Hakutulokset

  1. C

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Moikka taustalta myös! Oli ihan pakko tulla korkkaamaan MEIDÄN KUUKAUSI :cool: :flower: :popcorn: Kännykällä en pääse kirjautumaan joten olen jäänyt muutaman epäonnisen yrityksen jälkeen vain taustalukijaksi kun koneella käyn niin harvoin. Täältä kuitenkin myös onnittelut jo kaikille...
  2. C

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Hyppään syyskuisista vastaamaan sulle, tosi hyvä tuote vois olla Psyllium! Se on siis ratamonsiementenkuorta joka sekoitetaan veteen. Ei ainakaan mun ymmärtääkseni voi haitata sokereita, sehän on vaan siementen kuorta. Psyllium ei maistu millekään, siitä tulee sellaista geeliä kun antaa olla...
  3. C

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Herranen aika millainen plussaaalto tuli toukokuulle! Mahtavaa :) Toivotaan samanlaista ruuhkaa tälle kuulle myös ^_^ Itse käyn vieläkin kurkkimassa täällä kuulumisia ja erityisesti muistan cherisen ja Mrs-K:n, suuret onnittelut vielä minunkin puolestani teille ja kaikille muillekin! :flower...
  4. C

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    ja heti vastaan seuraavallekin kun tätä aikaa on vähän liikaakin.. AnnaSeptember olisin tehnyt mitä vaan ettei olisi tarvinut jäädä saikulle töistä koska en vaan halunnut kertoa syytä. Nyt kuitenkin reilu 3vk takana saikkua ja pari vk edessä. Eka saikkupätkä tuli diagnoosilla vomitus&nausea...
  5. C

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Heippa "syyskuisista" :wave: lueskelen tätä pinoa myös joka päivä koska LA on 30.9 ja todennäköisesti synnytys hyvinkin monen kanssa tästä pinosta ihan samaan aikaan :D Dolly04 halusin sanoa että mäkin vuokraan tuon vaavisängyn, jo edellisessä raskaudessa jäin vähän harmittelemaan kun sitä en...
  6. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Moikka taas pitkästä aikaa! Kuten moni muukin niin lueskelemassa käyn päivittäin (ja itseasiassa monta kertaa päivässä kun tuota aikaa on vähän liikaakin..) mutta jostain syystä en pääse kännykällä kirjautumaan niin en sitten kirjoittele mitään. Ei vaan hyväksy tunnuksia vaikka kuinka...
  7. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Onnittelut lintetsa hyvistä ultrakuulumisista! Mäkin sain vihdoin varattua ensimmäisen neuvolan ja se onkin jo nyt perjantaina. Mua ei kyllä haittaa yhtään että niitä neuvolakäyntejä tulee vain vähän, en melkein jaksanut käydä niissä ensimmäistä tai toistakaan odotellessa :D Dopplereita...
  8. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Varhaisultrassa kävin minäkin, femedassa Merja Metsä-Heikkilällä ja sen lisäksi että rouva oli aika tympeä niin lysti kustansi 186e!! mielestäni aivan sikapaljon ottaen huomioon että aiemmin Brunolla 4D-rakenneultra maksoi vähemmän ja samassa paikassa viereisessä huoneessa Olavi Yli-Korkala...
  9. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Babyshowereista oli puhetta ja unohdin niihin eilen vastata, olen itse ollut neljissä ja tykkään kyllä ideasta! Lähinnä se on sellaista yhdessä kokoontumista, pikku naposteltavaa ja jutustelua. Harvemmin kun saa kaikkia läheisiä yhteen niin tälläiset pikku juhlat ovat aina kivat :) Itsellä ei...
  10. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Terveisiä täältä sohvan ja sängyn väliltä huutelen minäkin välillä! Eli lukemassa käyn monta kertaa päivässä kuulumisenne ja onneksi niitä tuleekin paljon :) Muuta en tällä hetkellä paljon teekkään, eilen sain saikkua ensi torstaihin asti kun on se alkuraskauden ultra ja sitten tilanteen mukaan...
  11. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    mmini sama ongelma on tuo että kaupassa käydessä on tosiaan mielikuvitus kovalla koetuksella. Mulle pitäisi myöskin olla mahdollisimman hajutonta ja mautonta ruokaa mutta sen lisäksi myös mahdollisimman sileää koska vaikka laatta onkin lentänyt vasta kerran niin mulla on tosi vahva muistijälki...
  12. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Hui kauhee, varasin juuri alkuraskauden ultran ensi viikon torstaille. Vaati kyllä paljon ja nyt alkoi jännittämään ihan hulluna! Femedaan menossa Merjalle (en muista sukunimeä enää..) ja sillon olisi 7+2. Ihan kamalaa! niin ja napakorusta vielä nyt kun muistan, mulla tuli kummassakin...
  13. C

    Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

    Mrs-K no voi hemmetti : / halli hyvältä kuulostaa! Testasitko jo uusiksi? :D Mitenkäs muilla? Nyt on kyllä niin monella testipäivät käsillä! Mä voisin muuten luovuttaa päivityshommat eteenpäin, käy kyllä täälläkin päivittäin katselemassa muiden kuulumiset mutta taas olis vilahtanut...
  14. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Maikkki En oo kokenut olevani mitenkään avun tarpeessa ihan viimeisillänikään :D ihan hitusen myös siksi että alkoi ärsyttämään kun osa tuntui kuvittelevan etten mitään pysty tekemään ja oma vointi oli kuitenkin mitä mainioin (valaaksi). Esikon laskettuna aikana olin 8h shoppailureissulla ja...
  15. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Nenä tukossa on täälläkin, näytti olevan aika yleistä. Myös paha olo on alkanut rantautumaan tähän suuntaan, viikon myöhemmin kuin aiemmissa raskauksissa mutta tulipa kuitenkin. Eilen oli jo aika paha olo ja tänään töissä mietin jo useampaan kertaan pitäisikö mennä vessaan varmuuden vuoksi jos...
  16. C

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Marraskuun lopussa jätettiin pillerit pois ja tammikuussa tein plussatestin, aiemmat raskaudet alkaneet myöskin aina yk1-2 tai jopa yllärinä. Nyt on alkanut ilmaantumaan hienoista etomista aina silloin tällöin, erittäin laimeana mutta silti iihan pikkuisen. Hämmentää vieläkin mutta voihan se...
  17. C

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Pikaisesti vaan Dollylle, linkkasinkin jo aiemmin mutta googlella löytyy lisätietoja eli Psylliumia itse suosin ja sitä ummetukseen käytetäänkin, löytyy ihan mistä vaan marketista.
  18. C

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Päivähoidosta syyskuussa lapset ovat melkein 5v ja 6,5v (eskarissa siis) ja kummatkin saavat ehdottomasti jatkaa siellä sen saman 4pv/vk ja ~6h/päivä kuin nytkin. Kahvinjuontia jatkan edelleen, ei kuvota yhtään se eikä mikään muukaan. Huoh. Uskomatonta miten negatiiviseksi olen tämän asian...
  19. C

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    tähän pakko kommentoida kahden alatiesynnytyksen jälkeen että jos henk.koht ajattelisin vain kipua niin en kyllä ihan näe miten sektio olisi kivuttomampi.. Siinähän leikataan vatsa auki,eikai mikään tuollainen leikkaus kovin kivuton voi olla? Toki siihen saa lääkkeet mutta saahan...
  20. C

    Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

    Kiitokset onnitteluista, ei tätä kyllä vieläkään tahdo uskoa kun ei paljon oireita ole ja pelkään jatkuvasti että keskenhän tämä(kin) menee.. Ei auta kuin odotella ja toivoa. Nyt on jo suurimmalla osalla kiertopäivät yli 21! Jee! Millaisia oloja? Useampi on joka kk plussannut joten jännän...

Yhteistyössä