Hakutulokset

1. S

No nyt on soppa keitetty

Anyone
  2. S

No nyt on soppa keitetty

....
  3. S

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Hei! Osaisiko joku auttaa? Olen 22 vuotias ja mieheni 33. Olemme yrittäneet lasta nyt n. kaksi vuotta tuloksetta.. Lääkäriin tulisi mennä, mutta emme ole toistaiseksi vielä menneet. Edelliset menkat alkoivat 19 päivää sitten ja nyt ihmettelin kun rinnat turposivat kolminkertaiseksi, olivat...
  4. S

Lapsettomuuden syyt

Mulla ei muuta epäilyä tosta endosta ole, kun että ennen kuukautisia ja niiden jälkeen ilmaantuvat virtsatietulehduksen oireet. Nekin kuitenkin hävisivät lähes kokonaan hormoni kierukan jälkeen..
  5. S

Lapsettomuuden syyt

Osaisko kukaan vastata
  6. S

Lapsettomuuden syyt

Elikkäs mistä kaikesta tuo lapsettomuus siis voi johtua? Olen 21 v. eikä ultrassa ei näkynyt mitään poikkeavaa munasarjoissa eikä kohdussa, ovistestit ovat myöskin näyttäneet plussaa. Voinko silti kärsiä lapsettomuudesta? Yritystä on takana nyt 13 yk ta. Mieheni on 32v. ja harrasti eksänsä...
  7. S

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Onnea Pink89! Vuoto alkoi kunnolla joten kp1, palaillaan! ;)
  8. S

Ei helvetti, onkohan tää nyt sitä mitä luulen? Pissalla käydessä tuli tippa verta pönttöön ja pyyhittäessä tuhrua paperiin mutta siteeseen ei ole tullut enää mitään ja äsken käydessäni vessassa paperiin tuli vain valkovuodon sekaista tuhrua eikä muuta.. :o
  9. S

Ajattelin sinnitellä lauantaihin kun menkkojen tulisi alkaa, mutta ehkä sitä jo huomenna testin hakisi.. :rolleyes:
  10. S

Hei, täältä yksi ilmoittautuu mukaan! Vähän myöhässä mutta oireita olen laitellut ylös kalenteriin ja nyt vikat jännäpäivät tänne piinailemaan! Meillä siis yk 4 menossa. :) kp 1-4 Menkat kp 5-10 ei mitään (rakastelua kp 5,7,9) kp 11-12 ovis? :o (rakastelua kp 11) kp13 dpo 1 ei...

Yhteistyössä