Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

@BeHappy-17 Olihan se melkoinen koettelemus ja varmasti tulee jollain tapana olemaan osa elämää loppu elämän ajan. :cry: Mä onneks sain paljon aikaa itselle sen jälkeen ja pystyin työstämään sitä surua. Enää ei haudalla käydessä itketä, mutta edelleen kovin vaikeelta tuntuu suunnitella tulevaa...
  2. M

@Haaveilija84 ja kaikki muutkin joilla ei ihan oo fiilikset korkeimmillaan: tiedän tunteen. Meillä raskaus keskeytettiin tammikuussa rv.24. Vauva ei ois luultavasti selvinnyt. Sen jälkeen on ollut melkoista vuoristorataa. Tilannetta ei auta yhtään se että tuntuu että kaikki jotka silloin oli...
  3. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joku kyseli mistä menkkojen alku lasketaan. Meille lapsettomuusklinikalla sanottiin että vasta siitä kun vuoto alkaa kunnolla. Eli jos vessassa vähän paperiin jää verta niin sitä ei lasketa KP1:ksi. Tosin päivä sinne tai tänne, mutta meillä vaan oli tärkeetä silloin kun lääkkeet piti aloittaa...
  4. M

@kia1981 Äkkiä testaamaan, älä pidä meitä jännityksessä :LOL: @Pikkanen Mä tulin toisen kerran raskaaksi kierrosta jossa oli ihan hirvee stressi ja peitot heilui vaan avlkuviikosta ja loppuviikosta ja ovis oli joskus keskellä viikkoa. Olin itse tosi yllätttynyt, joten toivoa on aina ;)
  5. M

@Uusintayritys Mulla oli esikoisesta kiinnittymisvuotoa. Luulin että menkat alkoi, mutta vuoto loppuikin kokonaan parissa vuorokaudessa. Yhtään en muista mikä dpo se oli mutta sen muistan että vuotoa oli su ja ma ja tiistaina sain haamujen haamun. Haamu tuli muistaakseni dpo10 tai 11, joten...
  6. M

@Naadis Mulla kun päätettiin hoitosuhde niin sanoivat ainakin että missä tahansa vaiheessa pääsee takaisin juttelemaan jos haluaa.
  7. M

@Naadis Mä oisin saanut sikiötutkimusyksikössä puhua mutta en pystynyt, olin jotenkin niin lukossa. Mutta sitten myöhemmin synnytyksen jälkeen sain neuvolan kautta ajan psykiatriselle saraanhoitajalle. Meillä ei oikein synkannut mutta kävin siellä muistaakseni neljä kertaa puhumassa. Kyllä se...
  8. M

@kookospieni eikös se raskaushormoni tuplaannu kahden päivän välein joten ei sen viivan tänään kuulukaan olla vahvempi kun eilen ;) Ja hieno viiva on, varmasti ei oo hätää! Halpis testeissäkin on eroa, niin kauan kun viiva on siinä niin raskaana olet :love:
  9. M

@Kinder_Kitty Mä en noista oikeen ymmärrä mutta näkyiskö ovis kuitenkin ovulaatiotestissä? Vai sekottaisko toi pregnyl sitä? @kookospieni onnea vielä täälläkin :love: Vihdoinkin täälläkin hyvä uutisia!
  10. M

@kookospieni toihan on selvä plussa ;) Jopa minä nään vaikka yleensä oon ilmeisen sokee kun en nää mitään. Onneaja vahvistumisia! :love:

Yhteistyössä