Hakutulokset

  1. K

    Ootteko te joinain päivinä herkempiä ku toisina?

    ja itseäkin häiritsee..mun ammatissa tulee tilanteita, joissa jutut on liian tunteellisia ja sit vaan yrittää kirjoittaa stooreja paperille ja ajatella,että suhtautuu ulkopuolisena asioihin.
  2. K

    Alkaa vähän hyydyttämään vähitellen,

    kun heräsin jo 02..join kupin kahvia klo 03..herätin tytön klo 06..ja olin töissä klo 7:30..kaikki on kuin hidastetussa elokuvassa.
  3. K

    Tyhmä kysymys:

    ja fillaroin sillä täällä maallakin..eikä mitään ongelmia..kunnes tuli toi maastopyörä ja sillä mä en pysty ajamaan..Meinasin ostaa uuden..ei mitään 36-vaihteista vaan just joku perus 7-vaihteinen ja muuten ihan tavis pyörä.
  4. K

    Tyhmä kysymys:

    ei se siitä ole kiinni.
  5. K

    Tyhmä kysymys:

    kun mulla olis tuntuma,että toi mun maastopyörä olis 26 ja ei sillä kukaan aja,kun polvet on ihan koukussa koko ajan..reidet menee hapoille ekassa ylämäessä :(
  6. K

    Mitä mieltä,kumpi maksaa:taloyht./minä?

    ja oletko tuonut kyseisen asian esille yhtiökokouksessa?? Sen voi pyytää ennakkoon esityslistalle ja se on sinne saatava kohtaan : muut asiat..sit asia esitellään..voit ja KANNATTAA pyytää puheenvuoro ja kerrot, miksi toivot uutta hiekkaa.. ..tuskinpa taloyhtiöllä on pahemmin hanttiin...
  7. K

    Mitä maksaa leikkimökit?

    lupasin neidille leikkimökin kesäksi ja nyt jo harmittaa..Löytyisköhän jotain muuta vastaavaa, jota vois käyttää leikkimökkinä nyt..ja sit myöhemmin varastona..tai vierasmökkinä..tai JOTAIN??
  8. K

    Hah! Erävoitto tälle äidille :)

    meillä isäntä oli sitä mieltä,että mä en osaisi opettaa lastamme laskettelurinteessä ja oikeasti ilmaisi asiansa ivalliseen tyyliin.. kunnes.. mentiin pääsiäisenä rinteisiin ja lapsemme oli mun mukana rinteessä..ja hyvin meni ! Olen siis opettanut 20 vuotta sitten pikkusiskoni...
  9. K

    Sopiva palkka kesätytölle?

    jos tolla mentäis, niin: * 8 x 5? = 40? * 40? x 5pv = 200? *200? x 4vko = 800? ..aika kovaa palkkaa vetäis..
  10. K

    tein elämäni ekaa kertaa:

    kaivoin sen jostain netistä..
  11. K

    tein elämäni ekaa kertaa:

    - kasvissosekeittoa -kasvispihvejä -fetalihapullia ..ja ihan kelvollisia tuli..isäntä ei kauheesti innostunut :)
  12. K

    Miten laiskoja vanhempia mahtaa olla kun lapsi kulkee reikäisessä ulkopuvussa?

    ja meillä naapurin pojalla eilisen seurauksena kallis rukkanen reikänen,kun nuoripari opetteli hakkaamaan nauloja lautoihin kiinni..osuma naulaan..osuma sormeen..ja välillä naula hanskassa kiinni :)
  13. K

    Kissan merkkailu?

    meillä ei ole koskaan kissat merkkailleet..joskus vuosia sitten,kun muutin tähän taloon, ni meidän yksi kissa päätti tuhota kangassohvan, enkä välittänyt,koska se sohva jäi aina kaiken remonttipölyn alle..mutta remontin valmistuttua ja sohvan vaihduttua, meillä ei kissat pääse yöaikaan olkkariin...
  14. K

    Sopiva palkka kesätytölle?

    mitä te muut maksatte näille nuorille likoille,jotka hoitaa lasta kesällä? Joku tältä meidän kylältä pyytelee 6-7 euroa/h ja neiti ei ole ollut missään töissä tähän mennessä..aika kovaa palkkaa pyytää pimeenä..
  15. K

    Mitä ajattelet minusta?O

    tavallinen keskiverto suomalainen perhe.
  16. K

    Tiedättekö vanhempia jotka laittavat aina lapsensa paikalle jos jostain saa jotain ilmaisin?

    kaupat, paikat ja kaupungit vaihtui:) Jos joutui kauppaan, jossa myyjät tappeli keskenään, niin eipähän tarvinut toiste mennä,kun aina oli tarjolla uusia kauppoja ja tuotteita :)
  17. K

    Tiedättekö vanhempia jotka laittavat aina lapsensa paikalle jos jostain saa jotain ilmaisin?

    olen siis entinen konsulentti..nykyinen sossun täti..arvaa mitä me nyt kestetään :)
  18. K

    miksi jatkuvasti tulee verta??

    kysta ärsyttää munasarjoja ja saa niiden "signaalit" sekaisin..sillon elimistö ei osaa lopettaa menkkoja..tai syöksee verta kuin viimeistä päivää..
  19. K

    Tiedättekö vanhempia jotka laittavat aina lapsensa paikalle jos jostain saa jotain ilmaisin?

    joka ilmestyy melkein aina viikonlopppuisin kauppoihin kiertelemään ja maistelemaan..Meillä konsulenteilla on omat piirit ja tiedettiin aikas nopeasti,jos pariskunta oli etsimässä ilmaisia apajia..
  20. K

    Tiedättekö vanhempia jotka laittavat aina lapsensa paikalle jos jostain saa jotain ilmaisin?

    entisenä konsulenttina olen kokenut kaiken..ilkeät äkäiset aikuiset ja ahneet pikkulapset..kaikki ilman käytöstapoja :( Onneksi suurin osa ihmisistä osaa käyttäytyä ja olla nätisti.

Yhteistyössä