Hakutulokset

  1. P

    töihin paluu

    Jos lapsella on paikka kunnallisessa pk:ssa, menetät kotihoidontuen. Näin vaikka lapsi olisi vain yhden päivän kuukaudessa pk:ssa
  2. P

    Apua helsiinkin pitäis mennä mut mitä siel tekis

    2,2e on lipun hinta
  3. P

    siis voiko todella

    Kyllä valitettavasti voi. Mikäli pöpö pääsee verenkiertoon ja aiheuttaa sepsiksen eli verenmyrkytyksen, on henki todella kyseessä :'(
  4. P

    Kilpailutitteko keittiö-firmoja?

    \ Kysyittekö tarjousta keittiö.net:stä ?? Tuntuisi vain aika edulliselta mutta millaistakohan tuo palvelu on?! Olisi kiva saada mielipiteitä :) Ja jos haluat laittaa yv:llä hintaesimerkkejä ja millainen keittiö teille tulossa, niin olisi tosi kiva, kun kilpailutus edessä täälläkin päin :wave:
  5. P

    Ikkuna keittiön "välitilassa"

    \ Minusta se on kivan näköinen (suurin syy) ja tuo luonnonvaloa keittiöön, nimenomaan siihen tason luokse. jä pitkulaisen ikkunamallin kanssa voi laittaa myös yläkaappeja toisin kuin ison normi-ikkunan kanssa :)
  6. P

    Ikkuna keittiön "välitilassa"

    Onko kellään ikkunaa keittiön ns.välitilassa? Sellaista pitkulaista siis, jonka yläpuolella esim kaapistoja. Saisinko kommentteja, hyviä ja huonoja. Itse haluaisin sellaisen ja arkkitehti suunnittelemassa sellaista taloomme mutta olisi kiva saada käytännön kommentteja kiitoksia.
  7. P

    kokemuksia kastelli-taloista?

    \ Hei, haluaisitko laittaa minulle yv:llä tietoja rakennusprojektistanne? Kilpailuttamisesta ja rakennuttamisesta ja ennen kaikkea tuosta pre cut-rakentamisesta. Tai sähköpostilla pilpana@netti.fi :wave:
  8. P

    Talopaketti omista luonnoksista

    Jep, ihan totta. Täytyy nyt toivoa, että saadaan hyvät tarjoukset ja kemiat toimii :)
  9. P

    Millainen auto?

    meillä on saab 9-5 eli farmari. Ja neljä henkeä sillä liikkuu. Kuten edellinen vastaaja jo puhuikin niin myöskään meille ei kahden turvaistuimen kanssa mahtunut kolmatta, ei edes turvakaukaloa. Edessä turvatyyny, jota ei saa lukittua pois. Tavaratila on kyllä hyvän kokoinen ja mitään pahaa...
  10. P

    Talopaketti omista luonnoksista

    Kiitoksia vastauksesta. Eli ei alenna hintaa, vaikka suunnittelu omasta takaa? Kilpailutitteko eri valmistajia, oliko jukka-talo näistä edullisin? Haluaisitko laittaa minulle vaikka yv:tä, jos et halua täällä levitellä tietoja :)
  11. P

    Talopaketti omista luonnoksista

    Osaisiko joku auttaa. Onko kukaan paikallaolijoista teetänyt talopakettia oman arkkitehdin luonnoksista? Millainen vaikutus hintaan? Missä firmassa paras tarjous? ym. kiitoksia kommenteista.
  12. P

    Kokemuksia Keittiökalustetukusta?

    up, kiinnostaa myös :attn:
  13. P

    Kodinhoitohuone erilleen?!

    Kiitoksia kaikille vastauksista. Tarkoitinkin juuri sitä, että jos khh:seen mentäisiin eteisestä, olisi sinne helppo riisua kuravaatteet. Tällöin myöskään khh:ssa ei tarvitsisi olla omaa uloskäyntiä, kun pääulko-ovi kuitenkin siinä vieressä. Niin ja en ymmärtänyt yhtä kommenttia, että miksi...
  14. P

    Kodinhoitohuone erilleen?!

    Heippa, onkos täällä ketään rakentajaa tai ex-rakentajaa, joka olisi laittanut khh:een erilleen sauna-pesu-tiloista? Kun useimmitenhan ne ovat samassa yhteydessä. Olisin kiinnostunut siitä, miten toimii käytännössä. Kun meillä mietitään sellaista vaihtoehtoa, että eteisestä olisi suoraan käynti...
  15. P

    PINO PITKÄSTÄ TAVARASTA RAKENTAVILLE

    Hei kaikille! Olemme harkitsemassa pitkästä tavarasta rakentamista mutta niin moni asia kaipaa vastausta. Saimme myös tarjouksen talopakettifirmalta mutta se tuntui olevan vähintäänkin kiskurihintainen. Olisi kiva, jos joku viitsisi avata salaisia arkkujaan ja kertoa, Millaisia budjetteja teillä...
  16. P

    Muita 3-vee joilla vielä tutti?

    Minäpä leikkasin tutista sen tuttiosan poikki ja sanoin, että tutti on mennyt rikki. Siinä sitä sitten ihmeteltiin...tyttö tosin mietiskeli josko iskä korjaisi.. tuolloin oli ikään vajaa 2v, ei osannut vielä ajatella, että kaupastakin saisi uusia... Tutti jäi pois...
  17. P

    Onkos täällä kesäkuussa 05 lapsen saaneita

    Minulla on 25.6.05 syntynyt poika ja ennestään tyttö synt.08/03. Ja itse olen 26 vuotta. Laittakaahan meiliä, olisi kiva jutella. Minut löytää osoitteesta susan.maattanen@welho.com =)
  18. P

    HELSINGIN äidit lapsineen..

    Täällä Haagasta 26-vuotias äiti sekä tyttö 2v3kk ja poika5,5kk. Uusia tuttavuuksia vailla. meiliä saa laittaa tänne: susan.maattanen@welho.com

Yhteistyössä