Hakutulokset

  1. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hei :) kp en osaa tarkkaan kertoa kun tosiaan yritys aloitettu nyt raskauden jälkeen.. IKÄ 21 KP - YK1 YA 11/14 toiveissa 2 lapsi. Puhelimella en saa punaiseksi tekstiä.
  2. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hei! Täältä liittyisi yksi kuumeilija joukkoon! :) 21v minä sekä mies, poika 7/14 :) Toinen saisi tulla heti kun haluaa, voi vain kestää aikaa kun poika täysimetyksellä ja menkkoja ei siis vielä ole tullut ???? .. Haluatteko tietää jotain muuta? :) plussatuulia meille kaikille!
  3. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mähän päätin jo että liittyisin vasta ensimmäisen ultran jälkeen fb-ryhmään, mutta siis sehän mulla on vasta tammikuun lopussa/helmikuun alussa, niin kyllä kutkuttais jo liittyä, mutta kun kukaan ei oikeestaan tiedä vielä tästä raskaudesta niin pelottaa että joku huomaa sen fb-ryhmän... :-)
  4. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heips! Mä oon täällä aika hiljaa sivusta vaan lueskellut teidän juttuja, ei vaan oo jostain syystä jaksanut kirjoitella, väsynyttä meininkiä siis täällä :D Oksennusta ei kertaakaan ole vielä tullut, mutta muutamana aamuna heikko olo on kyllä ollut :) ja väsymys, oi väsymys.. :D kun herään...
  5. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Huih, olin unohtanut kokonaan tuon, nimittäin raskausajan vaatetuksen.. :D mitenhän sitä sitten oikein pärjää kun normaalisti olen hyvin tarkka mitä päälleni pistän ja ainakaan ensivilkaisulla esim. hm äitiysvaatteet eivät kyllä iske :D
  6. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mehän ajateltiin ensin että mies tulee vain ultriin mukaan mutta kun neuvolaan soitin niin sanottiin että ois hyvä jos isäkin tulisi :) joten kun ensimmäisestä lapsesta molemmilla kysymys niin hän nyt sitten tulee mukaan myös ekalla kerralla :) Ja tosiaan mä liityn faceryhmään vasta...
  7. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Nyt on ensimmäistä kertaa soitettu neuvolaan, ensimmäinen käynti siinä tammikuun alussa :) siellä sitten varmaan saa tietää np ultran ajan, eli silloin ilmottelen tänne näin siitä :)
  8. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mua kiinnostaa myös fb-ryhmä, mutta tahtoisin vasta ensimmäisen ultran jälkeen sinne liittyä, joka varmaan on kyllä vasta tammikuun loppupuolella, onkohan mahdollista silloin vielä sinne liittyä? :)
  9. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Meillä kun molemmille ensimmäinen niin mietin vain tarvitsisiko tuon miehen mukaan tulla ihan peruskäynnillekkin :) Luultavasti ei kyllä tule, ultrat varmaan riittää :) Vai osaatko pace sanoa miehesi puolesta suosittelisiko hän käymään tavallisella käynnillä myös mukana eikä vain ultrissa?:)
  10. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mites yleistä se on että mies tulee mukaan ekaan neuvolakäyntiin?:) me oltiin vähän suunniteltu että tulis vain aina kun on ultra :) eli eikö niitä ultria normaalisti vain kaksi ole?:)
  11. H

    Vähän olis uskomatonta, mutta voiko raskaustesti näyttää jo2 päivää ennen menkkoja plussaa

    Minäkin olin malttamaton, ajattelin että no teen tän nyt sitten vaikkei vielä kuitenkaan näyttäisi mutta kappas kummaa näyttihän se :D
  12. H

    Vähän olis uskomatonta, mutta voiko raskaustesti näyttää jo2 päivää ennen menkkoja plussaa

    Kyllä mulla vaan näytti 3 päivää ennen oletettuja menkkoja plussaa :-) eli kyllä voi!
  13. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mietin vain pitäisikö soittaa terveyskeskukseen vai neuvolaan eka... :) Täällä alkoi nyt sitten nenäverenvuoto :( ei runsaana mutta silti, Argh!
  14. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Selvä, eli varmaan neuvovat sitten kun soitan niin samoin :) kävittekö terveyskeskuksessa ns. "varmistamassa" raskauden? Miten kunnallisen kautta on mahdollista päästä vu? :-) jotenkin tuntuu että haluis niin kovin päästä siihen vu että tämä tuntuisi todelliselta! Pelko siis että...
  15. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hups, ja siis la olisi omien laskujen mukaan 14.8 :-) Holmotin + masuasukki 4+3 <3
  16. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Aattelin että liittyisin mukaan keskustelemaan :) eli täällä ois parikymppinen pariskunta, eka lapsi tulossa :-) Yk1 natsas heti! Syöttekö jotain vitamiineja? Itse olen syönyt hetken jo foolihappoja :) maanantaina soitto neuvolaan, kertomaan että tässä sitä raskaana ollaan mitäs nyt:--)...

Yhteistyössä