Hakutulokset

1. Mai82

2v

Poitsu on 90.5cm pitkä ja painoa on 13.8kg.
  2. Mai82

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Täällä taas, kylläpä se elämä taas heittelee,. Nyt on uusi paikkakunta, mies sai vakituisen työn ja alkaa tosissaan innostua vavvaideasta. Sen verran on lykättävä(taas), että itse saisin jonninlaisen ammatin. Sitä kun minulla ei ole :'( Pelottaa vain, että kun joutuu koko ajan lykkäämään, ettei...
  3. Mai82

Toholampi ja lähiympäristö

Ollaan muutettu miehen työn perässä tänne Toholampille ja leikkikamuja kaipaisi 2v ja 3 kk ikäinen pikkumies. Eikä äitikään laittaisi uusia ystäviä pahakseen =) Yksäriä odotellaan :)
  4. Mai82

Täältäkin viikonloppuja kaikille, maanantaina menen raataileen terkan kanssa painoasioista. Ei vain haluaisi odottaa, haluttaisi päästä lakanoiden väliin noin niinkuin tosissaan :p
  5. Mai82

Täällä taas :saint: Kovasti tarrasukkia kaikille plussanneille ja virtuaalihalit kaikille neganneille. Itseäni vaivaa tää vaavikuume ihan täysillä ja isäntäkin näyttää jo oireita =) Pelottaa vain tuo ylipaino, kun sitä todella on... :ashamed:
  6. Mai82

vahinko kävi

Itse tulin raskaaksi keskenmenon jälkeen ilman, että välissä kerkesi tulla menkkoja, tuloksena terve poika :)
  7. Mai82

Lapsen kuolema

Osanottoni :hug:
  8. Mai82

Kovasti onnea kaikille plussanneille, itsellä vaan kuume yltyy koko ajan :saint:
  9. Mai82

Äitiyspäiväraha

Kaunis kiitos :flower:
  10. Mai82

Äitiyspäiväraha

Tässä nyt kuumeisesti haaveillaan pikkukakkosesta, ja yritän nyt kovasti ymmärtää näitä Kelan tukia. Voinko laskettaa äitiyspäivärahan tämän vuoden tulojen mukaan?Aloitin ensin määräaikaisena 26.2 ja 1.6 minusta tehtiin vakituinen työntekijä =) Haluaisin laskettaa äitiyspäivärahan näiden...
  11. Mai82

naama kukkii kumpi tullut? ;)

Mulla ainakin oli kasvojen iho aivan karmea odotus- ja imetysaikana. Teininä ei ollut mitään, mutta auta armias kun raskauduin, näppyjä joka paikassa. Ai niin ja poika tuli :)
  12. Mai82

Täällä taas, nyt uskaltaa taas alkaa puhumaan vaavuhaaveesta ääneen :) Jos tässä kohta päästäisiin tositouhuihin :kieh:
  13. Mai82

Meillä vauvayritys hieman siirtyy, sain työpaikan :) Ajateltiin, että jos syssyllä alettaisiin taas puhua vaavelista ;) Onneksi on tuo ykkönen, jota paapoa ja helliä :saint:
  14. Mai82

Täällä myös ilmoittautuu yksi iso mamma kuumeilijoihin,ylipainoa ainaskin se 25 kiloa :ashamed: Marraskuussa 2005 syntyi meidän poika ja nyt mietinnässä/kuumeillussa olisi pikkusisko tai-veli. Alustavana suunnitelmana on syödä tämä pillerilevy loppuun ja yksi kumikuukausi väliin ja sitten...

Yhteistyössä