Hakutulokset

1. E

Maistuisiko?

Maistusi hyvin.
  2. E

Vihaan elämääni koska koskaan ei ole rahaa..

Verratkaapa meitä hetken vaikka muihin pohjoismaihin tukien osalta ;) kaikilla ei niitä lapsiakaan ole joten summa saattaa pysyä yllättävän pienenä kun lapsettomia avopareja rankaistaan kaikista eniten ja saavat vähiten..
  3. E

Vihaan elämääni koska koskaan ei ole rahaa..

Ensimmäinen asia joka kannattaa tehdä vähävaraisena on se että lopettaa kaikenlaisen lainaamisen kokonaan. Velka on veli otettaessa mutta veljenpoika maksettaessa ;) Lainaaminen voi tuntua siinä tilanteessa pelastukselta ja mukavalta mutta sitten kun oma rahapäivä tulee niin rahat menee sitten...
  4. E

Taapero syö vain karkkia ja limua, onko terveellistä?

Ilmoittautukaa johonkin noista tv-ohjelmista joissa perheessä on ruokatottumukset perseellään ja sit joku tiukka tuittutäti tulee ja korjaa teidät :D :popcorn:
  5. E

HuOmenta !!

Huomentah :) Heräsin tuossa neljän jälkeen ja nyt menen vähäksi aikaa pötköttämään vielä. Remonttimiehet tulee vajaan parin tunnin päästä jo.. Ihanaaa päivää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille :xmas:
  6. E

Sain opiskelupaikan. Opinnot alkaa tammikuussa. Rahalliset tuet?

jos tuota omaehtoista opiskelua tarkoitit eli et saa työkkärinrahaa niin se pitää näkyä siinä työllisyyssuunnitelmassa että olet hakeutumassa jollekin alalle..
  7. E

Heips. Onko kellään tullut kielteistä päätöstä omaehtoisen opiskelun tukemisesta, ja millä perusteella /koulutuksella?

Tarkoitinkin esim. semmosta että jos sulla sattuu olemaan ammatti jossa työtä riittää ja sattuu essim. vaan kiinnostamaan vaikka joku toinen ala niin en tiedä onko työkkärin mielestä perusteita sille että tukevat rahallisesti sun seikkailuja ;)
  8. E

Mitä ruokaa itsenäisyyspäivänä?

Mietin uunilohta/smetanalohta ja perunoita ainakin. Pullaakin tekis mieli joten jos sitäkin sitten. Jotain hyvää :)
  9. E

Heips. Onko kellään tullut kielteistä päätöstä omaehtoisen opiskelun tukemisesta, ja millä perusteella /koulutuksella?

ei ole tullut mutta luulisin et helpoiten lähetevät tukemaan jos ei ole ammatillista tutkintoa ja sä hyödyt siitä tulevasta opiskelusta työkkärin mielestä tarpeeks. Voivat kieltäytyy jos on jo ammatti ja haluat ihan vaan "huvikseen" vaihtaa alaa tms. Siihenhän pitää tehdä se tulevan opiskelijan...
  10. E

Sain opiskelupaikan. Opinnot alkaa tammikuussa. Rahalliset tuet?

Aloitan itse tuon työmarkkinatuella opiskelun tammikuussa ja tiedän että sitä saadakseen pitää asiasta olla sovittu ennen.. Toivottavasti saisit kuitenkin jotain rahaa ettet ihan opintotuella joutuisi kitkuttamaan.. Kysy vielä liitosta? Kannattaa varmistaa varmuuden vuoksi kaikki oljenkorret ja...
  11. E

Kumpi sulle tärkeämpi, ystävä vai puolisosi?

Puoliso tietenkin. Lisäyksenä: ainiin, ne perustelut :) Nom jaan arkeni puolisoni kanssa ja rakastan häntä. Ystävätkin ovat tärkeitä mutteivat ikinä yllä samalle tasolle..
  12. E

Koirat ovat joutavia

Taitaa ap olla sieltä samasta elämänkoulusta tänne löytänyt kirjoittelemaan kuin nää muutama muukin ammattivalittaja täällä. Mun mielestä ap sä olet turhempi kuin mun koirat :kieh:
  13. E

Mitä ostitte joululahjaksi?

No mä en ole ainakaan vielä ostanut yhtään mitään :whistle: Jotain pientä läheisille, varmaan isovanhemmille konjakkia ja jotain siihen mukaan, vanhemmille en tiedä vielä. Pikkuveljille ei harmainta aavistustakaan, ehkä kuitenkin jotain kouluun liittyvää, siskoille jotain kivaa, siitäkään ei...
  14. E

Kuuluuko K I N K K U jouluun? Miksi?

Olen lapsuudenkodissani oppinut että kinkku on olennainen osa joulupöytää ja on siellä vieläkin. Itse en ole vaan koskaan, edes lapsena, välittänyt syödä kinkkua. Mun ja miehen joulupöytään ei siis kuulu kinkkua kun kumpikaan ei sitä juurikaan halua..

Yhteistyössä