Mitä ajattelet minusta?O

  • Viestiketjun aloittaja utelias ja hieman loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti
utelias ja hieman loukkaantunut
Olen nuori nainen. Olen ollut naimisissa nyt 2 vuotta. Odotan esikoistani. Asumme omistuskaksiossa (josta tosin lainaa). Minulla on mieluisa työpaikka ja ammatti (ei kuitenkaan vakituinen, mutta työttömänä ei ole tarvinnut olla). Miehellä on vakituinen työpaikka ammattiaan vastaavassa paikassa. Kotimme on nätisti sisustettu ja meillä on kaksi autoa. Olen ihan siedettävän näköinen ja normaalipainoinen, kuten myös mieheni. emme käytä alkoholia emmekä tupakkaa tai muita päihdeaineita. Pyrimme syömään terveellisesti ja muutenkin elämään tervettä elämää. Laskettu aikani on kesällä. Olemme valmistautuneet innolla vauvan tuloon. olemme mieheni kanssa onnellisia yhdessä. Mitä ajatuksia herättää?
 
L+
Alkuperäinen kirjoittaja utelias ja hieman loukkaantunut:
Olen nuori nainen. Olen ollut naimisissa nyt 2 vuotta. Odotan esikoistani. Asumme omistuskaksiossa (josta tosin lainaa). Minulla on mieluisa työpaikka ja ammatti (ei kuitenkaan vakituinen, mutta työttömänä ei ole tarvinnut olla). Miehellä on vakituinen työpaikka ammattiaan vastaavassa paikassa. Kotimme on nätisti sisustettu ja meillä on kaksi autoa. Olen ihan siedettävän näköinen ja normaalipainoinen, kuten myös mieheni. emme käytä alkoholia emmekä tupakkaa tai muita päihdeaineita. Pyrimme syömään terveellisesti ja muutenkin elämään tervettä elämää. Laskettu aikani on kesällä. Olemme valmistautuneet innolla vauvan tuloon. olemme mieheni kanssa onnellisia yhdessä. Mitä ajatuksia herättää?
Olette uskovaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itseään täynnä oleva pissis :D
Ei minusta kehunut itseään TOSI kauniiksi tms. Sanoi olevansa ihan siedettävän näköinen jne..mikä siis tekee pissiksen ja itseään täynnä olevan? Vai kateusko se siellä puhuu, kun ap:llä näyttäisi olevan kaikki ihan hyvin.

Ei kuulosta edes liioitetulta millään tavalla...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
itseasiassa en kovin positiivist...sori. jos kaikki olis hyvin mix sitä täältä kyselee
oon ihan samaa mieltä! jos asiat olis noin hyvin niin miksi ihmeessä tulisi täältä kyselemään tälläistä asiaa.taitaa asiat olla juuri toisin päin mitä kirjottaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
itseasiassa en kovin positiivist...sori. jos kaikki olis hyvin mix sitä täältä kyselee
oon ihan samaa mieltä! jos asiat olis noin hyvin niin miksi ihmeessä tulisi täältä kyselemään tälläistä asiaa.taitaa asiat olla juuri toisin päin mitä kirjottaa
Mä kuvittelin että joku ehkä sanonut jotain ilkeää tms ja siksi kyselee että miten näiden tietojen perusteella voi haukkua tms... En sitten tiedä mikä oli kysymyksen oikea perustelu...

 
ap
No siis kysyn siksi, kun uusi tuttuni, joka on ollut olevinaan kauhean hyvää pataa on nyt yhteiselle tutullemme avautunut, että minä olen syntynyt kultalusikka suussa ja hän ei ymmärrä miksi toisilla ei ole lainkaan vastoinkäymisiä ja hän itse on joutunut kokemaan keskenmenon ja mies lähti ja minulla on kaikki niin hienosti.

Totuus on, että omaa lastamme odotimme 2 vuotta, hän sai alkunsa hormonihoidolla ja koin myös yhden keskenmenon. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni elin hyvin väkivaltaisessa kodissa alkoholistivanhempien kanssa, kunnes muutin pois kotoa 15-vuotiaana, menin töihin opiskelujen ohella ja opettelin selviytymään yksin. Sitten tapasin mieheni ja menin 18 vuotiaana naimisiin. Nyt on asiat mallillaan, mutta ilmaiseksi en ole mitään saanut. Minusta on hieman luokatonta tehdä toisesta päätelmiä sen perusteella, millaista hänen elämänsä sillä hetkellä sattuu olemaan. Sama toisin päin tarkoittaisi, että ihminen jolla sillä hetkellä menee huonosti on jotenkin epäonnistunut.
 

Yhteistyössä