. En ymmärrä mikä niissä mättää kun yhden kierron toimivat ja sitten eivät enää :unsure: Ei auta kun toivoa että letrozolit auttaa, ultrassa katsovat sitten jos jotain muutakin tarvitaan. Aiheuttiko sulla...
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @Niwhai voisko limakalvot olla liian ohuet kun ei meinaa kiinnittyä o_O Ens kiertoon greippimehua ja mitä kaikkea sitä onkaan jotka vois limakalvoa vahvistaa! Ei clomit sitten meillä toimineet vaikka esikoinen sai niillä alkunsa :cry: Vuotoa odotellessa, tulee varmaan vasta muutaman viikon...
  5. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 sitä ihmettelinkin miksei teillä oo seurantaultraa kun meillä lääkäri on ihan ehdoton sen kanssa ettei käy just näin :( Meidän klinikalla ei suositella clomeja edes syötäväksi kun 3-4kk putkeen jonka jälkeen taukoa.
  6. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Seuraa kauhee avautuminen koska en vaan tiiä mihin muuallekaan purkaa tätä. Kävin tänään KP11 toisen clomikierron seurantaultrassa. Vielä ei ollut ovis lähelläkään, mutta ilmeisesti jo ekasta kierrosta on clomit niin pakkautuneet kroppaan että munasoluja kasvaa niin paljon että monikkoraskauden...
  7. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 mikäs siellä on tilanne clomien kanssa? :LOL: @Fritang ihana että teillä ei sittenkään täysin oo vauvahaaveet kuopattu :love: Täällä on kesälomat lomailtu ja palattu arkeen. Tuntuu että loman ajan vauvakuume pysyi aisoissa, mutta nyt taas ei mitään muuta ajattelekaan. Saatiin ennen...
  8. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @Leikkuri oon todella pahoillani. Ei siihen edes löydy oikeita sanoja :( @heikura79 mulla loppui kivut kun tuhruttelu vuoto alkoi tänään. Tiedä sit liittyikö clomeihin vai mikä oli kun viikon tuntui siltä kun synnyttäisin kohta o_O Kiva jos sama jatkuu seuraavat 6kk :cautious:
  9. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 tää on munkin eka clomikierto josta en oo raskautunut ja kipuja on o_O Tosin me ollaan lomalla enkä tiiä onko joku vatsapöpö vai lääkkeistä johtuvaa. Minkälaista sulla on kipu? Mulla sellasia kramppeja jotka tuntuu jopa vähän supistuksilta o_O Eniten sattuu äkkinäisissä liikkeissä ja...
  10. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Onnea @kookospieni hyvistä ultrakuulumisista :love: Kohtahan sulla on pahimmat keskenmenon riskiviikotkin jo takanapäin! :love: Eka clomikierto ja dpo11 niin puhdas nega kun voi olla. Eiköhän tää kierto oo viimeistään maanantaina taputeltu.. Nokka kohti uusia pettymyksiä ;)
  11. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Kp14 ja ovistestissä plussa, ikinä ei oo ennen ollut näin aikaisin joten josko ois hyvä merkki :love: Tosin kipuja ei ainakaan vielä oo toisin kun on jokaisissa kierroissa ollut joista oon raskaaksi tullut.
  12. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 älä vielä menetä toivoas! Meillä esikoisen aikaan söin clomeja just ton kp3-7 ja ovistesti oli positiivinen vasta kp18. Eikä meillä ainakaan lapsettomuislääkärin mielestä se ollut mitenkään ihmeellistä, ei koskaan puhunut mistään 3-5 päivästä. Eka seurantaultrakin oli vasta kp12...
  13. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 oho onpa jännä. Meillä lapsettomuislääkäri sanoi että aina pitää ultrata riskien ja tietty sen takia että näkee toimiiko lääkkeet, vaikka oon clomeja syönyt ennenkin o_O
  14. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 so mulle ainakaan koskaan oo clomeista tullut muuta oiretta kun normaalia kovemmat ovulaatiokivut, mutta viimekskin ovis oli kp18-19 vaikka clomeja söin just ton kp3-7. Ja silti niiden kanssa oon plussannut Onko sulla seurantaultra? Siellähän sen sit näkee pitääkö annosta nostaa.
  15. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @heikura79 mäkin aloitan clomit huomenna ;) Paljon onne jo etukäteen, häät on niin ihania :love:
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @stindepinde sithän se vois olla hyvin että kova oli yritys raskautua mutta jostain syystä ei sitten pysynyt matkassa :( Kyllähän siinä hetki menee ennen kun raskaushormoni poistuu kehosta. Jos yhtään lohduttaa niin mä en esikoisesta uskonut olevani raskaana vielä sadannen raskaustestinkään...
  17. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @stindepinde Ohoh, no onpas ollut outo tilanne o_O Testasitko ennen menkkoja kuitenkin negan raskaustestin? Mietin oisko sit voinutkin olla aikainen keskenmeno? Tosi outoa kyllä! Tosin mä sain muutama viikko sitten kolmen päivän ajan välillä ihan selkeänkin haamun raskaustestiin, mutta kävikin...
  18. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    @N93 Tsemppiä. :( Josko se mies vielä muuttais mielensä kun saa rauhassa miettiä asiaa. Mä lopetin primot perjantaina ja nyt odotan että menkat alkais. Pientä tuhrua eilisestä lähtien ollut mut alkais nyt se kunnon vuoto niin sais alkaa clomeja syödä. Toiveet on korkeella ens kierron suhteen...
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @stindepinde mulla ovistesteihin saattaa tulla plussa loppukierrosta. Toki mulla on PCOS taustalla, joten en tiiä johtuuko pelkästään siitä. Viime kierrossa sain räikeimmät plussat just loppukierrosta. Mutta toki jos on viivanpaikkojakin tullut niin oisko sit voinut olla kemiallinen? :(
  20. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Niwhai No nyt näyttää plussalta. Tietää siis mitä teillä tänään tapahtuu :LOL: @heikura79 Ihana että saitte hyviä uutisia! Asioilla on tapana järjestyä! Onko sulla monirakkulaiset munasarjat kun helminauhamaiset oli? Meillä esikoinen on saanut alkunsa ensimmäisestä clomikierrosta ;) Nyt alan...

Yhteistyössä