Tiedättekö vanhempia jotka laittavat aina lapsensa paikalle jos jostain saa jotain ilmaisin?

• Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä näkee
  • Ensimmäinen viesti
kaikkea sitä näkee
Esim.jos kauppakeskuksessa jaetaan jotain näytteitä käskee äiti lapsensa ryysimään jonon ohi ja lähettää tämän vielä useampaan kertaan jotta koko perhe saa kyseistä tuotetta.Aivan järkkyä!!!!

kaikkea sitä näkee
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Sekös se nyt aloittajaa ketuttaa että jouduit siinä samasessa ILMAISJONOSSA jonottamaan? :xmas: :LOL: :LOL:
TSORI en todella jonota mitään ilmatteeksi.Satuin vaan kulkemaan tämän kyseisen tapauksen ohi ja kuulin kun äiti komenti lapsiparkaa joka itki en halua mennä...

kaikkea sitä näkee
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
joka ilmestyy melkein aina viikonlopppuisin kauppoihin kiertelemään ja maistelemaan..Meillä konsulenteilla on omat piirit ja tiedettiin aikas nopeasti,jos pariskunta oli etsimässä ilmaisia apajia..
On teilläkin kaikessa kestämistä.Ei ole koskaan tullut ajatelleeksi mitä kaikkea näette ja tapaatte työssänne..Miten teidän pinna kestää ;)

just
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä näkee:
Esim.jos kauppakeskuksessa jaetaan jotain näytteitä käskee äiti lapsensa ryysimään jonon ohi ja lähettää tämän vielä useampaan kertaan jotta koko perhe saa kyseistä tuotetta.Aivan järkkyä!!!!
täh. Miksi lapset saisivat mennä jonon ohitse? ja en ole ohjannut lapsiani hakemaan mitään ilmaisuuksia. Jos jotain ilmaisuuksia olen vailla, haen ne itse.

yrittäjä
No Salossa taisi muutaman vuosi sitten loukkaantua ihmisiä, kun kauppakeskuksen 2. kerroksessa jaettiin ilmaisia sateenvarjoja. Jotkut vanhukset olivat pudonneet liukuportaista alas.

Ymmärrän, että sota-aikana tavaroista oli pulaa, mutta eikö ihmisen ahneudella ole mitään rajaa? Sateenvarjoja löytää hylättynä roskiksestakin nykyään, jos niitä on pakko saada.

vieras
Minun äitini on sellainen, että koittaa luimia aina mahdollisimma halvalla tai mieluummin ilmaiseksi. Muistan kun joskus oltiin jossain kesälomareissussa ja siellä oli vesiliukumäkiä leirintäelueen kyljessä. Se lippu ei varmaan päiväksi paljoa maksanut, mutta äitini poimi maasta sellaisen käytetyn lipun. Ne oli itseasiassa pussinsulkijoita ja kiinnitti sen uikkariini ja väitti, ettämuillakin on samalla tavoin. Lippuja mäen päällä tarkastava poika sanoi heti, että olet poiminut tuon maasta ja minä pakotettuna valehtelin, että ole allerginen enkä voi pitää sitä kädessä ja hyppäsin vain mäkeen. Jätkä ei vissiin jaksanut välittää ja antoi minun lasketella, mutta noloa se oli. :(

Pikkuveljeni taas oli lapissa joutunut laskettelemaa ilmaiseksi sellaisessa rinteessä missä ei hississä jostain syystä ollut sitä lipunlukijaa. Oli siinä joku valvoja, mutta siitäkin pääsui luimistelemaan, koska ei ollut lukulaitetta.

Ja ikää on valehdeltu tietty aina jossain puuhamaan lippuluukuilla jne ja maattu auton jalkotilassa piilossa yms.

BDT
No ei tässä nyt sentään ihan sekaisin ole menty ilmaisista näytteistä. Tosin aina kahmaisen enemmän kuin yhden, koska sitä vartenhan ne näytteet siellä on .
Ilmeisen kunniallisesti olemme miehen kanssa onnistuneet lapset kasvattamaan , emme nimittäin ole valehdelleet tai pakottaneet heitä ikäänsä valehtelemaan ikinä missään taloudellisen edun vuoksi. Se on vähän lyhytnäköistä toimintaa, lapsi kun helposti oppii huonoille tavoille. Miten sitten kun ovat aikuisia osaavat erottaa moraalisen toiminnan väärästä. Itseni on kasvatettu rehdiksi, mutta typerän sinisilmäisyyden olen itse karsinut pois. Siitä on kuitenkin pitkä matka vielä sokaisevaan ahneuteen.

bdt
joka ilmestyy melkein aina viikonlopppuisin kauppoihin kiertelemään ja maistelemaan..Meillä konsulenteilla on omat piirit ja tiedettiin aikas nopeasti,jos pariskunta oli etsimässä ilmaisia apajia..
Tää on todella naurettavaa myös konsulenttien puolelta noteerata tuollaista, väitätkö että teidä konsulenttien pikkukupeista saisi joku kylläkseen.
Ja mitä sitten jos pariskunta ilmestyy melkein aina viikonloppuisin kauppoihin, arki-iltaisinkin heidän olisi soveliainta liikkua . Taidat asua aika pienellä paikkakunnalla tosiaan. Tuotekonsulentin tehtävä kaiketi on tutustuttaa ihmiset tuotteisiin, mutta nyt olet sitä mieltä että sekään ei ole hyvä jos liikaa maistelee. Ush.

trill
Että kehtaavatkin! Maistella maistattajien maisteltavia. Häpeisivät! 8O

Yhteistyössä